T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 07:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 lutego 2012, 16:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 14 lutego 2012, 16:25
Posty: 2
model: T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Cześć.

Auto VW T4 caravelle 1999r silnik 2.5TDi ACV.
Climatronic dwustrefowy.
Nie działa nawiew (przedni silnik).
Komp zgłasza błąd silnika V2, wyświetlacz od climatronica mruga.

Sprawdzałem instalację do silnika, na kablach do silnika badając multimetrem jest napięcie na plusowym kablu natomiast badając probówką i jednocześnie multimetrem nie ma żadnego napięcia (minimalne obciążenie przyłączone do przewodu powoduje zanik napięcia).
Przewód masowy nie ma kontaktu z masą przy jakichkolwiek ustawieniach panela (silnik jest sterowany minusem a więc plus powinien być stały)

Sprawdzałem rezystor dmuchawy ( J126 tzw. czerwony jeż) zamieniałem na nowy zero poprawy. Na przewodach do tego rezystora jest podobna sytuacja miernik pokazuje napięcie na środkowym i do masy 12V, na skrajnym i do masy 9V i po minimalnym obciążeniu napięcie zanika. Regulacja prędkości nawiewu nie powoduje żadnej zmiany wartości napięcia na przewodach.

Dmuchawa tylna działa całkowicie poprawnie. Dmuchawa przednia po przyłączeniu do niej zasilania bezpośrednio z akumulatora też działa całkowicie poprawnie bez niepokojących hałasów czy nadmiernego oporu.

Panel został podmieniony na inny ze sprawnego auta - nie przyniosło żadnej zmiany.

Proszę o pomoc w naprawie tego problemu albo chociaż o schemat instalacji climatronica 2 strefowego do tego auta.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 lutego 2012, 16:58 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Powitać.
Schemat i opis KLIK

Wygląda na to, że V2 nie jest sterowany masą.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: levis (wtorek, 14 lutego 2012, 21:36)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 lutego 2012, 20:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 14 lutego 2012, 16:25
Posty: 2
model: T4 Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Ok dzięki za schemat już naprawiłem.

Problem sprawiał przekaźnik 140.

Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB