T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 13 grudnia 2024, 20:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 czerwca 2024, 07:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2024, 14:34
Posty: 6
model: Vw T4 Caravelle
silnik: AAF 2.5 Pb

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Nowy nabytek auto z 92' silnik AAF 81KW właśnie przeszedł gruntownie blacharkę, konserwację podłogi i nowy lakier, wygląda pięknie i tylko 246 000 po jedynym właścicielu w Niemczech i na tym piękno się kończy bowiem to auto nie chce jechać. Panowie z pewnością macie doświadczenie, proszę o informację czy faktycznie 100km/h na godzinę to dla tego samochodu jest aż tak duży wysiłek że słychać rzężenie silnika przy tej prędkości?
Czy to jest normalne? Oczywiście wiadomo brakuje 6biegu ale to jest 2,5 l silnik 5 cylindrów? I pytanie numer dwa czy da się coś z tym zrobić? Planuję założyć LPG STAG sekwencja - instalator powiedział że jeśli jakaś modyfikacja to przed założeniem instalacji..
Będę wdzięczny doświadczonym teczterowiczom za informację..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 czerwca 2024, 13:36 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 764
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 42 razy
mam u siebie silnik ACU moc taka sama jak w AAF,
poniżej mój stary film ale jeszcze jary, od razu mówie że mam automat, to tak jakbyś miał manuala bez 5go biegu
na prędkość tym bolidem nie narzekam bo 5cyl w benzynie robi robotę
https://youtu.be/vQ8yrnVxQ1I?si=aqBJp-lQHkszFaJ7

co do gazu, z 16to letniego doswiadczenia ujeżdzania takiego na LPG ze Stagiem w linku poniżej masz wszystko podane jak na tacy (zaloguj się)
podstawa to szybkie i wydajne wtryski, stabilny reduktor, prosta elektronika oraz najważniejsze kumaty gazownik
żadne modyfikacje bo to zwykła fullgrupa, jedynie co wycinasz wspornik nad kołem zapasowym i w ten sposób jesteś w stanie zamontować butle 720x300 pełen toroid coś lekko ponad 100L
https://lpg-forum.pl/post1102624.html#p1102624


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 czerwca 2024, 21:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2726
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 300 razy
100 km/h licznikowe przy skrzyni CCY to 3000obr wiec silnik wlasciwie jeszcze spi :)


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 czerwca 2024, 11:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2024, 14:34
Posty: 6
model: Vw T4 Caravelle
silnik: AAF 2.5 Pb

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki za odpowiedź, mój niestety zaczyna rzęzić przy 80km/h


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 czerwca 2024, 13:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2024, 14:34
Posty: 6
model: Vw T4 Caravelle
silnik: AAF 2.5 Pb

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Skrzynia biegów od 2,4D i pewnie to jest przyczyna.. z tego co zdążyłem się dowiedzieć są skrzynie długie i krótkie, ciekawostką dla mnie jest to że skrzynia od diesla pasuje do benzyniaka... Pytanie brzmi która skrzynia biegów jest najlepsza?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 czerwca 2024, 16:33 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 764
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 42 razy
https://t4-wiki.de/wiki/Getriebekennbuchstabe


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 czerwca 2024, 21:39 
Offline
Wybitny Twórca Postów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12419
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 331 razy
Pomógł: 1053 razy
buczas napisał(a):
Skrzynia biegów od 2,4D i pewnie to jest przyczyna.. z tego co zdążyłem się dowiedzieć są skrzynie długie i krótkie, ciekawostką dla mnie jest to że skrzynia od diesla pasuje do benzyniaka... Pytanie brzmi która skrzynia biegów jest najlepsza?
Pasująca? DQR :-D


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB