T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 19:35 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 października 2011, 18:49
Posty: 43
model: Transporter
silnik: AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Od jakiegoś czasu pali mi się kontrolka zużytych klocków.Kabel przy klockach jest obcięty i zmostkowany.W jaki sposób można wyłączyć na stałe pisk przy przekręceniu stacyjki i oczywiście lampkę na desce ? Może jest sposób by to odłączyć mechanicznie lub przy pomocy kabla(Vag Com lub Vag Commander)?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 19:46 
kable od strony auta są dobrze skręcone z mostkowane jeśli tak to błąd usunąć vagiem


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 19:49 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 października 2011, 18:49
Posty: 43
model: Transporter
silnik: AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Gdzie sprawdzić błąd? W instrument nie ma. ABS-u nie posiadam.


_________________
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 20:09 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Spróbuj usunąć mostek, kontrolka powinna zgasnąć.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 20:13 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 października 2011, 18:49
Posty: 43
model: Transporter
silnik: AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Dziś kombinowałem i z mostkiem i bez.Niestety nic nie pomaga.Co mnie dziwi to jest to iż kupiłem auto z tym mostkiem i wszystko było ok.A teraz świruję, zaczęło się zimą przy dużych opadach.Zastanawiam się czy gdzieś doszła wilgoć, tylko gdzie?Może do kostek przy samych zegarach?


_________________
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 20:20 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1903
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
poziom płynu sprawdzałeś?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 20:21 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Gdzie masz ten mostek? Możesz też deaktwować funkcję kontrolki Vagiem, jak to zrobić niech napiszą biegli w tej materii.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 20:26 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 października 2011, 18:49
Posty: 43
model: Transporter
silnik: AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
slimak napisał(a):
Gdzie masz ten mostek?


Na końcu kabla który dochodzi do przednich klocków hamulcowych z lewej strony.Nie ma wtyczki tylko zlutowany kabel.


_________________
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 20:30 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
A prawy tył? Jak tam wygląda połączenie?


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 20:39 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 października 2011, 18:49
Posty: 43
model: Transporter
silnik: AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Tyłu nie sprawdzałem.Jutro zobaczę.


_________________
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 22:01 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
Moim zdaniem,to że masz porobione mostki nie jest przyczyną świecenia kontrolki,może któryś z nich nie ma dobrego przejścia i robi przerwę w obwodzie.Zakładam,że poziom płynu w normie <cisza>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 22:10 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
W sprawnym układzie brak przejścia gasi kontrolkę. Mostek w miejsce klocka lub zamknięcie do masy zapala kontrolkę.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 22:12 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 października 2011, 18:49
Posty: 43
model: Transporter
silnik: AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Poziom płynu na MAX. Nie jestem pewien czy akurat ta kontrolka o której jest temat jest od poziomu płynu.Mostek lutowany dziś kilka razy,obcinałem kabel trochę wyżej ,bo myślałem że na końcu jest zaśniedziały. Myślę głównie o wyłączeniu tej żarówki elektronicznie na stałe.


_________________
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 22:31 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 października 2011, 18:49
Posty: 43
model: Transporter
silnik: AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
slimak napisał(a):
W sprawnym układzie brak przejścia gasi kontrolkę. Mostek w miejsce klocka lub zamknięcie do masy zapala kontrolkę.


Hmm... No to jak to jest możliwe że najpierw działało i nagle przestało działać na zlutowanych kablach? A co z tym co mówił czarny1x1x w drugim poście? Trzeba gdzieś kasować błąd?


_________________
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 22:40 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Gdzieś masz zwarcie do masy. Nie wykasować błąd a deaktywować kontrolkę Vag'iem.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 marca 2012, 23:00 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Można deaktywować vagiem w kodowaniu licznika od dwóch pierwszych liczb odjąć 1 np. 07152 na 06152 zaznaczone na czerwono


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 marca 2012, 11:11 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
slimak napisał(a):
W sprawnym układzie brak przejścia gasi kontrolkę. Mostek w miejsce klocka lub zamknięcie do masy zapala kontrolkę.

To dziwne,w moim gdy go kupiłem,miałem poobcinane wszystkie kable i porobione mostki.Z kontrolkami nic dziwnego się nie działo.Kiedy wymieniałem hamulce w zeszłym roku podłączyłem nowe klocki na krótko bez wtyczek i dalej jest ok.W takim razie jak działa czujnik w klocku,bo mi się wydaje,że to nic innego,jak zwykły kabelek umieszczony w klocku,który zamyka obwód.Kiedy klocek się kończy-kabelek się przeciera,robi przerwę w obwodzie i kontrolka się zapala(tak to sobie wymyśliłem,jeśli się mylę proszę o rozjaśnienie umysłu <cisza> )


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 marca 2012, 11:36 
tak własnie czoperku to działa ,nie tylko ty sobie to wymyśliłeś konstruktorzy też ,byli pierwsi ha ha przerwanie obwodu powoduje zapalenie kontrolki koła mamy cztery a kontrolkę jedną i jaki z tego morał


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 marca 2012, 11:58 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Nie twierdzę, że jestem nieomylny. Z zainteresowaniem czekam na info jak problem został rozwiązany. Dodam tylko, że wg mojej wiedzy w autach z silnikiem 102 konnym są dwa a nie cztery czujniki zużycia klocków.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 marca 2012, 12:11 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Są dwie metody w zależności od auta, albo zatopiony w klocku kabel który przy odpowiednim zużyciu klocka zwiera do masy przez tarcze. Lub druga opcja z kablem który się przeciera i otwiera obwód. Przy opcji pierwszej do klocka idzie jeden kable, przy drugiej dwa. Przy czym opcja pierwsza była stosowana w starszych autach gdzie kontrolka była wpięta bezpośrednio do zegarów.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.



Za ten wpis autor FocusMED podziękował: Marcin Pawlak (wtorek, 12 listopada 2019, 19:44)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB