T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 23:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 stycznia 2011, 22:42 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
witam ostatnio mi słabnie ogrzewanie raz jest raz nie ma czy może być to spowodowane chińską chłodnicą bo już z rok w nim siedzi na początku wszystko było ok 2 dni temu zmieniałem termostat bo tamten miał problem z otworzeniem się liczę na waszą pomoc jazda zimą bez ogrzewania to nic przyjemnego?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 stycznia 2011, 23:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Temp na wskaźniku jaka?


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 stycznia 2011, 17:55 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
w normie tak jak zawsze połowa stanu ? dodam że dziś zamieniłem wtyczki na wentylatorach ale żadnej poprawy nie ma zaczyna grzać jak na ciepłym silniku przytrzymam pedał gazu przez 30s to leci w miare ciepłe jak puszczę gaz to zaczyna leciec zimne proszę o rade co sprawdzić ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 stycznia 2011, 00:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
masz bąble powietrza w zborniczku ? ten objaw to moze być padnięta głowica lub uszczelka ale stawiam na glowicę w 1,9 to tak sie robi tak zwane mikro pękniecia



masz nastepujące objawy po zagrzaniu


1.weze robia sie twarde
2.bąble powietrzne w zbiorniku wyrównawczym
3.na wolnych obrotach nie grzeje
4 .około1,5 -2 tyś obrotow wszystko ok grzeje


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 stycznia 2011, 00:41 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 10 grudnia 2010, 22:48
Posty: 160
model: t4
silnik: 1,9td

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 4 razy
A jaki termostat założyłeś też chiński sprawdzałeś przed montażem kiedy otwiera ,sprawdź na zimnym silniku jak odpalisz gdzie się robią ciepłe węże -na krótki obieg głowica [nagrzewnica] czy na dużym obiegu czyli do chłodnicy
jeszcze może być zapowietrzona nagrzewnica ,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 stycznia 2011, 21:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
danny180 napisał(a):
czy może być to spowodowane chińską chłodnicą

Chłodnica nic nie ma do ogrzewania, ewentualnie do przegrzewania silnika, chyba że tu chodzi o nagrzewnicę.
danny180 napisał(a):
ok 2 dni temu zmieniałem termostat bo tamten miał problem z otworzeniem
Jak to poznałeś, znaczy temperatura silnika za bardzo rosła :?: Jeżeli tak to bym rokował to o czym wyżej andrewa1 pisał, a stary termostat sprawdziłbym gotując go w wodzie (tylko nie w garnuszku na mleko dla dzieciątka :mrgreen: )patrząc czy się otwiera przed zagotowaniem wody.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 stycznia 2011, 00:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
danny180 posprawdzałeś ? i co ?


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 stycznia 2011, 23:27 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
bezpieczniki wymieniłem na nowe i wraz to samo ostatnio jechałem 120 to ogrzewanie było później na mniejszej prędkości zimne leciało jeszcze zauważyłem jak na gorącym silniku odkręcam korek od płynu to nie ma prawie wcale ciśnienia jest bardzo słabe bąbelków nie mam obieg jest może się tak dziać przez korek od zbiorniczka???


Ostatnio edytowano niedziela, 30 stycznia 2011, 23:33 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
ort i literówki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 stycznia 2011, 23:44 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Kolega miał w polówce ten objaw co własnie napisałeś post wyżej i okazało się ze urwała się jedna łopata od pompy wody :)


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 stycznia 2011, 23:46 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
a jak to można sprawdzić w wakacje oddawałem do serwisu na wymianę rozrządu i pompy wody więc nie powinno.


Ostatnio edytowano niedziela, 30 stycznia 2011, 23:48 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
literówki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 09:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
A pasek napędzający pompę wody jak masz założony, zrób fotkę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 10:31 
danny180 napisał(a):
a jak to można sprawdzić w wakacje oddawałem do serwisu na wymianę rozrządu i pompy wody więc nie powinno.

Jak robiles auto w serwisie w wakacje masz jeszcze na gwarancji wiec jedz do serwisu i niech sprawdza i naprawia bezplatnie a jak by mieli jakies ale to powiesz ze nie miales jak sprawdzic ogrzewania w wakacje bo bylo cieplo i nie uzywales go a jak chcesz sam sie bawic to rob tak jak powyzej koledzy pisza i dodatkowo sprawdz czy dobrze odpowietrzony jest caly uklad.


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 16:28 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
mikoli napisał(a):
A pasek napędzający pompę wody jak masz założony, zrób fotkę.

narazie nie mam czym zrobić fotki ale ostatnio jakoś tydz temu jak znajomy mechanik mi robił alternator to powiedział że ten pasek jest za krótki i jest wytarty a on napędza i pompe wody wcale nie dało się go zdjąc dopiero po odkręceniu kółka pompy wody


Ostatnio edytowano wtorek, 1 lutego 2011, 00:04 przez grzesiex, łącznie edytowano 1 raz
literówka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Pasek ma opasywać pompę wody od dołu tak jak na fotce:
Obrazek

Jeżeli ktoś próbuje zakładać pasek, tak że od góry opasuje pompę wody to sprawia wrażenie tak jak pisałeś:
danny180 napisał(a):
powiedział że ten pasek jest zakrótki i jest wytarty a on napędza i pompe wody wcale nie dało się go zdjąc dopiero po odkręceniu kółka pompy wody
no i pompa wody chodzi w drugą stronę.

danny180 napisał(a):
KrzySieK napisał(a):
Kolega miał w polówce ten objaw co własnie napisałeś post wyżej i okazało się ze urwała się jedna łopata od pompy wody :)
a jak to można sprawdzić w wakacje oddawałem do serwisu na wymianę rozrządu i pompy wody więc nie powinno.
Po zdjęciu termostatu widać łopatki pompy, jeszcze zdarza się że wirnik pompy wody nie trzyma się osi, co też trzeba sprawdzić i ewentualnie wymienić pompę wody.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 20:05 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
jutro sprawdze jak ten pasek idzie to kupno nowego załatwi sprawe jeszcze ten mechanik mi zrobił odpowietrznik przy tym jednym z dwóch przewodów co idą do kabiny bo nie bylo ktoś samą rurke wsadził i powiedział że jak go dobrze nagrzeje żeby odkręcić tą śrubke może nie jest dobrze odpowietrzony? a paek powiedział że powinien być 1cm dłuższy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 21:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Jeśli nie masz nic kombinowanego z kołami, to pasek kup i zamontuj katalogowy. Jeśłi kupisz 1cm dłuższy to nie będziesz go miał czym napiąć.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 22:57 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
sprawdziłem i u mnie koło pompy wody kręci się w lewą strone a pasek w prawo i napędza koło tylko górą u mnie jest jakoś inaczej nie mam tego kółka na kółkiem od pompy wody mam silnik 1,9d czy tak powinno być kiedyś busa naprawiał taki ktoś co się dopiero uczył i wszystko tam za przeproszeniem wymoderowano i teraz wez dojść jak powino być prawidłowo i po tych jego naprawach bus stał 6 lat w garażu teraz chce dojść z tym do ładu


Ostatnio edytowano wtorek, 1 lutego 2011, 00:06 przez grzesiex, łącznie edytowano 2 razy
wulgaryzmy i orty


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 23:04 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
danny180 napisał(a):
sprawdziłem i umnie koło pompy wody kręci się w lewą strone a pasek w prawo i napędza koło tylko górą umnie jest jakoś inaczej nie mam tego kółka na kołkem od pompy wody mam silnik 1,9d
To załóż tak jak powinno być i grzanie wróci, a kółkiem (to samonapinacz paska, u ciebie pasek napina się alternatorem) się nie sugeruj, bo to silnik 1.9 TDI w T4, ale inne fotki nie miałem ;) .
danny180 napisał(a):
kiedyś busa naprawiał taki ktoś co się dopiero uczył i wszystko tam za przeproszeniem wymoderowano i teraz wez dojdz jak powino być prawidłowo i po tych jego naprawach bus stał 6 lat w garażu teraz chce dosjc z tym do ładu

Nie myli się ten kto nic nie robi <bigboss>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 lutego 2011, 14:23 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
to mówisz że pompa wody powina się kręcić w prawo tak jak pasek a nie w lewo


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 lutego 2011, 14:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... men_1X.jpg


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB