T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

Montaż klimatyzacji od golfa 3 do t4 2.4d
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=9&t=17536
Strona 1 z 1

Autor:  pan_toster [ wtorek, 28 stycznia 2020, 12:10 ]
Tytuł:  Montaż klimatyzacji od golfa 3 do t4 2.4d

Witam forumowiczów, dziękuje za przyjęcie do grupy.

Planuje montaż klimatyzacji od golfa 3 1.9tdi do t4 2.4d. Agregat klimatyzacji z golfa jest na pasku wielorowkowym. Jak mogę połączyć napęd sprężarki, które koło pasowe muszę wymienić?

Autor:  Probe041 [ środa, 29 stycznia 2020, 13:17 ]
Tytuł:  Re: Montaż klimatyzacji od golfa 3 do t4 2.4d

A teraz masz na pasku klinowym?

Autor:  pan_toster [ środa, 29 stycznia 2020, 14:48 ]
Tytuł:  Re: Montaż klimatyzacji od golfa 3 do t4 2.4d

Na kole pasowym wału są dwa paski klinowe jeden od alternatora a drugi prawdopodobnie od pompy wody.

Autor:  mjanusz69 [ środa, 29 stycznia 2020, 17:38 ]
Tytuł:  Re: Montaż klimatyzacji od golfa 3 do t4 2.4d

W oryginale jeden pasek napędza alternator a drugi napędza pompę oleju wspomagania i sprężarkę klimy tak ja mam, rocznik 93'' potem było to montowane na jednym pasku wielorowkowym ,więc jeśli chcesz nie wymieniać koła na sprężarce to musisz zaopatrzyć się w koło pasowe na wał ,alternator i pompę wspomagania oraz napinacz .Wydaje mi się że prościej będzie coś pokombinować z kołem sprężarki i zostawić pozostałe jak jest i dwa paski klinowe, jeden zakupisz trochę dłuższy i będzie dobrze. Oczywiście masz łapę pod sprężarkę pasującą do silnika ?

Autor:  pan_toster [ środa, 29 stycznia 2020, 18:06 ]
Tytuł:  Re: Montaż klimatyzacji od golfa 3 do t4 2.4d

Mam tylko łapę mocowania kompresora od golfa, która prawdopodobnie nie będzie pasowała. Jest możliwość dopasowania uchwytu od innego modelu? Myślę, że w przypadku 2.4d z 92r. będzie trudno o oryginalny uchwyt klimy. Jak wygląda regulacja naciągu paska od wału do pompy wspomagania i (klimatyzacji)?

Autor:  mjanusz69 [ środa, 29 stycznia 2020, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Montaż klimatyzacji od golfa 3 do t4 2.4d

Regulacja odbywa się poprzez koło pasowe zamontowane na środku silnika jest ono osadzone na mimośrodzie i tym się reguluje naciąg paska ja wywaliłem to koło i napinanie paska odbywa się poprzez regulację ustawienia sprężarki która w łapie ma podłużne otwory nie jest to duży skok ale wystarczy, a to koło regulacyjne wywaliłem bo rozleciało się łożysko i zniszczyło mimośród ,niestety ciężko było znaleść używkę więc poradziłem sobie w inny sposób opisany wyżej .Ty powinieneś mieć to koło do regulacji bo nim napina się pasek napędzający pompę wspomagania

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/