T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 11:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 grudnia 2011, 23:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 3 grudnia 2011, 22:40
Posty: 9
model: T4
silnik: 2,5 ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam. Grzałki w miejsce otworu technologicznego zaślepionego brokiem w tylnej części bloku silnika mam zamontowane w każdym z moich trzech aut. Grzałki mają 550W firma DEFA zdemontowane w Finlandii, średnicę montażową 36,6mm czyli tyle co otwór w bloku. Montaż za pomocą młotka i silikonu. Grzeję latem i zimą dla zmniejszenia zużycia silnika. Ale z uwagi na brak dostępu do 220V w pracy, na stoku itp. mam zamiar zamontować webasto mokre. Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 lutego 2012, 01:51 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 stycznia 2012, 13:08
Posty: 47
Lokalizacja: Tłuszcz
model: ABL
silnik: 1,9TD

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 2 razy
Co sądzicie o montażu grzałki w bloku http://moto.allegro.pl/grzalka-podgrzew ... 19286.html
lub grzałce na przewodzie cieczy chłodzącej http://moto.allegro.pl/grzalka-podgrzew ... 19285.html
Może ktoś już z Was z tym się spotkał lub ma zamontowane w swoim aucie?


_________________
He Who Must Die, Must Die In The Dark, Even If He Sells Candles


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 lutego 2012, 08:50 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 listopada 2010, 23:22
Posty: 116
Lokalizacja: werbkowice
model: multivan
silnik: 2.5 tdi acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 10 razy
Cześć mój znajomy zamontował taka w swoim t4 2.4 na przewodzie płynu chłodniczego i mówił ze jest ok i niema problemu z porannym paleniem w największe mrozy.Podłączył to za pomocą wtyczki z włącznikiem czasowym.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 lutego 2012, 10:55 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Zadałeś sobie trud przeczytania tego wątku od początku?


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 lutego 2012, 14:03 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 stycznia 2012, 13:08
Posty: 47
Lokalizacja: Tłuszcz
model: ABL
silnik: 1,9TD

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 2 razy
Nie kolego wcześniej nie mogłem pod moimi hasłami znaleźć tego tematu , a mój wątek ktoś uprzejmy przeniósł w odpowiednie miejsce -za co bardzo dziękuję (to się nazywa wyrozumiałość).


_________________
He Who Must Die, Must Die In The Dark, Even If He Sells Candles


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 września 2016, 09:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 28 września 2011, 18:37
Posty: 3
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam Szanownych kolegów!

Odkopię temat grzałek DEFA.
Czy któryś z Was Ma pomysł jak wydobyć grzałkę z bloku AAB?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 września 2016, 16:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
A co się stało? Grzałka Fefa ma zwykle wtyczkę na końcu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 września 2016, 10:23 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Spróbuj psiknąć WD 40 i po jakimś czasie szczypce zaciskowe Morsea.
Ile wystaje ta grzałka ?
Podgrzać blok a grzałkę ostudzić np http://allegro.pl/sztuczny-lod-w-sprayu ... 10667.html
Jak jesteś z Wawy to podjedź do mnie


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 września 2016, 21:27 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 5 maja 2010, 21:24
Posty: 174
Lokalizacja: TARNOWSKIE GÓRY
model: T 4
silnik: 2400

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
a macie panowie może foto w jakim miejscu jest zamontowana grzałka w bloku aab??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 września 2016, 21:37 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Zdjęcie poglądowe
http://www.imagic.pl/files//20696/grzalka1.jpg


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 września 2016, 21:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
tutaj: http://www.defa.com/file/f62e1af19897/411540.pdf
masz instrukcje montażu m.in do silnika AAB w Teczce,

F4 ja interpretuję jako czwarty gar i od tyłu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 września 2016, 18:46 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 5 maja 2010, 21:24
Posty: 174
Lokalizacja: TARNOWSKIE GÓRY
model: T 4
silnik: 2400

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
podziękował!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2016, 18:18 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
poruszę temat ponownie jestem w trakcie montażu takiej grzałki i mam pytanko na kablu który idzie do grzałki jest dodatkowy czarny kabel zakończony oczkiem. podobno jest to kabel masujący ?
gdzie go podłączyć ?
do masy auta czy silnika ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2016, 18:45 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
ozyrys486 napisał(a):
poruszę temat ponownie jestem w trakcie montażu takiej grzałki i mam pytanko na kablu który idzie do grzałki jest dodatkowy czarny kabel zakończony oczkiem. podobno jest to kabel masujący ?
gdzie go podłączyć ?
do masy auta czy silnika ?

Masa to masa, wszystko jedno gdzie podłączysz, byle nie do plusa :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2016, 19:48 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
ale po co to jak tam jest 230v a w aucie 12 v


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2016, 19:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Bo zwykle gniazdo i przedłużacz maja uziemienie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2016, 23:25 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
ozyrys486 napisał(a):
ale po co to jak tam jest 230v a w aucie 12 v

W razie jakiegoś przebicia np.awarii grzałki samochód musi być uziemiony kiedy podpinasz 230V.
Adampio napisał(a):
Bo zwykle gniazdo i przedłużacz maja uziemienie



Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 grudnia 2016, 18:14 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
czoper montowałeś taką u siebie ? gdzie podłaczyłeś kabel od uziemienia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 grudnia 2016, 20:40 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
Montowałem komplet wraz z ładowaniem aku,farelką i zegarem sterującym.Uziemienie podpiąłem do klemy minusowej aku.Ale można gdziekolwiek do budy,aby dobry kontakt z masą był.Na razie brakuje mi grzałki silnika,bo zestaw wymontowałem z innego busa,a tam była inna grzałka.Ale na dniach planuję zakup grzałki dedykowanej do t4 i dokończę dzieła.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 grudnia 2016, 20:49 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
dzięki za info ja już mam grzałkę zamontowana jeszcze tylko połączyć kable <59>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB