T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 07:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 lutego 2014, 23:24 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 listopada 2011, 22:27
Posty: 193
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
opis: Strażacy płakali jak wyprzedawali.
model: Multisporter
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 48 razy
Szukałem tematu i nie znalazłem, jeśli jest to sorry.

Pytanie czy ma ktoś takie urządzenie w swoim aucie?
U mnie jest i nie działa. Podejrzewam, że brak jakiegoś elementu przy silniku lub pompie. Czy mógłby ktoś podesłać jakiś schemat, bo nie wiem gdzie szukać braków.
Dzięki z góry. Pozdrawiam.


_________________
Auto z Rzeszy długo cieszy :-)
Niemiec płakał jak na T5 wymieniał :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 marca 2014, 13:20 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Cześć . W moim jest też analog i obecnie nie działa . Wiadomości na temat tempomatu są w tym linku http://www.t4-wiki.de/wiki/Geschwindigk ... e_E-Gas%29 . Co do mojego to nie mam czasu się nim zająć . Chcę w tą sobotę ,ale czuję że znów zabraknie czasu.

EDIT:

W końcu zabrałem się za swój tempomat. Przedzwoniłem wszystkie przewody , w VR6 Jest to trochę trudne ze względu na ilość kabli za tablicą bezpieczników. Wszystkie przewody są sprawne. Masa kompa tempomatu jest. Napięcie zasilania nie wychodzi z komputera ASB. Pytanie cz można podłączyć bezpośrednio +12V pod przełącznik w kierownicy? Drugie to napięcie na zacisku TV11 pojawia się dopiero gdy naciśniemy pedał hamulca (obwód lamp stopu. Dodam że na pedale hamulca są dwa przełączniki. Jeden F od świateł hamowania drugi F47 od tempomatu). Problem polega na tym że zanim pojawi się napięcie na zacisku TV11 przełącznik F47 rozłączy obwód. Napiszcie czy tak to powinno wyglądać, czy u mnie jest jakiś błąd.

EDIT:

Czy nikt na tym forum niema wiadomości na temat tempomatu . Chociaż jakie napięcie powinno być na wyjściu z ASB do tempomatu .


Ostatnio edytowano niedziela, 16 marca 2014, 14:38 przez grzesiex, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 marca 2014, 00:29 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 listopada 2011, 22:27
Posty: 193
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
opis: Strażacy płakali jak wyprzedawali.
model: Multisporter
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 48 razy
Mając na myśli analogowy tempomat chodziło mi dokładnie o to:
http://www.waeco.com/pl/produkty/4374_452.php
Nie widzę u mnie tej niebieskiej części, i co to jest czujnik ciśnienia? Siłownik?
Będę wdzięczny za podpowiedź, gdzie ta część powinna być zamontowana.


_________________
Auto z Rzeszy długo cieszy :-)
Niemiec płakał jak na T5 wymieniał :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 marca 2014, 00:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Siłownik - powinien ruszać linką gazu.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.



Za ten wpis autor grzesiex podziękował: Mieszko (środa, 19 marca 2014, 08:53)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 marca 2014, 19:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
To twój tempomat jest taki http://www.t4-wiki.de/wiki/Geschwindigk ... age_(Waeco) . Na jego temat nic więcej nie mogę powiedzieć bo go nie znam. Jeżeli chodzi o mój to zakupiłem nowy sterownik . Mam tylko taką prośbę do tych co posiadają
tempomat oryginalny manual . Sprawdźcie tylko czy przy pedale hamulca pierwszy rozłącza wyłącznik od tempomatu a później załącza wyłącznik świateł stop . Z góry dzięki za pomoc.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 kwietnia 2015, 18:08 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Witam, w końcu doszedłem dlaczego tempomat nie działa. Wszystkie akcesoria do tempomatu (wyłączniki, pompa podciśnieniowa, sygnał gala) działały. Problem tkwił w sterowniku ( komputerze) jak kto woli. Na pierwszy rzut oka, wszystko w porządku (brak widocznych zimnych lutów). Pomocny był ten link http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c ... st23825079 . Prze lutowałem te kondensatory i wszystko gra. Jak by ktoś z kolegów miał problem z podciśnieniowym tempomatem to służę pomocą.



Za ten wpis autor bigos1966 podziękował: Probe041 (czwartek, 16 kwietnia 2015, 18:10)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB