T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 20:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 grudnia 2011, 23:18 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
T4 2,4 D wtajemniczeni wiedzą, że do nagrzewnicy na tył idą dwie rurki i niestety w mojej jednej zrobiła się dziurka zaraz przy wejściu od strony komory silnika i musze ją wymienić bo jest wyciek dość znaczny. Wszelkie sugestie na temat demontażu strarej mile widziane. Rozmawiałem z naszym czarodziejem, który wiele mi podpowiedział ale jestem ciekaw czy ktoś miał z tym do czynienia i jak sobie poradził.
Czy ciężko przeciąnąć te przewody na wysokości zbiornika paliwa i stabilizatora?
Może Kenobi masz jakąś instrukcję demontażu i montażu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 grudnia 2011, 00:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Między zbiornikiem a nadwoziem, po stronie prawej jest specjalne przetłoczenie tak aby się przewody zmieściły. Jest sporo miejsca z wymianą nie ma kłopotu.

Załącznik:
zbiornik.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Ostatnio edytowano sobota, 10 grudnia 2011, 10:04 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
literówki, bełkot


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2011, 17:59 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
Dzięki Andrzeju.
Co do rozmowy telefonicznej to niestety u mnie w wiosce nigdzie nie idzie dostać na metry miedzi giętkiej. Castorama nie ma wogóle tak samo Obi i ten Leroy a w Hydrauliku tylko całe zwoje sprzedają. Więc włożę węże aluminiowe, które kiedyś z głupoty zakupiłem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 12 grudnia 2011, 22:18 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
Wymieniłem dziś te cholerne węże, przewody, tragedia, robota paskudna. Nie dość, że musiałem opuścić zbiornik paliwa to jeszcze do tego doszło odkręcanie drążka skrętnego.
Plastiki, które wyciągnełem jeszcze się jakoś poddawały i można było je lekko zgiąć ale alumionych, które włożyłem nie szło. Wszystko przeszkadzało ale wkońcu daliśmy radę. 5 godzin robótki w dwóch w tym 30 minut przerwy na lanch, no i mechanik kilka razy odszedł poklnąć na bok i zapalić.
Obym tego już nigdy nie musiał wyciągać a jeśli tak to przy ewentualnym remoncie zawieszenia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB