T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 23:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 listopada 2011, 21:33 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 13:10
Posty: 50
Lokalizacja: Koszalin
model: caravelle
silnik: 2.4 D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Posiadam w swoim busie suche webasto(popsute) chciałbym zamienić je na mokre co muszę zrobić aby mi się udało?c


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 listopada 2011, 22:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
Kupić mokre i zamontować mokre


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 listopada 2011, 22:18 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Polecam naprawić suche.
1.Napewno wyjdzie cię to taniej niż zakup mokrego. Nawet kupując używane nie masz gwarancji żadnej że to używane będzie w lepszym stanie niż twoje.
2. Suche popracuje dłużej na akumulatorze i szybciej nagrzewa kabinę


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 listopada 2011, 12:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 13:10
Posty: 50
Lokalizacja: Koszalin
model: caravelle
silnik: 2.4 D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
interesuje mnie jak wygląda zmiana z suchego na mokre,od strony technicznej ,czy dużo trzeba zmian wprowadzać?bo moje to kompletny złom,i tak myślę nad mokrym bo chciałbym sobie silnik dogrzać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 listopada 2011, 12:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
TO jest całkiem inne webasto ...
Musisz kupić webasto mokre podłączyć się pod węże wody oraz zrobić całą elektrykę jedno za drugim nie ma nic wspólnego


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 listopada 2011, 12:58 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Powiem tak, mam w karetkach i suche i mokre. Zdecydowanie wolę używać suchego, szybko nagrzewa przedział medyczny (nie trzeba grzać całego układu) a do nagrzewania silnika mam grzałkę 230V rewelacyjna sprawa. Chyba że karetka stoi podpięta pod 230V wtedy lepiej sprawdza się mokre ale ty zapewne nie masz sprzęgu 230V. Co do montażu, u mnie jest to porostu wpięte w układ i rozdzielone na 2 nagrzewnice. Przy filtrze paliwa jest trójnik, no i rura wydechowa pod samochód. Elektryka jest dość zamotana bo sterowanie jest i z kabiny i z przedziału medycznego a do tego jest opcja pracy z aku i ze sprzęgu 230V (jak karetka stoi podpięta pod zasilanie 230V) natomiast u Ciebie musisz zamontować sterownik w kabinie i pociągnąć kable pod maskę.
W sumie to nie jest jakaś wielka robota tylko musisz mieć webasto najlepiej takie proste od razu ze sterownikiem że tylko przeciągasz wiązkę do kabiny i mocujesz gdzieś sterownik.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 listopada 2011, 19:25 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 13:10
Posty: 50
Lokalizacja: Koszalin
model: caravelle
silnik: 2.4 D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Ok dzięki wielki wam za informacje.czyli zostaje przy starym rozwiązaniu i szukam sprawnego suchego


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB