T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 22:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 sierpnia 2010, 21:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Na wstępie witam wszystkich serdecznie.Jestem tutaj nowy :-) ale widzę tutaj kilka znanych nicków z innego forum.
Maciek dzięki za zaproszenie do forum.Dopiero w sierpniu kupiłem sobie swoją Caravelle.

Postanowiłem sobie założyć Climatronic,nawet kupiłem już niby kompletną ale nie mam pojęcie jak mam założyć do tego silnika sprężarkę.Tam nie ma miejsca albo mi czegoś brakuje.Przy sprężarce jest łapa ale ona by pasowała na miejsce alternatora a co z alternatorem?
Czy jest jakaś łapa która trzyma oba te elementy czyli alternator i sprężarkę?
Szukam na allegro ale nie za bardzo wiem jaka ma być.
Wiem,że są tutaj mądrzy koledzy i mają znacznie więcej wiadomości na ten temat dlatego proszę o pomoc.
Czy jest jakaś schemat jak krok po kroku założyć tą klimę do T4?Co wymontować z auta a co zamontować i w jakiej kolejności?
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Daniel


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 sierpnia 2010, 22:13 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2317
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Witaj
Dobrze było by abyś wrzucił jakieś fotki tego co nabyłeś.Będzie łatwiej pomóc.


_________________
T4 95r 2.4 AAB , T4 93r 2.5 ACU , T4 95r 2.5 ACU , Sharan 97 2.8vr6 , Rav 4 mkII 2.0


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 sierpnia 2010, 22:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam
Fotki łapy i kompresora czy całej klimy?

Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 sierpnia 2010, 08:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Daniel176 napisał(a):
Witam
Fotki łapy i kompresora czy całej klimy?

Pozdrawiam


Wszystko co masz nie takie problemy rozwiązujemy na forum


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 sierpnia 2010, 19:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Oto cześć zdjęć.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 sierpnia 2010, 19:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Oto druga część zdjęć.
To wszystko co mam do tego Climatronica.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 sierpnia 2010, 21:15 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Jaki jest rok produkcji Twego auta?
Która wersja licznika?


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 sierpnia 2010, 21:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Moja Caravelle jest z roku 1996 i jest po lifcie.Liczniki nie są te ładne niebieskie,bodajże jak w pasacie.Jeszcze ma te starsze liczniki.
Martwi mnie ta łapa bo nigdzie jej nie mogę zamocować.Czy potrzebuję jakiejś innej łapy która trzyma alternator i sprężarkę?Jeśli tak to gdzie jej szukać i jakie ma oznaczenie?

Daniel


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 12:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam

Panowie ja jeszcze raz proszę o pomoc w tym temacie.Poradźcie coś co mam zrobić a czego mi brakuje itp.

Pozdrawiam serdecznie
Daniel


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 13:26 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Daniel176 napisał(a):
Czy potrzebuję jakiejś innej łapy która trzyma alternator i sprężarkę?Jeśli tak to gdzie jej szukać i jakie ma oznaczenie?Daniel
Tak, musisz zmienić podstawę alternatora na taką:[IMG=http://img338.imageshack.us/img338/7371/wspornikalternatora.jpg][/IMG]
Nr. katalogowy (z Etki): 044 260 881 D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 15:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Tak "na szybko" dostrzegam problem z elektryką, wiązka panelu climatronica nie w pełni pasuje do posiadanej przez Ciebie w aucie skrzynki bezpieczników, która wraz z liftem we wrześniu 1999 uległa zmianie.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 18:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
mikoli napisał(a):
Daniel176 napisał(a):
Czy potrzebuję jakiejś innej łapy która trzyma alternator i sprężarkę?Jeśli tak to gdzie jej szukać i jakie ma oznaczenie?Daniel
Tak, musisz zmienić podstawę alternatora na taką:[IMG=http://img338.imageshack.us/img338/7371/wspornikalternatora.jpg][/IMG]
Nr. katalogowy (z Etki): 044 260 881 D


Czy to jest łapa dokładnie do tego silnika?Czy te silniki były montowane w innych autach?Zauważyłem na allegro,że są podobne łapy ale maja inne numery i nie wiem czy to może być ta sama łapa.W jakich autach były montowane te silniki poza transporterami?
http://allegro.pl/lapa-wspornik-vw-pass ... 40066.html
http://allegro.pl/lapa-wspornik-vw-pass ... 76409.html
http://allegro.pl/lapa-wspornik-vw-pass ... 04615.html
http://allegro.pl/lapa-wspornik-vw-pass ... 51389.html
http://allegro.pl/lapa-wspornik-1-6-ben ... 61551.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 18:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
grzesiex napisał(a):
Tak "na szybko" dostrzegam problem z elektryką, wiązka panelu climatronica nie w pełni pasuje do posiadanej przez Ciebie w aucie skrzynki bezpieczników, która wraz z liftem we wrześniu 1999 uległa zmianie.



Czyli muszę wymienić samą skrzynkę czy całą elektrykę w aucie?Czy co dokładnie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 19:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Daniel176 napisał(a):
Czy to jest łapa dokładnie do tego silnika?Czy te silniki były montowane w innych autach?Zauważyłem na allegro,że są podobne łapy ale maja inne numery i nie wiem czy to może być ta sama łapa.W jakich autach były montowane te silniki poza transporterami?

Według Etki jest to łapa pod silnik AAC montowany w T4, a czy będzie pasować z osobówki tego nie wiem, ale wiedz że silnik w osobówkach jest pochylony w drugą stronę i nie koniecznie będzie pasowała.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 19:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Nigdzie tej łapy nie mogę znaleźć a tych silników było wyprodukowanych 110 tysięcy sztuk.
Czy wiesz w jakich autach te silniki były montowane oprócz Transportera?To mi ułatwi poszukiwanie.Myślę,że jak były montowane w innych autach to na pewno wieszak czyli łapa też będą takie same.
Co z tą elektryką?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 21:38 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Silniki AAC były montowane tylko w T4. Sprawdziłem - łapa pod alternator i klimę, która wg etki jest w silniku AAC nie występuje w żadnym innym samochodzie ze stajni VW. Przypuszczam, że mógłbyś zastosować łapę z silnika 2E (być może z osprzętem typu alternator i kóło pasowe), ale z racji innego pochyłu silnika (pisał o tym mikoli) może wyjść niżej belki.

EDIT - znalazłem foto silnika passatowskiego 2E ze sprężarką klimy:
http://allegro.pl/silnik-vw-passat-golf ... 38893.html


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Ostatnio edytowano sobota, 28 sierpnia 2010, 21:51 przez b8tz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 21:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Jaki to silnik 2E?
Chyba ciężko mi będzie znaleźć taką łapę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 21:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
2E to 2.0B 115KM - silnik wizualnie prawie identyczny jak AAC.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 21:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
No ale gdzie takie silniki były montowane?Bo nie w T4.Chyba.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 sierpnia 2010, 22:00 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Golf3, Pasaat b3/b4, Ibiza, Toledo, Cordoba. To tak z grubsza.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB