T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 16 października 2021, 14:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 sierpnia 2018, 20:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3185
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 209 razy
Pomógł: 199 razy
bigos1966 napisał(a):
jestem pewny na 100% że są to zimne luty. Ponieważ jak poruszam wtyczkę z tyłu, to zapalają się kontrolki. Muszę sprawdzić pod powiększeniem gdzie tkwi problem.
Ja mam podobny problem w zielonym liczniku. Jak auto dłużej postoi i jest zimno to znika większość kontrolek i obrotek. Jak się wtedy porusza wchodzącą w licznik wiązka lub walnie płaską dłonią w deskę nad zagrami to kontrolki wracają. Co byś radził najpierw sprawdzać?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 sierpnia 2018, 22:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1493
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 47 razy
Pomógł: 179 razy
Sam jeszcze swojego licznika nie naprawiłem, brak czasu. Brak kontrolki ładowania i hamulca mi nie przeszkadza. Na szybkiego przelutowałem gniazdo w liczniku ale to nie pomogło. Muszę poszukać uszkodzeń pod powiększeniem a nie ślepo przelutowywać każdą ścieżkę. Niedługo się tym zajmę, chyba.


Jak obiecałem tak zrobiłem. Problem zimnych lutów nie jest w kostce połączeniowej a w lutach bezpośrednio pod tymi elementami. Wszystko zostało przelutowane i wszystko działa. przelutowałem też profilaktycznie luty wskaźnika temperatury i paliwa, ponieważ w najbliższym czasie padły by. Na zdjęciach są pokazane zimne luty diod ładowania i hamulca, oraz lekko nadpęknięte luty wskaźników temperatury i paliwa. Do tej operacji najlepiej użyć dobrego szkła powiększającego lub użyć telefonu komórkowego (ustawić aparat fotograficzny z powiększeniem i będzie widać jak na zdjęciach).


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 sierpnia 2021, 00:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 27 sierpnia 2021, 19:39
Posty: 2
model: t4
silnik: aab

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam serdecznie.
Pozdrawiam Adminow i uzytkownikow mam na imie Rafal jest to moj 1 post i chcialbym wtracic swoje 5 groszy a propo licznikow.
Moim zdaniem jest to wina glownie licznika, zimne luty walczylem z tym dlugo problem lezy w tranzystorze lub zimnych lutach kostki polaczeniowej zegarow. Trzeba bardzo dokladnie, powtarzam bardzo dokladnie obejzec luty trazystora oraz kostki do zegarow jest tam duzo pinow do przegladania u mnie 5 bylo zimne luty z czego przelutowalem tranzystor. Uwaga koniecznie patrzcie gdzie sa sciezki łaczeniowe i trzeba zeskrobac troche sciezki zeby lut sie przyjął najlepiej jakims skrobakiem ja zrobilem to skalpelem chirurgicznym. Zimnych lutow nie widac golym okiem dopiero pod lupa mozna cos zobaczyc przy dobrym swietle.
Pozdrawiam serdecznie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB