T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 kwietnia 2012, 01:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 kwietnia 2012, 22:03
Posty: 20
model: T4 westfalia
silnik: 2,4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
szuka i szukam i nic

wszędzie są schematy z 96 i wyżej

najfajniej by było cały schemat 2,4D z 92 dorwać (klima na starym czynniku r12)

ma ktos , ewentualnie gdzie szukać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 kwietnia 2012, 08:32 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
To co na szybko znalazłem: Klima na jednym wymienniku z silnikiem benzynowym.

http://www.vw-bus-t4.de/getfile.php?get ... 1.pdf&d=sc


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.



Za ten wpis autor grzesiex podziękował: arek2,5b (czwartek, 3 maja 2012, 12:36)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 kwietnia 2012, 00:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 kwietnia 2012, 22:03
Posty: 20
model: T4 westfalia
silnik: 2,4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
grzesiex napisał(a):
To co na szybko znalazłem: Klima na jednym wymienniku z silnikiem benzynowym.


to jakieś nie to - ja mam układ z takim śmiesznym regulowanym czujnikiem w okolicach nagrzewnicy (za schowkiem pasażera)

przez chwilę miałem schemat z T3 z czymś podobnym , ale awaria prądu oderwała mnie źródła wiedzy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 maja 2012, 12:37 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 grudnia 2010, 14:27
Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
opis: 2 multivany w rodzinie a na miasto mega szybki trabi :)
model: multivan
silnik: AAFlpg & AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
a mi własnie o to chodziła , szukałem tego w innym poscie a znalazłem tutaj :)
dokładnie moja wersja z USA :)
dzieki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 kwietnia 2019, 10:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
grzesiex napisał(a):
To co na szybko znalazłem: Klima na jednym wymienniku z silnikiem benzynowym.
www.vw-bus-t4.de/getfile.php...
Co to jest za strona to vw-bus-t4.de? Pytam bo jak się ją wpisze to widać ciemność a chętnie bym się zapopaznał z innymi schematami


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 czerwca 2019, 22:50 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 297
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 19 razy
Panowie podłączę się pod temat i przy okazji odświeżę. Też nie mogę nigdzie znaleźć schematu klimy manualnej przed 96 rokiem. Konkretnie chodzi mi o kolory przewodów w kostce czujnika ciśnienia 4 pinowego, ale w dieslu, bo benzyna miała inny. U mnie brak tej kostki i nie wiem jak podpiąć ten czujnik. Może ktoś z Was ma schemat, lub rzuci okiem w swoim aucie???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 czerwca 2019, 00:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Ja ma benzynową,klimę z '94 ale silnik AAB z '95. Akurat wszystko rozgrzebane wiec latwo zobaczyć.Dziwne byloby jakby byli inne kolory przewodów bo ciśnienie w klimie nie ma ścisłegp zwiazku z typem silnika. Jakiego masz diesla do tej klimy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 czerwca 2019, 07:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Adampio w 90% ma rację, ale VW lubiło robić jakieś zmiany. Jak nie zapomnę to w weekend wstawię inne schematy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 lipca 2019, 19:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 stycznia 2014, 12:36
Posty: 37
model: t4
silnik: 2,5i R5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam serdecznie. Panowie mam pytanko. Mam Multibank 1994r z przeszczepionnym 2,5tdi. Klimatyzację mam manualna starego typu tzn taka z przesuwakiem że sniezkami. Klima się załącza ale nie włącza się sam wentylator. Czy któryś z was ma może koncepcję od czego zacząć poszukiwania? Po mniej więcej 1 minucie zaczyna wzrastać ciśnienie w układzie klimatyzacji na tyle że zatrzymuje sprężarke klimy. Po włączeniu klimatyzacji praktycznie po 5 sęk zaczyna lecieć zimne powietrze. Dodam że wylądowałem TYLKO 500g czynnika i normalnie Klima się załącza. Jeśli ktoś miałby jakąś radę lub sugestie proszę o podpowiedz


_________________
Podpisu brak ;P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 lipca 2019, 20:05 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Ja mam ACV i stary kombajn ze starą deską.
Sprawdź najpierw czy wentylatory wogóle się załączają i czy prawidłowo idzie wszystko przez opornice.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 lipca 2019, 00:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
MAZZY137 ma rację, skoro załącza się sprężarka, to ten układ nie ruszamy. Problem jest między przekaźnikami opornicami i samymi wentylatorami. Tu tkwi problem. Również może być problem z przekaźnikiem 13.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 lutego 2022, 20:06 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Podłaczę się pod temat. U mnie brakuje przekaźnika , który chyba takze związany jest z klimą. Działa suwak jak przestawię na nawiew na szyby to wtedy wyłącza się tylna dmuchawa ,ale nic sie nie zmienia. Ktoś podpowie czego mam szukać ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 lutego 2022, 22:08 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 21 maja 2021, 19:32
Posty: 53
Lokalizacja: Toruń
model: Multivan 94'
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Ja będę montował klimatyzację właśnie tego typu mam jest kompletna to może uda mi się pomóc. Możesz zrobić zdjęcie tej podstawy od tyłu, będzie mi łatwiej zidentyfikować który to przekaźnik, bo są dwa jeden odpowiada za pracę elektrozaworu nagrzewnicy tylnej, a drugi za tylny parownik.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 lutego 2022, 20:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Taki komplet przewodów jest z drugiej strony. Do podstawy nie łatwo sie dostać.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 lutego 2022, 16:07 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 21 maja 2021, 19:32
Posty: 53
Lokalizacja: Toruń
model: Multivan 94'
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Niestety ale ta podstawa nie ma nic wspólnego z klimatyzacja. Jest to podstawa przekaźnika 150, który odpowiada za rozrusznik i światło wsteczne w wersji ze skrzynią automatyczną.
Załącznik:
20220205_132247.jpg

Załącznik:
20220205_132304.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.



Za ten wpis autor macvan podziękował: maja (sobota, 5 lutego 2022, 19:43)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 lutego 2022, 19:47 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Wielkie dzięki za rozwiazanie zagadki. Był wcześniej automat i przerobiony został na manualną skrzynię.
Muszę w takim razie szukać problemu ,dlaczego nie działa u mnie ustawienie nawiewu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB