T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 06:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 czerwca 2013, 22:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 czerwca 2011, 16:08
Posty: 20
model: 70x0b
silnik: aaf

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich urzytkownikow i jak zwykle z gory sory za dyslekcje i brak polskich znakuw. Posiadam benzyne 2,5 litra silnik aaf rocznik 91. od jakjegos czasu wskaznik na desce pokazuje maksymalnie 60 - 65 stopni. wymienilem regulator napjecia przy licznikach -bo wczesniej czasami mialem problemy takze ze wskaznikiem paliwa - ale to nic nie dalo. Podejrzewam ze to czujnik temperatury zle pokazuje . Na kroccu przy bloku silnika mam dwa ; jeden z dwoma a drugi z czterema kablami .I tu moje pytanie; ktury z tych czujnikuw daje temperature na wskaznik , czy da sie go jakos zmierzyc czy dobrze pokazuje . jakie napiecie powinien wysylac. Czy jesli pokazuje za malo to czy na VAGu to pokaze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 czerwca 2013, 10:50 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Poczytaj na forum było o tych problemach a czujnik kosztuje bodajże z 50 zł


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 czerwca 2013, 16:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 czerwca 2011, 16:08
Posty: 20
model: 70x0b
silnik: aaf

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 0 razy
o cene nie pytalem tylko który to czujnik. czytalem na forum ale wszędzie co innego raz ze ten dwu pinowy a raz ze ten cztero i juz zglupialem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 czerwca 2013, 17:52 
odepnij cztero pinowy i zobaczysz co zrobi wskaźnik


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 czerwca 2013, 23:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 czerwca 2011, 16:08
Posty: 20
model: 70x0b
silnik: aaf

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 0 razy
no mjales racje - czteropinowy. na forumn znalazlem zeby spiac spinaczem 2 i 4 pin w kosce i jesli wskaznik skoczy na maksa to znaczy ze kable i zegary są w porządku. próbowalem ale zero reakcji .nie jestem pewien czy dobrze okreslilem który jest 2-gi i 4-ty. a co jesli polaczylem zle -moglem cos uszkodzic?
Podejrzewam ze jednak cos z zegarami.na VAG-u żadnego blendu,spinanie pinów nie dalo zadnej reakcji regulator napiecia wymienilem, a dzisiaj podswietlanie w tablicy prawie calkiem zgaslo ,w nocy ledwo widac zegary ale swieci tyle ze slabiutko.
ma ktos jakis pomysł ?


Ostatnio edytowano czwartek, 20 czerwca 2013, 14:02 przez Kenobi, łącznie edytowano 1 raz
ortografia, literówki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 czerwca 2013, 23:28 
jakim cudem na vag ma się z nimi połączyć jak taką możliwość mają tylko niebieskie zegary ? pewnie zimne luty na kostce rozebrać zegary i przelutować połączenia ,,Proszę <england> ,,


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 czerwca 2013, 23:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 czerwca 2011, 16:08
Posty: 20
model: 70x0b
silnik: aaf

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 0 razy
z VAG-jem to mi chodzilo ze nie pokazuje blendu czujnika . ale z tym zimnym lutem to moze cos wtym jest . po wykendzie rozkrence zegary i zobyczymy .wielkie dzieki za pomysl moze cos da


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 czerwca 2013, 00:08 
wszystkie połączenia kostki lutownica kolbowa i pasta lutownicza ,,super by był HOTAIR wychodzi jak fabryka ,,


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 czerwca 2013, 18:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sierpnia 2010, 19:02
Posty: 398
Lokalizacja: Istebna - Potoczki
opis: herman jaki jest każdy widzi ;)
GG: 5694314
model: t4 carawelle
silnik: 1.9 TDI AFN

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 22 razy
Pozwolę sobie na mały OT.
Na wszelkie dys(...) polecam grę na perkusji. Jestem/byłem dyslektykiem. Przeszło. Dopiero całkiem niedawno dowiedziałem się, że choroba jest najczęściej problemem sprzężenia między półkulami. Nie pomogło pisanie dziennie po kilkanaście kartek, nie pomogło setki przeczytanych książek, a pomogły ruchy naprzemienne rąk i nóg. Dlaczego akurat perkusja ? Łatwiej mi było kontrolować rytm i zmuszać kończyny do właściwej pracy.

Co do czujnika to ja bym sprawdził czy faktycznie pokazuje za niską temperaturę. Może zawiesił się termostat w pozycji otwartej i nie dogrzewa.



Za ten wpis autor herman podziękował: mariuszgim (czwartek, 20 czerwca 2013, 23:25)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 czerwca 2013, 18:36 
szybciej podstawić drugi czujnik


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 czerwca 2013, 19:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
U mnie w AAF są 3 czujniki być może ze względu ze mam klime
1 niebieski 2 pinowy widać go między 1 i 2 świecą
Napewno nie jest od wskaznika,tylko od temperatury przekazywanej do ecu
Przy jego pomocy możemy odczytać właściwą temperaturę silnika pod vag'iem i tak chyba będzie najszybciej
2 czujnik 4 pinowy chyba czarny jest dokładnie pod spodem niebieskiego
3 czujnik 4 pinowy chyba zielony jest na grubym wężu wodnym pod chlodnica
Mialem Koledze sprawdzić który odpowiada za zegary ale założyłem osłonę pod silnik i zapomnialem


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 czerwca 2013, 13:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 czerwca 2011, 16:08
Posty: 20
model: 70x0b
silnik: aaf

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 0 razy
przelutowalem calą plytke ale to nic nie dalo- czyli raczej nie zimny lut. ale i tak stawiam na licznik bo dzisiaj wskaznik temperatury i benzyny nic nie pokazuje. spróbuje jeszcze raz wymienic regulator napjecia bo wsadzilem starą orginalke i znowu zaczelo cos pokazywac- ale nadal za malo. orginalnie byl TCA 700 Y ale go już nie produkuja na ebay oferują zamiennik
LM 2940 T10 a ja kupilem w Conradzie LM 2940 CT. jak sie teraz doczytalem ten z Conrada ma 12 V a z ebaya ma 10 V . jak mi go przyslą to napisze czy to cos dalo


Ostatnio edytowano czwartek, 20 czerwca 2013, 14:05 przez Kenobi, łącznie edytowano 2 razy
ortografia, literówki - kolejne takie posty idą do kosza, jak jesteś chory to zastosuj lekarstwo czyli w tym wypadku zainstaluj program poprawiający błędy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 czerwca 2013, 18:09 
zaraz znajdę Ci właściwy mam tu 10szt zamienników L7810 taki wstawiasz tylko zamieniasz skrajne nóżki http://www.laro.com.pl/index.php5/sklep/stabil/1774 nie chce mi się pisać to poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101632


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 czerwca 2013, 00:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 czerwca 2011, 16:08
Posty: 20
model: 70x0b
silnik: aaf

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 0 razy
wlasnie znowu dostalem wpis od kenobi za literowki i ortografie. sorki ale mieszkam w niemczech, mam niemieckol klawiature , niemieckiego windowsa i ewentualnie moge sobie zainstalowac program do niemieckjej pisowni . pozatym wystarczajaco problemuw z moja t4 i zero czasu i pojecia jak mojego kompa nauczyc polskjego.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 czerwca 2013, 09:55 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1904
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
To jest kolego polskie forum i piszemy po polsku.
Na niemieckim piszemy po niemiecku a na angielskim po angielsku - i jeżeli Polak chce tam coś napisać to musi się dostosować do ich języka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB