T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 24 października 2020, 21:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 447 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 09:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4300
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: T4 Mixt vel Bestel
silnik: 2.5 TDI ACV>102KM

Podziękował: 266 razy
Pomógł: 449 razy
Ja jakieś 2 tygodnie temu też miałem problem z dogrzewaczem.
Po prostu pewnego ranka nie odpalił i po zejściu do samochodu musiałem skrobać szyby.
Z racji tego, że nie miałem czasu a tym bardziej umiejętności, by samemu zobaczyć co jest nie tak, podjechałem do firmy gdzie mi zakładali piecyk. Po diagnozie okazało się, że to świeca odmówiła współpracy i po jej wymianie wszystko gra i buczy.
Lżejszy o 200 dukatów wróciłem do domu i na razie wszystko OK.
Ta, którą miałem zakładaną na "pierwszy montaż" to Beru, ta którą mam założoną teraz to również Beru.
Spodziewałem się jednak, że wytrzyma dłużej niż 13-14 miesięcy i tak szacunkowo licząc kilkadziesiąt odpaleń.
Niemniej fachowiec, który wymieniał mi świecę wspomniał w rozmowie, że trafiają im się wadliwe świece (nowe) właśnie Beru, bo tylko na tych produktach bazują.
Nie wiem czy była to opowiastka na potrzeby chwili, czy jest tak faktycznie.


_________________
Obrazek



Za ten wpis autor rafflex podziękował: marci89n (piątek, 9 lutego 2018, 22:41)
  Statystyki: 4.76%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 14:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2220
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 149 razy
Gdybyś założył sztyft (zamiast świecy) - byłby na wieki.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 15:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4300
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: T4 Mixt vel Bestel
silnik: 2.5 TDI ACV>102KM

Podziękował: 266 razy
Pomógł: 449 razy
Zagadnąłem pana fachowca o sztyft i powiedział mi, że nie w każdym piecu można zastosować sztyft zamiast świecy.
Powiedział, że mają wykaz w których piecach mogą to zrobić.
Nie wiem jak u mnie (mam D4WS a nie tytułowe D3WZ), więc nie wiem czy można, a nie dopytywałem.
Jeśli można to proszę o informację, a wtedy "następną razą" pewnie tak zrobię.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 lutego 2018, 21:51 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 453
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 25 razy
też mam d4ws i sztyft można zakładać. u mnie nowe objawy. wymieniłem dodatkową pomkę i 2 lub 3 razy fura była rano nagrzana jak trzeba. Dzisiaj znowu zimno. Klima w trybie HE i nie dało się jej wyłączyć bez wyjęcia bezpiecznika pod fotelem. Błędów nie mogę odczytać bo po wyjęciu bezpiecznika się kasują, a wcześniej nie można się połączyć z piecem. Brak mi już pomysłów


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 lutego 2018, 00:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2220
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 149 razy
niestety są to stare parchy i wymagają nieustannej walki


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 lutego 2018, 09:37 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 453
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 25 razy
Czy w d4ws dodatkowa pompa załącza się w trybie dogrzewacza czy tylko przy postojowym?

edit:
qwa! dzisiaj witki mi opadły. rano odpaliłem bez problemu, dogrzewacz załączył się jak należy, pod pracą zgasiłem samochód i było ok. musiałem podjechać po około godzinie na drugi obiekt, 1,5km dalej. Odpaliłem, dogrzewacz się załączył. Dojechałem, zgasiłem i klima nie wyłączyła się z trybu HE. Jak wróciłem do samochodu po ok 2ch godzinach, ledwo odpaliłem, aku miało 11,4v. Jutro podmieniam aku na ten spod fotela.
Czy ktoś z obecnych byłby skłonny zamienić się ze mną piecami na okres 1tygodnia w celu weryfikacji moich podejrzeń jakoby to sterownik D4WS szwankował i nie rozpinał/załączał jak trzeba? Albo użyczyć zapasowego sterownika jeśli jest w posiadaniu? Nie chcę wysyłać znowu całego pieca do Stefano bez upewnienia się że to to, bo problem występuje na tyle nieregularnie że na stole może nic nie wyskoczyć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 lutego 2018, 23:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 4 października 2015, 22:43
Posty: 8
Lokalizacja: Szydłowiec, Mazowieckie WSZ
model: VW T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
Trzeba mieć fart, a raczej pecha przyczyną kłopotów z moim d3wz była nowa niesprawna świeca. Po zakupie kolejnej dogrzewacz dmucha gorącym powietrzem z tłumika aż miło.
Martwi mnie teraz inna sprawa. Dziś rano zszedłem do auta i słyszę pracujący silnik dmuchawy w dogrzewaczu,po wyciągnięciu bezpiecznika oczywiście się wyłączył, a po powrotnym wsadzeniu dmuchawa nie pracowała. Myślałem że będą problemy z odpaleniem silnika, ale uruchomiłem silnik, piec normalnie odpalił zagrzał płyn i najnormalniej się wyłączył. Cały dzień samochód stał(byłem w pobliżu w razie W) i wszystko ok. Dla bezpieczeństwa wyciągnąłem na noc bezpiecznik. Prąd na silniczek idzie ze sterownika więc podejrzewam że tam może się coś smaży, ale z drugiej strony sam piec funkcjonuje dobrze. Miał ktoś z was taki przypadek?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 lutego 2018, 23:01 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 453
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 25 razy
u mnie też się tak czasem dzieje, wyciągam kluczyk a dalej coś szumi. dmuchawa albo pompka cieczy. nawet kilka godzin po wyłączeniu zapłonu. Problem nie występuje za każdym razem, ale częściej po krótkiej przejażdzce, kiedy piec załączy się jako dogrzewacz ale zgaszę silnik np po 3-5 minutach.



Za ten wpis autor garbaty podziękował: marci89n (środa, 14 lutego 2018, 21:01)
  Statystyki: 4.76%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 lutego 2018, 23:41 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 1 marca 2013, 22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Stalowa Wola
opis: DOGRZEWACZE i OGRZEWANIA POSTOJOWE: EBERSPACHER I WEBASTO
model: Sharan, Cordoba
silnik: AUY, ASZ

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 23 razy
marci89n napisał(a):
Trzeba mieć fart, a raczej pecha przyczyną kłopotów z moim d3wz była nowa niesprawna świeca. Po zakupie kolejnej dogrzewacz dmucha gorącym powietrzem z tłumika aż miło.
Martwi mnie teraz inna sprawa. Dziś rano zszedłem do auta i słyszę pracujący silnik dmuchawy w dogrzewaczu,po wyciągnięciu bezpiecznika oczywiście się wyłączył, a po powrotnym wsadzeniu dmuchawa nie pracowała. Myślałem że będą problemy z odpaleniem silnika, ale uruchomiłem silnik, piec normalnie odpalił zagrzał płyn i najnormalniej się wyłączył. Cały dzień samochód stał(byłem w pobliżu w razie W) i wszystko ok. Dla bezpieczeństwa wyciągnąłem na noc bezpiecznik. Prąd na silniczek idzie ze sterownika więc podejrzewam że tam może się coś smaży, ale z drugiej strony sam piec funkcjonuje dobrze. Miał ktoś z was taki przypadek?

Moze być uszkodzony któryś z czujników w piecyku, lub sterownik i po wyłączeniu silnika i skończonej pracy pieca, czujnik ten bedzie symulował niewłasciwą temperaturę np. + 135 st płynu i piec bedzie sie schłodzał i wietrzył bez konca. Wyłączenie zasilania i reset pomogą, ale problem taki jak pisze Kolega bedzie raczej powracał.


_________________
Dogrzewacze i Ogrzewania postojowe: Eberspacher - Webasto, tel. 601052155



Za ten wpis autor Stefano podziękował: marci89n (środa, 14 lutego 2018, 21:02)
  Statystyki: 4.76%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 września 2018, 02:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 16 lutego 2018, 09:02
Posty: 14
Lokalizacja: Olsztynek
model: Caravelle
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
Po wyłączeniu silnika jeszcze przez kilkadziesiąt sekund dmuchawa nagrzewnicy chodzi i jest to zjawisko całkiem normalne.Dzieje się tak dlatego,że piec musi być przedmuchany i opróźniony ze spalin i sadzy.U mnie w trakcie tego procesu spaliny wydobywają tak intensywne jak w trakcie zimnego startu więc sami widzicie.Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 października 2018, 17:59 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 1 marca 2013, 22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Stalowa Wola
opis: DOGRZEWACZE i OGRZEWANIA POSTOJOWE: EBERSPACHER I WEBASTO
model: Sharan, Cordoba
silnik: AUY, ASZ

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 23 razy
Art76 napisał(a):
Po wyłączeniu silnika jeszcze przez kilkadziesiąt sekund dmuchawa nagrzewnicy chodzi i jest to zjawisko całkiem normalne.Dzieje się tak dlatego,że piec musi być przedmuchany i opróźniony ze spalin i sadzy.U mnie w trakcie tego procesu spaliny wydobywają tak intensywne jak w trakcie zimnego startu więc sami widzicie.Pozdrawiam.
Dokładnie jest tak jak piszesz, bo tam jeszcze przy wygaszaniu pieca załącza się na około 1 minuty świeca, aby wypalić i oczyscić palenisko przed następnym startem.


_________________
Dogrzewacze i Ogrzewania postojowe: Eberspacher - Webasto, tel. 601052155


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 grudnia 2018, 15:16 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 27 marca 2018, 08:22
Posty: 66
model: multivan
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 1 raz
Podepnę się pod temat.
Mam dogrzewacz D3WZ po regeneracji przez Stefano i mam problem z elektryczną pompą obiegu płynu chłodzącego.
Pompa nowa. Z tego co wyczytałem w necie to załączana jest minusem, plus mierzyłem, mam na wtyczce pompy.
Wie ktoś gdzie znajdę przekaźnik/bezpiecznik od tej pompy? Stara pompa padła i mogła coś spalić.
Doczytałem też, że ponoć jest zasilana z drugiego akumulatora który jest pod siedzeniem. Akumulator pod siedzeniem kierowcy jest, w pobliżu niego sprawdziłem przekaźnik oraz wszystkie bezpieczniki i jest ok. Gdzie mogę znaleźć coś co odpowiada za załączenie go podczas startu dogrzewacza?
Po odpaleniu silnika, D3WZ startuje ale wyłącza się po chwili, węże przy pompie elekrycznej zimne.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 grudnia 2018, 17:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2220
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 149 razy
Elektryczna pompka obiegu płynu chłodzącego nie ma nic wspólnego z dogrzewaczem. Chyba, że ktoś rozbudowując dogrzewacz do ogrzewania postojowego wykorzysta taką pompkę do pchania płynu na zgaszonym silniku (bo idealnie się do tego nadaje).
Natomiast jeśli D3WZ pracuje w funkcji dogrzewacza, to za obieg płynu odpowiada główna pompa (silnikowa)
operowo napisał(a):
Gdzie mogę znaleźć coś co odpowiada za załączenie go podczas startu dogrzewacza?

Załączenie czego???
operowo napisał(a):
Po odpaleniu silnika, D3WZ startuje ale wyłącza się po chwili, węże przy pompie elekrycznej zimne.

Jeśli piec się po chwili wyłącza - przyczyn może być kilka.
Nie tu macasz, węże przy dogrzewaczu pomacaj, to już część przyczyn da się wyeliminować.

Ogólnie to mylisz dogrzewacz z ogrzewaniem postojowym - najpierw powiedz co masz.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 grudnia 2018, 18:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3021
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 202 razy
Pomógł: 125 razy
Cytuj:
Panowie, podepnę się bo chciałbym z pełnego Webasto (DW50) robić na żądanie dogrzewacz tylko silnika. Chodzi o uklad cyrkulacji wody. U mnie pompka jest w piecu i pompuje na zawór ogrzewania i dopiero jak ciepla woda wroci z obu nagrzewnic to dogrzewa silnik. Jesli sie zapomni wlaczyć suwakiem ogrzewanie to za chwilę po odpaleniu piec sie wyłącza z przegrzania.
Jest jakis zawor sterowany elektrycznie, ktorym by można ominąć nagrzewnice?

Zgodnie z sugestia kol.@Probe przenioslem sie z Jego wątku tutaj z powyższym wpisem. Przeczytalem też caly ten wątek i nikt nie pisze jak ma wpięty dogrzewacz, natomiast z Wiki wnoszę, że chyba tak samo jak u mnie.
Czy rzeczywiście automatyczny fabryczny dogrzewacz najpierw dogrzewa nagrzewnicę, a dopiero w dalszej kolejności silnik?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 grudnia 2018, 00:00 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 1 marca 2013, 22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Stalowa Wola
opis: DOGRZEWACZE i OGRZEWANIA POSTOJOWE: EBERSPACHER I WEBASTO
model: Sharan, Cordoba
silnik: AUY, ASZ

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 23 razy
operowo napisał(a):
Podepnę się pod temat.
Mam dogrzewacz D3WZ po regeneracji przez Stefano i mam problem z elektryczną pompą obiegu płynu chłodzącego.
Pompa nowa. Z tego co wyczytałem w necie to załączana jest minusem, plus mierzyłem, mam na wtyczce pompy.
Wie ktoś gdzie znajdę przekaźnik/bezpiecznik od tej pompy? Stara pompa padła i mogła coś spalić.
Doczytałem też, że ponoć jest zasilana z drugiego akumulatora który jest pod siedzeniem. Akumulator pod siedzeniem kierowcy jest, w pobliżu niego sprawdziłem przekaźnik oraz wszystkie bezpieczniki i jest ok. Gdzie mogę znaleźć coś co odpowiada za załączenie go podczas startu dogrzewacza?
Po odpaleniu silnika, D3WZ startuje ale wyłącza się po chwili, węże przy pompie elekrycznej zimne.

Mogłęś pomyliłeć węże przy zakładaniu pieca? Sprawdź czy nie masz na wężach zamknietego zaworu odcinajacego płyn, moze być elektryczny, ale w starszych modelach był mechaniczny na cięgło i w kabinie ustaw grzanie na maxa.


_________________
Dogrzewacze i Ogrzewania postojowe: Eberspacher - Webasto, tel. 601052155



Za ten wpis autor Stefano podziękował: operowo (niedziela, 9 grudnia 2018, 11:23)
  Statystyki: 4.76%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 grudnia 2018, 11:06 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 27 marca 2018, 08:22
Posty: 66
model: multivan
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 1 raz
Stefano, masz rację. Wczoraj sprawdziłem. Trzeba włączyć nawiew (climatronik) wówczas pompa elektryczna obiegu płynu zaczyna działać i jest OK.
I sprawdziłem rury od dogrzewacza, obieg zamyka się na wymiennik ciepła w kabinie kierowcy przez zawód N273. Także najpierw nagrzewa się środek autka a potem reszta silnika.
Wcześniej wyłączałem climatronik co powodowało przegrzewanie się dogrzewacza bo nie załączało elektrycznej pompy płynu.
Także dzięki Stefano! :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 grudnia 2018, 15:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7213
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 63 razy
Pomógł: 689 razy
To jest temat o niesprawnościach dogrzewacza D3WZ, a nie ogrzewaniach postojowych oryginalnych czy o rozbudowanych dogrzewaczach i problemach z nimi związanymi. Kasowanie takich wpisów będzie skrupulatne i nieustające.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 listopada 2019, 11:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4300
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: T4 Mixt vel Bestel
silnik: 2.5 TDI ACV>102KM

Podziękował: 266 razy
Pomógł: 449 razy
Rozpoczął się sezon grzewczy i mój piecyk znów nie chce palić.
Zaobserwowałem, że jak jest cieplej tak około 10 st.C to pali, a jak jest chłodniej to już nie.
Przejadę się trochę autem, komora silnika się zagrzeje to odpala bez problemu.
Podejrzewam, że znów świeca do wymiany (jak rok temu), więc chciałbym zastosować sztyft żarowy.
I tu pytanie: który?
Czy może ktoś podlinkować na której aukcji mam dokonać zakupu lub może któryś z naszych forumowych fachowców zechciałby mi sprzedać sprawny, niezawodny, wiecznie działający sztyft? :-D


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 listopada 2019, 14:27 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 34 razy
Być może to nie sztyft a sterownik (zimne luty).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 listopada 2019, 17:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4300
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: T4 Mixt vel Bestel
silnik: 2.5 TDI ACV>102KM

Podziękował: 266 razy
Pomógł: 449 razy
Wczoraj na naszym spocie próbowałem go odpalić i robi przedmuch, ale później już jest cisza.
O awarii sterownika nawet nie chcę słyszeć <44>


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 447 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB