T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 00:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 grudnia 2010, 13:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 20:48
Posty: 33
Lokalizacja: małopolska
model: Carawelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Program jest zdobyty <hi>
A czy interfejs też musi być dedykowany temu czy vag-owski zrobi robotę?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 grudnia 2010, 15:49 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
Musi być dedykowany vag-owskim tego nie zrobi . Był ostatnio na alledrogo za ponad 200pln.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 grudnia 2010, 18:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 20:48
Posty: 33
Lokalizacja: małopolska
model: Carawelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki, tak myślałem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 stycznia 2011, 00:02 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
vwpitek napisał(a):
Witam wszystkich.Jestem nowy na tym forum i mysle ze sie tu zadomowie <09> . Tak wiec w temacie dogrzewacza tez bym mial do Was pytanie.Mam tez D3WZ i odpala mi ale po okolo 5min.sie rozlancza.Czy tak ma byc?Do jakiej temp.powinien grzac?Bylem w serwisie webasto podlanczali mi tester diagn.ale sie nie komunikuje z nim.Gosciu z serwisu muwi ze najlepiej go wyjac i przywiezc do nich to sprawdza na stole.Moze macie jakies sugestie co z tym zrobic?Pozdrawiam.


Najlepiej tak zrobic choc mozna tak:
-sprawdzic czy dochodzi paliwo do pieca i dawka jest odpowiednia.
-sprawdzic stan swieczki,ewentualnie przeczyscic 'palenisko' i sitko jesli ten typ pieca go posiada.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: t4 dogrzewacz
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 stycznia 2011, 20:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 18 grudnia 2010, 21:34
Posty: 1
model: t4
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam wszystkich potrzebuje podpowiedzi odnosnie dogrzewacza t4 z piecem d3wz, a mianowicie wymienilem pompke dozujacą eberszpacher 3kw-5kw poniewasz padla o co mi chodzi strasznie kopci wszystkie warunki spelnione piec rozebrałem i nie ma on żadnego sitka które niby one jest temu winne.pompka kupiona na alegro, na orginalnej pompie napis był 3.1kw niewiem jak było wcześniej poniewasz piec nie działał wcześniej pozdrawiam strażak


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 stycznia 2011, 13:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 czerwca 2010, 12:47
Posty: 37
model: caravelle
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Kolego sitko o którym pewnie mówisz znajduje się na świecy! Czasem się wypala i trzeba zmienić, Ale tak naprawdę przyczyn kopcenia może być wiele: np. za duża dawka paliwa, za słabe napięcie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 stycznia 2011, 08:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 czerwca 2010, 12:47
Posty: 37
model: caravelle
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Kolego vwpitek ja osobiście bym odradzał serwis. Gość w serwisie powiedział mi że D3WZ to dogrzewacze starego typu i nie do końca można je zdiagnozować! Jak padł ci sterownik to i tak na kompie będzie wyskakiwał błąd czujnika płomienia albo jakiś inny. Ja za taką info +w serwisie eberspacher zapłaciłem 180zł.
Żeby się nie okazało, że za naprawę zapłacisz więcej jak za używkę. Albo co gorsze zapłacisz 180 zł i nie naprawią ci nic! Co znam z autopsji. Zrobisz jak uważasz. Ale moim zdaniem lepiej kupić używkę. Na allegro od 300zł z gwarancją na rozruch.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 marca 2011, 21:52 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Dawkę paliwa do d3wz najlepiej ustawić na około 5ml na cykl startowy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 marca 2011, 22:35 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Jak?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 marca 2011, 22:59 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Zdjąć wężyk paliwowy z dogrzewacza, uruchomić dogrzewacz i słuchać kiedy pomka zacznie pracować czas pracy pompki będzie trwał ok. 90 sek. Paliwo złapac w jakieś naczynko, a najlepiej w strzykawkę, i mamy pomiar. Dawkę paliwa ustawiamy na pompce na wyjściu w stronę dogrzewacza, kluczem (chyba) 13 blokujemy śrubę a drugim (chyba) 10 wkręcamy (dawka mniejsza), i odwrotnie wykręcając zwiększamy dawkę. po każdej korekcie sprawdzić ilość paliwa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 marca 2011, 18:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
BUNIEK napisał(a):
Dawkę paliwa do d3wz najlepiej ustawić na około 5ml na cykl startowy.
Masz może dane jaka dawka powinna być przy ogrzewaniu suchym D2L :?:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 marca 2011, 20:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Niestety nie mam narazie żadnych danych, ale mam u siebie do naprawy D3LC. Mam znajomego w Stalowej który zna się na dogrzewaczach i webastach. W najbliszym czasie wybieram się do niego, to spróbuję coś wyciągnąć z niego. Jak coś będę wiedział dam znać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 marca 2011, 19:41 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Mam brak zasilania do dogrzewacza d3wz na + z alternatora niebieski kabelek. Wie ktoś może jak jest poprowadzony, doszedłem do ściany grodziowej. Aby dalej sprawdzić musiałbym wymontowć całą skrzynkę bezpieczników, za wszelkie informacje z góry dziękuję.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 marca 2011, 20:02 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Musisz zdjąć skrzynkę, kabel z alternatora jest wpięty w pin 3 kostki F, dalej rozgałęzia się na piny A2/1, U2/12 i D1.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 marca 2011, 20:29 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Dzięki slimak, myślałem że obejdzie się bez ściągania skrzynki. Ale mam namieszane w tej elektryce.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 marca 2011, 11:00 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 8 września 2010, 21:34
Posty: 10
Lokalizacja: Katowice
model: Multivan T4 ASB
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam kolegów, przeczytałem wszystkie posty i nadal nie ma w tym temacie jak przerobić dogrzewacz D3WZ na ogrzewanie postojowe.

Proszę o jakieś namiary jak to zrobić.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 marca 2011, 18:10 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Jak dobrze pamiętam to grzesiex takie cuda robi , można zrobić na przycisk z ręki podobno bez żadnego problemu , ale żeby czasowo sam się odpalał to trzeba mieć zegar i sterownik z wiązką , przelotką , żeby to podpiąć , tyle mogę od siebie podpowiedzieć


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 1 kwietnia 2011, 21:17 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Prosty sposób na przerobienie dogrzewacza na webasto to podłączyć się do kostki w dogrzewaczu.
1. na pin 6 podać +12v symulacja temperatury poniżej +5 stopni.
2. Na pin 7 podać +12v symulacja pracy silnika.
3. Zamontować elektryczną pompkę cieczy na małym obiegu płynu chłodzącego ( wiem że w t4 są elektryczne pompki, ale nie wiem czy na małym czy dużym obiegu cieczy chłodzącej).
Najlepiej osobny włącznik aby po wyłączeniu dogrzewacza pompka pracowała około 2 min,
lub zastosować wyłącznik czasowy.
4. I ostatnia rzecz wentylator dmuchawy również jakiś włącznik, do rozprowadzenia ciepełka po aucie.
Osobiście tego sposobu nie testowałem, ale powinno zadziałać, jeżeli coś pomyliłem to proszę o poprawki. Jest jeszcze jedna możliwość udać się do warsztatu który przerobi nam w profesjonalny sposób.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 maja 2011, 21:21 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
mikoli może Ci to pomoże


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 października 2011, 03:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 17:14
Posty: 100
model: T4 Caravelle 2000 r
silnik: 2.5 TDI 102KM Syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A ja mam taki problem:
Jak jest ciepło to wszystko działa OK, a jak na dworze robi się chłodno (tak ok. 10 st. i mniej) to webasto próbuje odpalić i mu się nie udaje, tzn. słychać, że rusza w nim wentylator w piecu, czasem puści krótko dymek i po 2 min. się wyłącza. Jak w dzień zrobi się cieplej (16-18 st) to przy testowaniu odpala raczej zawsze normalnie. Co to może być? Przy okazji jeśli to świeca, to czy można ją łatwo samemu wymienić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB