T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 23:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 września 2013, 22:09 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
silnik 2,5 benzyna i mam dwa czujniki w bloku lezac pod autem ten wyzej jest od cisnienia oleju a ten niżej ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 września 2013, 22:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Obydwa są od ciśnienia oleju w bloku dla silników pięciocylindrowych

Obrazek

F1, czujnik wysokiego ciśnienia (na wyłączonym silniku rozwarty, po pojawieniu się ciśnienia się zwiera)
F22, czujnik niskiego ciśnienia oleju (z tym jest odwrotnie jak z F1)

Od 1999r stosowano w silnikach R5 już tylko jeden czujnik ciśnienia oleju, F1. Tyle ;)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 września 2013, 01:01 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
czyli ktory gdzie powinien byc podłączony ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 września 2013, 01:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Górny niebiesko-czarny kabelek, dolny żółty http://www.t4-wiki.de/wiki/index.php?ti ... 1119093653

Schemat www.t4-wiki.de/wiki/index.php?title=Dat ... 1007164406


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 września 2013, 01:54 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
czyli ten f 1 do kontrolki cisnienia tez ?? sorki ale mam tak namotane w instalacji ze hohoho jakis baran podłaczył ten czujnik pod kontrolke od informacji mało płynu w zbiorniczku ;/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 września 2013, 19:03 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
a jak zapala sie po jakims czasie czyli przejade jakies 2km to co to oznacza ?? mówie o czujniku F1


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 września 2013, 19:14 
u Ciebie są dwa jeden niskie ciśnienie drugi wysokie jakie masz zegary ? ja zmieniłem na niebieskie i też drążę temat .u ciebie ten f1 robi robotę sprawdź jeden do masy drugi rozwarcie masy


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 września 2013, 19:29 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
po odłaczeniu tego dolnego czujnika i przejechaniu kilku metrów rozległ sie dzwiekowy sygnał i kontrolka cisnienia oleju zaczeła mrugac
Moje to jakis składak i napewno jest namotane w instalacji . Zegary mam takie http://allegro.pl/licznik-vw-volkswagen ... 51722.html dodajac ze tak jest podłączone ze mruga kontrolka od płynu w zbiorniczku chlodzenia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 lutego 2015, 08:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 lutego 2015, 21:55
Posty: 1
model: t4
silnik: 2,4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Do czego jest układ niskiego ciśnienia ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 maja 2016, 13:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Probe041 napisał(a):
Obydwa są od ciśnienia oleju w bloku dla silników pięciocylindrowych
obrazek

F1, czujnik wysokiego ciśnienia (na wyłączonym silniku rozwarty, po pojawieniu się ciśnienia się zwiera)
F22, czujnik niskiego ciśnienia oleju (z tym jest odwrotnie jak z F1)

Jako, że obrazek zeżarło to pozwolę sobie wstawić fotkę (górną) z prośbą informację który z jest F1 a który F22 <bezradny>

Probe041 napisał(a):
Górny niebiesko-czarny kabelek, dolny żółty
Dolna fotka jest z Wiki i kolory kabelków ma odwrotnie niż u mnie :( Pomyłka poprzednika, czy jakaś inna wersja? Na moich wskaźnikach czerwona lampka oleum zapala się tylko przy nieruchomy silniku i włączonym zapłonie.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB