T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 16:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 8 lutego 2020, 17:51 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
UWAGA: TEN POST JEST AKTUALIZOWANY ZGODNIE Z UWAGAMI WYMIENIANYMI PONIŻEJ.

Na forum może i jest trochę napisane na temat różnic wersji przedliftowych (do 1996r.) i poliftowych (po 1996r.), ale są to wybiórcze strzępki informacji porozrzucane po najróżniejszych wątkach. Proponuję zatem stworzyć jeden wątek w którym kompleksowo byłyby opisane wszystkie różnice jakie występują w wersjach przed i po '96 roku (istnieje może konkretne data, która rozgranicza przed- i polift w egzemplarzach z '96r.?). Moją intencją jest stworzenie listy, która zawierałaby informacje o tym, które części pozostały niezmienione i można je zamiennie montować w egzemplarzach przed- i poliftowych na zasadzie plug&play (bez żadnych przeróbek) a które nie będą wzajemnie pasowały.

Mam w tym oczywiście swój interes, ponieważ nadarzyła się okazja, żebym kupił w niewielkich pieniądzach T4 1.9TD z '95 roku i chciałem go wziąć jako dawcę części zapasowych do mojego T4 (niegdyś, przed swapem) różnież 1.9TD, ale z '97 roku ;) Oglądałem już potencjalnego dawcę i stwierdzam, że tych różnic jest naprawdę sporo, zarówno w nadwoziu, wnętrzu jak i częściach mechanicznych.

Poniżej aktualizowana lista różnic pomiędzy przed- i po-liftem wraz z komentarzem czy części te można stosować zamiennie:

NADWOZIE:

1. po '96r. pojawił się tzw. "długi przód" (dłuższy o ok. 10cm) - różnice są wizualne (inne, bardziej obłe kształty blacharki, skośne lampy) i mechaniczne (inaczej mocowana chłodnica, którą jednak nadal można odchylać) - warto zaznaczyć, że "długi przód" był opcją i wychodził równolegle z "krótkim przodem" (bardziej kwadratowe kształty blacharki, prostokątne lampy, uchylna chłodnica) do końca produkcji w 2003r. - części z "krótkiego przodu" i "długiego przodu" nie można wzajemnie stosować, wchodzi w grę jedynie całkowita przekładka "krótkiego przodu" na "długi" (lub drugą stronę, ale raczej nikt tego nie robi).
2. przednie błotniki - przed liftem są zgrzewane (niezdejmowalne) a po lifcie przykręcane (zdejmowalne)
3. zderzaki (przód i tył) - przed liftem są 'kwadratowe' i węższe a po lifcie zaokrąglone i szersze, różnią się sposobem mocowania i bez przeróbek nie można ich zamiennie montować
4. drzwi przesuwne - przed liftem mają "długi próg" a po lifcie krótki i nie można ich zamiennie stosować (?) / boczna szyna jest taka sama (?)
5. drzwi kierowcy i pasażera - ponoć istnieją różnice w mocowaniach zawiasów? Na oko zdaje się, że będą zamiennie pasowały (?)
6. lusterka boczne - są takie same i można je zamiennie stosować (?)
7. tylna klapa - ponoć istnieją różnice w mocowaniach zawiasów? Na oko zdaje się, że będą zamiennie pasowały (?)
8. maska/pas przedni/grill - są takie same (krótki przód) i można je zamiennie stosować (?)
9. lampy przednie (prostokątne), kierunkowskazy i lampy tylne są takie same i można je zamiennie stosować (?)
10. wszystkie szyby - są takie same i można je zamiennie stosować; w przedniej szybie po '96 roku pojawiła się antena (?)
11 poszycia boczne i dach - są takie same i można je zamiennie stosować (wyciąć i wspawać) (?)
12. podłoga - jest taka sama i można ją zamiennie stosować (wyciąć i wspawać) (?)
12. koła - przed liftem "płytsze" felgi stalowe z prostokątnymi otworami wentylacyjnymi a po lifcie "głębsze" felgi stalowe z okrągłymi otworami wentylacyjnymi - można je zamiennie stosować, o ile zacisk hamulcowy nie przeszkadza.

WNĘTRZE:

1. Tu można wyróżnić dwa "face liftingi" - pierwszy dotyczący modeli z lat '96-'98, obejmujący tzw. "zielone zegary" (i zielone podświetlenie deski), inną kierownicę, przyciski i panele deski rozdzielczej, oraz drugi z lat '99-'03 obejmujący tzw. "niebieskie zegary" (i niebieskie podświetlenie deski), kierownicę, przyciski i panele deski rozdzielczej - części nie są zamienne pomiędzy poszczególnymi face liftingami (jedynie wewnątrz modeli z roczników z poszczególnych liftingów)
2. kierownica - przed liftem duża jak w autobusie, po lifcie mniejsza i w różnych wersjach, ale można je zamiennie stosować (?)
3. manetki - przed liftem kwadratowe, lewa to kierunkowskazy, i światła drogowe (tzw. długie) a prawa to wycieraczki i spryskiwacze / po lifcie bardziej okrągłe, funkcje te same (+ na lewej mógł być tempomat) ale różni się też obudowa kolumny kierownicy i nie można ich wzajemnie stosować (?)
4. przełącznik świateł awaryjnych - przed liftem za kierownicą / po lifcie na panelu deski rozdzielczej (w kilku wersjach) i nie można ich wzajemnie stosować
5. włącznik świateł pozycyjnych i mijania (tzw. krótkich) - przed liftem w formie trójpozycyjnego "klikanego" przełącznika z lewej strony kierownicy / po lifcie w formie obrotowego pokrętła w zintegrowanym panelu wraz z regulacją wysokości świateł. - nie można ich wzajemnie stosować
6. wszelkie przełączniki deski rozdzielczej - przed liftem w formie "klikanych" prostokątnych przełączników / po lifcie wciskane przełączniki typu push/pull - nie można ich wzajemnie stosować
7. deska rozdzielcza/kratki nawiewów/osłona licznika/zaślepki panelu deski/maskownice głośników - prze liftem bardziej "kwadratowe" / po lifcie bardziej zaokrąglone i generalnie w innym kształcie - nie można ich wzajemnie stosować
8. panele sterowania nawiewami - przed liftem zasadniczo w formie suwaków / po lifcie w formie pokręteł - nie można ich wzajemnie stosować
9. licznik - przed liftem na linkę, z analogowym zegarkiem zamiast obrotomierza, licznik przebiegu w formie mechanicznego bębna z przeskakującymi cyferkami / po lifcie (w wielu różnych wersjach) na impulsator, z elektronicznym licznikiem przebiegu, cyfrowym zegarkiem, z obrotomierzem i wieloma innymi funkcjami (w zależności od wersji) - nie można ich wzajemnie stosować
10. fotele - przed liftem starsze wzory tapicerek i mocowanie fotela do podstawy przed boczne otwory / po lifcie nowe wzory tapicerek, i fotele mocowane do podstaw bez bocznych otworów (wersje blaszak, transporter, caravelle są takie same i można je wzajemnie stosować (mocowanie do nadwozia jest takie samo (?) Multivan - po '99r. (?) inne mocowanie pasów bezpieczeństwa w przednich fotelach oraz inne mocowanie foteli 2-ego rzędu i rozkładanej kanapy do nadwozia (nie na "grzybki")
11. plastiki wnętrza/boczki/podsufitka - (?)
12. gumowe wykładziny - (?)

MECHANIKA:

1. po '96r. pojawiła się cała gama silników TDI. Silniki 1.9D/1.9TD - bez większych różnic w całym okresie produkcji, można ich elementy stosować wzajemnie (?) / silnik 2,4D - bez większych różnic w całym okresie produkcji, można jego elementy stosować wzajemnie (?) / silniki benzynowe 2.0B i 2.5B - (?)
2. manualne skrzynie biegów w obudowie 02B - mogą być stosowane zamiennie zarówno przedlift jak i polift do silników 1.9D, 1.9TD, 2.4D, 2.0B, 2.5B i 2,5 TDI (tylko wersje o mocy 88KM), trzeba jedynie mieć na uwadze prędkości przełożeń (wolna/szybka skrzynia) / po lifcie trzeba zwrócić uwagę na inny rodzaj dolnego mocowania skrzyni do sanek (tzw. "płetwa" lub "łyżwa") - zatem są częściowo zamiennie kompatybilne
3. elementy zawieszenia - przed liftem inny wózek (tzw. "sanki") pod silnikiem, co skutkuje węższym rozstawem kół, inną średnicą sworzni i drążków kierowniczym / po lifcie szerszy rozstaw kół, średnica sworzni i drążków kierowniczych - nie można ich wzajemnie stosować (?)
4. przekładnia kierownicza (tzw. "maglownica") - takie same przed i po lifcie i można je zamiennie stosować w zależności od wersji (?)
5. układ hamulcowy - przed liftem tarcze z przodu, bębny z tyłu / po lifcie tarcze na obu osiach - częściowo można je stosować zamiennie w zależności od posiadanej wersji (?)
5. obudowy filtra powietrza - przed liftem okrągłe / po licie prostokątne - nie można ich wzajemnie stosować
6. filtr kabinowy - przed liftem bez filtra (?), za to "komin" kierujący powietrze do kabiny mocowany do maski/ po lifcie filtr mocowany do ściany grodziowej - nie można ich wzajemnie stosować
7. mechanizm wycieraczek - taki sam przed i po lifcie - można go wzajemnie stosować (?)


Ostatnio edytowano poniedziałek, 10 lutego 2020, 22:51 przez Johnny, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 8 lutego 2020, 18:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Chłodnicę w długim przodzie można odchylać.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 lutego 2020, 20:29 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 listopada 2013, 13:58
Posty: 167
Lokalizacja: okolice DBL
model: T4
silnik: był ACV jest ABL :(

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 5 razy
Co do wnętrza to był jeszcze jeden lifting chyba pod koniec 1998r i wtedy miało się niebieskie zegary i panel sterowania nawiewem jak w golfie IV, ogólnie wnętrze najmłodziej wygląda właśnie po ostatnim lifcie. Co do nadwozia to też w tym 98 wprowadzono antene w szybie czołowej zamiast zwykłej teleskopowej


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 lutego 2020, 21:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Johnny napisał(a):

Proponuję aby każda osoba kopiowała poniższą listę, dopisując kolejne różnice i ew. dopisując czerwonym kolorem obok danego podpunktu komentarz lub sprostowanie.


Jak widzisz twoja propozycja nie zyskała aprobaty, zatem ja tobie zaproponuję, byś po każdej odpowiedzi precyzującej co i jak, edytował swojego pierwszego posta i uaktualniał informacje. Tym sposobem lista będzie na samym początku dyskusji i będzie aktualna.
Powodzenia.

Johnny napisał(a):
4. drzwi przesuwne - przed liftem mają "krótki próg" a po lifcie długi i nie można ich zamiennie stosować (?)

Jest dokładnie odwrotnie. Starsze roczniki charakteryzują się tym, że próg nadwozia w drzwiach przesuwnych jest długi, więc nie będzie pasować osłona progu że starszego rocznika do nowszego. I odwrotnie.
Johnny napisał(a):
8. fotele - przed liftem starsze wzory tapicerek / po lifcie nowe wzory tapicerek, ale podstawy i sposób mocowania (wersje blaszak, transporter, caravelle są takie same i można je wzajemnie stosować (?) Multivan - (?)

Podstawy foteli pierwszego rzędu kształtem są takie same, lecz mocowanie foteli jest inne. Podstawy w starszych rocznikach charakteryzują się tym, że mają boczne otwory, których nie mają nowsze. Sama podstawa jest zamienna, gdyż mocowanie do nadwozia nie zmieniło się, natomiast mocowanie fotela do podstawy jest inne przed i po lifcie.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 lutego 2020, 15:03 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Problem w opisie: to dotyczy TYLKO Multivana i Caravelle - pozostałe auta mają nie wszystkie zmiany.

- Multivan do 94 miał mocowania pasów do koziołków w przednich fotelach, natomiast po 94: rolki i klamry są mocowane do koziołka.
- Po ... 99? fotele tył i kanapa w Multi jest na nowsze mocowanie do podłogi - nie na tzw. grzybki.
- przed 96' bardzo rzadko występował filtr kabinowy / lub wcale - nie spotkałem się z filtrem mocowanym do maski....
- do 96' sterowanie tylną klimatyzacją (sufitową) występowało tylko w desce przedniej (pokrętło) lub standardowo w Climatronicu.
- po 96 - występuje inny wózek' pod silnikiem - stąd inny rozstaw kół, inne średnice sworzni, oraz drążków kierowniczych!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 lutego 2020, 22:06 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
rafflex napisał(a):
Johnny napisał(a):

Proponuję aby każda osoba kopiowała poniższą listę, dopisując kolejne różnice i ew. dopisując czerwonym kolorem obok danego podpunktu komentarz lub sprostowanie.


Jak widzisz twoja propozycja nie zyskała aprobaty, zatem ja tobie zaproponuję, byś po każdej odpowiedzi precyzującej co i jak, edytował swojego pierwszego posta i uaktualniał informacje. Tym sposobem lista będzie na samym początku dyskusji i będzie aktualna.
Powodzenia.


- jest to dobry pomysł, chociaż wymagający ode mnie większego zaangażowania, ale postaram się tu zajrzeć co jakiś czas i na podstawie waszych wpisów aktualizować listę w pierwszym poście. Tworząc tę listę bazowałem na swoim - umiarkowanym - pojęciu na temat różnic między rocznikami i na tym, co już zostało napisane na forum w różnych tematach. Na ten moment zrobiłem update pierwszego posta zgodnie z waszymi uwagami.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 lutego 2020, 23:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Ale nie ma tak lekko, że rzucisz jakiś temat i później inni go będą "nakręcać".
Skoro powiedziałeś A - powiedz i B i zadbaj o to by lista była uzupełniana według informacji które sam zdobędziesz i tych, które podrzucą forumowicze.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 11 lutego 2020, 20:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
hdi napisał(a):
Co do nadwozia to też w tym 98 wprowadzono antene w szybie czołowej zamiast zwykłej teleskopowej


Miałem 1995 model przedlift i miał ori szybę z anteną więc...


MAZZY137 napisał(a):
- do 96' sterowanie tylną klimatyzacją (sufitową) występowało tylko w desce przedniej (pokrętło) lub standardowo w Climatronicu.


do 98, po 98 (rok modelowy 99) sterowanie tyłem było na lewym słupku B


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lutego 2020, 12:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 20:31
Posty: 92
Lokalizacja: Koszalin
model: Caravelle '03 /C5 X7
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 10 razy
Johnny napisał(a):
5. drzwi kierowcy i pasażera - ponoć istnieją różnice w mocowaniach zawiasów? Na oko zdaje się, że będą zamiennie pasowały (?)
Wg wiki jest różnica w rozstawie zawiasów + inaczej ukształtowana wewnętrzna część pod głośnik i przełączniki szyb / lusterek.

Johnny napisał(a):
4. przełącznik świateł awaryjnych - przed liftem za kierownicą / po lifcie na panelu deski rozdzielczej (w kilku wersjach) i nie można ich wzajemnie stosować
Różnica jest też w przerywaczu. Do 99 był w skrzynce bezpieczników, po jest zintegrowany w przycisku awaryjnych.

Johnny napisał(a):
9. licznik - przed liftem na linkę, z analogowym zegarkiem zamiast obrotomierza, licznik przebiegu w formie mechanicznego bębna z przeskakującymi cyferkami / po lifcie (w wielu różnych wersjach) na impulsator, z elektronicznym licznikiem przebiegu, cyfrowym zegarkiem, z obrotomierzem i wieloma innymi funkcjami (w zależności od wersji) - nie można ich wzajemnie stosować
Przedlifty też miały elektroniczny zegarek. Sam taki miałem w poprzedniej T4 (94r, 2.4D).

Johnny napisał(a):
1. po '96r. pojawiła się cała gama silników TDI. Silniki 1.9D/1.9TD - bez większych różnic w całym okresie produkcji, można ich elementy stosować wzajemnie (?) / silnik 2,4D - bez większych różnic w całym okresie produkcji, można jego elementy stosować wzajemnie (?) / silniki benzynowe 2.0B i 2.5B - (?)
Jeżeli chodzi o 2,4 to (wg wiki) od 97 roku szedł nie AAB tylko AJA, który miał katalizator.

Do listy dopisał bym różnice w instalacji grzanych foteli. Różnią się też "grzybki" do mocowania w 2-4 rzędzie foteli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lutego 2020, 19:36 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 listopada 2013, 13:58
Posty: 167
Lokalizacja: okolice DBL
model: T4
silnik: był ACV jest ABL :(

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 5 razy
Patrick napisał(a):
hdi napisał(a):
Co do nadwozia to też w tym 98 wprowadzono antene w szybie czołowej zamiast zwykłej teleskopowej


Miałem 1995 model przedlift i miał ori szybę z anteną więc...



Jesteś pewien że z fabryki wyjechał z tą szybą? pasowała rocznikowo?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lutego 2020, 20:59 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 marca 2011, 22:26
Posty: 137
Lokalizacja: Warszawa
model: t4 multivan
silnik: 1.9 tdi

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 23 razy
U mnie w 93 allstar też była antena ale roku szyby nie pamiętam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lutego 2020, 22:57 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 3 lipca 2015, 13:52
Posty: 276
model: multivan
silnik: 2,4 AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 160 razy
I u mnie jest antena w szybie. Rocznik 95.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lutego 2020, 01:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
hdi napisał(a):
Patrick napisał(a):
hdi napisał(a):
Co do nadwozia to też w tym 98 wprowadzono antene w szybie czołowej zamiast zwykłej teleskopowej


Miałem 1995 model przedlift i miał ori szybę z anteną więc...



Jesteś pewien że z fabryki wyjechał z tą szybą? pasowała rocznikowo?



Tak :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lutego 2020, 10:44 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Patrick - dzięki - 98, a nie 96.

Antena w szybie szła od początku - zależało to od wersji wyposażenia. Mój Multi tez miał z anteną.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lutego 2020, 12:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
MAZZY137 napisał(a):
- Multivan do 94 miał mocowania pasów do koziołków w przednich fotelach, natomiast po 94: rolki i klamry są mocowane do koziołka.
IMHO do roku 1995 (mój jest z tego rocznika i nie ma pasów mocowanych do fotela)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lutego 2020, 14:22 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 3 lipca 2015, 13:52
Posty: 276
model: multivan
silnik: 2,4 AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 160 razy
Różnie bywało. U mnie rok 95 i mocowania przy koziołkach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lutego 2020, 16:58 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 6 września 2010, 10:40
Posty: 436
Lokalizacja: Kowary
model: syncro long, króciak
silnik: acv

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 37 razy
Adampio napisał(a):
MAZZY137 napisał(a):
- Multivan do 94 miał mocowania pasów do koziołków w przednich fotelach, natomiast po 94: rolki i klamry są mocowane do koziołka.
IMHO do roku 1995 (mój jest z tego rocznika i nie ma pasów mocowanych do fotela)

To chyba było zależne czy koziołek pod lodówkę czy nie:P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 marca 2022, 11:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 1 lipca 2014, 12:19
Posty: 41
Lokalizacja: NRW
model: LONG
silnik: 2,5 TDI 102 PS

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
A jak to jest jezeli moje T4 jest z 12.2001, ma krotki przod,ale wizualnie zderzak wyglada jak z polifta(jest oryginalny), to i tak jest inny jak te w dlugich przodach?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 marca 2022, 12:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Polift a rodzaj przodu to dwa różne tematy :)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 marca 2022, 20:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 1 lipca 2014, 12:19
Posty: 41
Lokalizacja: NRW
model: LONG
silnik: 2,5 TDI 102 PS

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Probe041 napisał(a):
Polift a rodzaj przodu to dwa różne tematy :)

A to widzisz nie wpadlbym na to, czyli ze jak...mam krotki przod poliftowy, to co musialbym zmienic przy wymianie na dlugi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB