T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 29 kwietnia 2024, 18:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 listopada 2010, 11:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 23 listopada 2010, 11:27
Posty: 3

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam!Jestem Nowym użytkownikiem forum t-4. Mam problem z elektrycznymi szybami i lusterkami w Vw Caravella 97".W ogóle nie chodzą,tak jakby umarły,nie są podświetlone tez przełącznik od sterowania nimi.Prąd do przełącznika dochodzi,ale nie daje napięcia dalej na silnik,nie wiem czy to wina jakiegoś przekażnika,czy problem z kablami.Na początku myślałem ze to wina przewodów które wychodzą z drzwi do słupka w gumowej osłonie,miałem tam popękanych kilka przewodów,ale wszystkie po izolowałem,jednak usterka dalej występuje.Proszę o jakąś poradę.Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 listopada 2010, 11:55 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Witaj.
Skoro nie działa elektryka i podświetlenie to może winna jest masa? Sprawdź czy jest dobrze podłączona (masa w VW to zawsze kable brązowe)


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 listopada 2010, 13:11 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
sprawdź bezpiecznik od tylnych swiateł


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 listopada 2010, 17:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 23 listopada 2010, 11:27
Posty: 3

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Sprawdziłem masę ,bezpieczniki.oczyszczone zostały także przewody przy klemach i same klemy.To stało się nagle.W ogóle to mi coś szwankuje bo równocześnie przestał działać tempomat i światła wstecznego biegu,w sumie to wydaje mi się ze nie ma to nic wspólnego ze sobą ale takie cuda na kiju mi się zdarzają.Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny jeśli chodzi o szyby,czy mają one jakiś przekażnik,lub dodatkowy sterownik,podkreślam że instalacja jest oryginalna.Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 listopada 2010, 21:34 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
sprawdź dokładnie ten bezpiecznik od tylnych świateł
ponad rok temu pojechałem na grzyby, nocowaliśmy w lesie gdzie była cholerna wilgoć w nocy, rano całe auto w środku oraz cały silnik wyglądał jakby polewany był wodą, nie odpalałem go tylko pootwierałem wszystko i tak stał do wieczora
podczas powrotu do domu po ok 40km zatrzymaliśmy się koło sklepu gasząc silnik
po 15 min przekręcam stacyjkę i cisza
na wyświetlaczu od ASB swięcą się wszystkie biegi
zadzwoniłem do znajomego co naprawia takie skrzynie i po rozmowie okazało się że komputer nie widzi położenia dźwigni na P lub N dlatego nie mogę zapalić, więc kazał mi odpalić na krótko, zadziałało ale biegi dalej się świeciły natomiast skrzynia pracowała normalnie
jechaliśmy do domu robiło sie chłodniej i ciemniej, chciałem zamknąć okno i zonk, ani moje ani pasażera otworzone nie podnosiło się, także nie działało ustawianie lusterek a jak zrobiło sie ciemno zauważyłem że nie mam podświetlania okien
w nocy zostawiłem z pootwieranymi szybami auto na komisie kolegi i zadzwoniłem do drugiego (z poprzedniego forum GRANDCHEROKE), on te T4 to chyba ma w palcu i kazał posprawdzać bezpieczniki zwłaszcza te dodatkowe
prawie trafił bo jak następnego dnia rano sprawdzałem to przepalony był właśnie od świateł wstecznych, po wymianie wszystko wróciło do normy
zdarzyło mi się to jeszcze raz po miesiącu pod domem i znów pomogła wymiana bezpiecznika, wtedy też sprawdzałem już nie będąc w szoku i faktycznie nie świeciły jeszcze tylne swiatła a także po wciśnięciu pedału hamulca nie było słychać charakterystycznego kliknięcia przy dźwigni zm biegów które odblokowuje skrzynie (dlatego nie mogłem zapalic bo sterownik widział jakbym miał wbity bieg)
do dnia dzisiejszego spokój


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 listopada 2010, 19:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 23 listopada 2010, 11:27
Posty: 3

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam!Sprawdziłem jeszcze raz bezpieczniki i jak się okazało miałeś rację,był przepalony bezpiecznik od tylnych świateł,wymieniłem i wszystko wróciło do normy,działają światła wstecznego biegu,szyby i lusterka,podświetlane też są przełączniki.Dziękuję Bardzo za pomoc.Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 stycznia 2012, 19:21 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 listopada 2011, 21:29
Posty: 146
Lokalizacja: Kościelisko
model: T4 Caravelle
silnik: 2.5 TDI (102 KM)

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 2 razy
No to ja też się podepnę pod temat, bo od niedawna ciągle pali mi bezpiecznik od wstecznego i od szyb. A dokładniej, jak wymienię bezpiecznik, to przez jakiś czas działa, ale po kilku godzinach już przestaje. Normalnie tam jest 10A, ale 15A też potrafi spalić. Nie chcę dawać mocniejszego. A poza tym zbankrutuję na bezpiecznikach jak nie znajdę przyczyny. :(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 stycznia 2012, 20:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Mieszek na drodze drzwi - słupek.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.



Za ten wpis autor grzesiex podziękował: duchol (wtorek, 31 stycznia 2012, 02:05)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 stycznia 2012, 18:06 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
tydzień temu będąc w Karpaczu ponownie przerabiałem bezpiecznik nr 14 który się przepalił, skrzynia znów w trybie awaryjnym bez mozliwości zapalenia auta, usterke znalazłem dopiero po spaleniu 7-miu bezpieczników, ponieważ podczas ich wymiany cały czas miałem otwarte drzwi kierowcy na maxa, a właśnie zwarcie robiły kable w mieszku tak jak pisze grzesiex


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 stycznia 2012, 02:08 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 listopada 2011, 21:29
Posty: 146
Lokalizacja: Kościelisko
model: T4 Caravelle
silnik: 2.5 TDI (102 KM)

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 2 razy
Grzesiex miał rację. Wiązka w drzwiach pasażera była w kiepskim stanie. 8 przewodów było przerwanych, a 4 z uszkodzoną izolacją. Na razie polutowałem i zaizolowałem kabelki. Tylko nie wiem na jak długo to wystarczy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB