T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 sierpnia 2014, 14:27 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 21 kwietnia 2014, 14:35
Posty: 29
Lokalizacja: bdg-3city
opis: Only good system is SoundSystem !
model: long '91
silnik: ABL

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 1 raz
Witam,
jako że moja t4 ma już swoje lata, uzbierała duużo odprysków na masce i w okolicach (https://dl.dropboxusercontent.com/u/992 ... 08_006.jpg tak wygląda najgorsza część, w sumie nie wiem czy to odprysk do końca, ale chcę się tego pozbyć). Więc jak się tego pozbyć ? Nie mam niestety żadnego doświadczenia w temacie walki z rdzą.
Pozdrawiam.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 sierpnia 2014, 19:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
panie ten błotnik to jest cały do roboty, a nie punktowo
jak znam życie i T4, a to drugie dość dobrze to będziesz się cieszył jeśli w ogóle uratujesz ten błotnik, ba jak on tak od zewnątrz wygląda to od spodu już pewnie sito jest
ale niektórzy farta mają


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 sierpnia 2014, 19:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 kwietnia 2014, 16:52
Posty: 56
Lokalizacja: Juszkowo
model: Caravelle '95
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 2 razy
Mi to wygląda na błotnik w zamienniku. Najczęściej są niezabezpieczone antykorozyjne i po lakierowaniu w końcu wychodzą takie kwiatki. Ja bym go wymienił, cokolwiek tu robić jest bez sensu.


_________________
1998 Ford Windstar 3.0L


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 5 sierpnia 2014, 22:36 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 21 kwietnia 2014, 14:35
Posty: 29
Lokalizacja: bdg-3city
opis: Only good system is SoundSystem !
model: long '91
silnik: ABL

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 1 raz
To mnie zasmuciliście : < Rozumiem że pod lakierem cały błotnik jest rudy najpewniej ?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 5 sierpnia 2014, 23:12 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 stycznia 2014, 12:22
Posty: 798
Lokalizacja: Nancy Francja
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 34 razy
Nawet jesli nie caly to doszlo do perforacji.
Tak czy inaczej blacharka i lakiernik.
Solidniej a czasem taniej wychodzi wymiana.


_________________
Moja T4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB