T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 18 października 2019, 13:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 maja 2019, 11:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 2733
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 179 razy
Pomógł: 107 razy
Panowie, prośba do uczonych i doświadczonych. Wyszlo mi że są dwie wersje przekaźnika klimatyzacji:
a) z numerem 140 na obudowie czyli 701959141B
b) z numerem 13 na obudowie czyli 171959141A
oba maja ten sam układ konektorów i na obudowie ten sam schemat polączeń (dwa przekaźniki zwierne w tym jeden dwustykowy)
Ma ktoś wiedzę czym się one różnią?
Bo w sieci są sprzeczne informacje:
Np. w jednym że 701... jest do silników pięciocylindrowych, a 171.. do cztero- , ale w innym miejscu stoi że 171... jest do AAB i że ma numer 13.
Drążę temat bo chce kupić zamiennik z ktorego zrobię sobie "złacze serwisowe" do obserwacji zachowania się klimy. Wywalanie tylko w tym celu od 150 do 200 zl jest całkowicie nieuzasasadnione skoro sa zamienniki nawet po 30 zl.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB