T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 20:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 marca 2011, 20:48 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 27 sierpnia 2010, 20:36
Posty: 243
Lokalizacja: Twardogóra Dolnośląskie
model: t5 Multivan
silnik: 2.5 174

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 4 razy
Witam
Prosze o pomoc ,a mianowicie, dzisiaj nabiłem klime po wymianie chłodnicy i okazuje się ,że jest gdzieś wyciek bo ciśnienie na maszynie spada i to bardzo powoli niestety, lampą nie byliśmy wstanie namierzyc wycieku <36> i tu moja prośba, aby kazdy kto mial wyciek napisał gdzie on był ,może w ten sposób uda mi sie do czegos dojsc,z góry dziękuje za pomoc <dzięki> a dodam ,że posiadam klimatronika dwustrefowego .


Ostatnio edytowano sobota, 19 marca 2011, 22:00 przez grzesiex, łącznie edytowano 1 raz
ort


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 marca 2011, 21:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:57
Posty: 102
Lokalizacja: rzeszów
model: multivan ll
silnik: AHY

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 16 razy
pewien jesteś że z chłodnicy jeżeli tak to zdemontuj chłodnicę i sprawdź na ciśnienie powietrzem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 marca 2011, 21:11 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 27 sierpnia 2010, 20:36
Posty: 243
Lokalizacja: Twardogóra Dolnośląskie
model: t5 Multivan
silnik: 2.5 174

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 4 razy
chlodnica odpada bo nową zakladalem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 marca 2011, 21:47 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Jeżeli pomału zwiewa to może być parownik, bo tam jest małe ciśnienie gazu i tamtędy nie ucieka tak szybko jak np na węzu....
Może to też byc uszczelnienie na spręzarce.

Ale to tylko moje sugestie....


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 marca 2011, 22:47 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 27 sierpnia 2010, 20:36
Posty: 243
Lokalizacja: Twardogóra Dolnośląskie
model: t5 Multivan
silnik: 2.5 174

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 4 razy
Własnie o takie mi chodzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 marca 2011, 00:13 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Ale było tak, że wszystko chodziło do czasu zmiany chłodnicy - nabili - odpaliłeś klime - zwiał czynnik??
Jeżeli tak było to moje przypuszczenia są takie ze nabili za dużo gazu i coś musiało puścić, najczęściej to własnie jest parownik albo uszczelnienia na sprężarce.

A oringi nowe dawałeś przy złączach od chłodnicy??


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 marca 2011, 18:57 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 27 sierpnia 2010, 20:36
Posty: 243
Lokalizacja: Twardogóra Dolnośląskie
model: t5 Multivan
silnik: 2.5 174

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 4 razy
oringi nowe a chlodnice wymieniałem bo była nieszczelnai zostało nabite 1350 gr.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 września 2011, 09:23 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 20:17
Posty: 159
Lokalizacja: PCT
model: T4 Lift będzie ;-))
silnik: ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 4 razy
darek123 jak już naprawiłeś tą klimę to się podziel gdzie była ta nieszczelność :P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 września 2011, 09:44 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 27 sierpnia 2010, 20:36
Posty: 243
Lokalizacja: Twardogóra Dolnośląskie
model: t5 Multivan
silnik: 2.5 174

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 4 razy
Witam
Miałem dwie nieszczelności jedną było połączenie tylnego parownika pod autem a drugą przetarta rurka prowadząca do chłodnicy ( ta cieką) nie polecam spawać, bo się zmniejsza średnice w środku i wyskakuje błąd za małe ciśnienie i wiąże się to z tym, że panel mruga podczas uruchomienia, obecnie jestem na etapie poszukiwań takiej rurki, tylko, że wymiana zajmę się dopiero zimą. Klima na razie działa <cudzysłów> z małym defektem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB