T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 24 kwietnia 2024, 12:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 kwietnia 2011, 06:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 08:49
Posty: 33
model: Carawella
silnik: 2.4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
W którym ASO są ? Daj adres ? Bo mi powiedzieli że w takie rzeczy się nie bawią !
Tak jak przedmówcy , można zastosować zamiennik i nawet znalazłem na allegro !


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 kwietnia 2011, 08:10 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Szukaj w sklepach elektronicznych a nie w ASO.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 kwietnia 2011, 08:17 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 18:01
Posty: 1501
Lokalizacja: Warszawa
opis: Podróżować, zwiedzać, bawić, świat całować...
model: LT
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 248 razy
Pomógł: 194 razy
katazipen napisał(a):
W którym ASO są ? Daj adres ? Bo mi powiedzieli że w takie rzeczy się nie bawią !
Tak jak przedmówcy , można zastosować zamiennik i nawet znalazłem na allegro !



Sam osobiście kupowałem w ASO w Piasecznie koło Warszawy latem 2010 roku i zapłaciłem coś między 40 a 50 zł.
Nawet jeszcze go nie założyłem bo jakoś nie mam natchnienia żeby się za to zabrać.


_________________
ORGANIZOWAŁEM XV ZLOT W JULINKU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 kwietnia 2011, 14:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 08:49
Posty: 33
model: Carawella
silnik: 2.4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
A możesz kolego mi kupic?? Przeleję kasę na konto , dogadamy co i jak na PW??? TCA jest oryg. ? Oryg sprzedali w ASO czy masz zamiennik ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 kwietnia 2011, 14:35 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
48zł w Krośnie kosztuje w ASO VW <38>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 kwietnia 2011, 20:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 18:01
Posty: 1501
Lokalizacja: Warszawa
opis: Podróżować, zwiedzać, bawić, świat całować...
model: LT
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 248 razy
Pomógł: 194 razy
katazipen napisał(a):
A możesz kolego mi kupic?? Przeleję kasę na konto , dogadamy co i jak na PW??? TCA jest oryg. ? Oryg sprzedali w ASO czy masz zamiennik ?


Zamówiłem Ci w ASO, będzie za około tydzień czasu.


_________________
ORGANIZOWAŁEM XV ZLOT W JULINKU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 19:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 08:49
Posty: 33
model: Carawella
silnik: 2.4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
jak z kasą na KONTO , POCZTĄ a może mieszkasz niedaleko ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 21:47 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 18:01
Posty: 1501
Lokalizacja: Warszawa
opis: Podróżować, zwiedzać, bawić, świat całować...
model: LT
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 248 razy
Pomógł: 194 razy
Więcej informacji na PW.


_________________
ORGANIZOWAŁEM XV ZLOT W JULINKU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 marca 2012, 09:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 08:49
Posty: 33
model: Carawella
silnik: 2.4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam!
Odgrzewam temat !
Po wymianie stabilizatora wróciło wszystko do normy ale tylko na 2 miesiące , problem powrócił więc zakupiłem dwie sztuki z allegro po 5 zł i co ... jak jest zimny silnik i wskażnik temperatury pokazuje na pierwszej kresce to paliwa pokazuje że mam np. pół zbiornika ale jak temp wejdzie na ok 80 stopni to paliwa mam o kreskę więcej ....

I co wy na to ?????

złe stabilizatory ????


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 marca 2012, 20:48 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2314
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
U siebie zmniejszyłem prześwit w blaszkach , w które styki metalowe z licznika łączą się z płytką. Do tego w środku porysowałem ( w blaszkach ) troszkę małym wkrętakiem ( można czymś innym ostrym ) i zaczęło działać. Pokazuje normalnie a stabilizator przylutowałem bezpośrednio do płytki.


_________________
T4 95r 2.4 AAB , T4 93r 2.5 ACU , T4 95r 2.5 ACU , Sharan 97 2.8vr6 , Rav 4 mkII 2.0


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 września 2012, 00:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 8 września 2012, 14:29
Posty: 3
model: t4
silnik: 2,4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Proszę o jakieś opinie i porady, mój przypadek to bład wskazań ilości paliwa w 2.4d z '92r
1, od kilku dni pokazywał trochę więcej niż faktyczny stan w zbiorniku,
2, następnie zaświeciła się kontrolka ładowania, warsztat wyjęty alternator okazało się iż był pęknięty napinacz, naprawione założone i co się okazuje ładowanie ok. ale
3, pokazuje prawie cały zbiornik i temperaturę do 70 a po pewnym czasie nie pokazuje w ogóle temperatury,
4,zmieniłem stabilizator na 7810 bez zmian, stary na powrót bez zmian, przelutowałem te 3 piny bez zmian, założyłem 7810 tak jak radzili na forum /lewy pin na prawo a prawy na lewo/ bez zmian, przelutowałem jaszcze kilka pod wskaznikiem paliwa przy pinach kostki i chyba 3 przy jakimś układzie obok i zegar umarł,
5, co zrobiłem żle i co jeszcze mógłbym zrobić aby wybrnąć z tej sytuacji,
Wiesław


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 września 2012, 09:00 
cała wina tkwiła w złym ładowaniu ,potem padł stabilizator ,a pużniej tak kolega namieszał tymi nózkami że zfajczył coś jeszcze .zakup stabilizator nowy i wstaw go odrazu dobrze te nogi odpowiednio zamień ,powinno zadziałać posprawdzaj czy oby nie ma gdzieś zwarcia jak lutowałeś czy coś nie połączyłeś nie potrzebnie http://sklep.avt.pl/p/pl/41984/uklad+scalony+7810.html


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 września 2012, 21:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 8 września 2012, 14:29
Posty: 3
model: t4
silnik: 2,4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
czarny1x1x napisał(a):

taki kupiłem i po zamontowaniu normalnie nic się nie zmieniło zegary żle wskazywały jak zamieniłem nogi i "poprawiłem" kilka lutów to dopiero zmarł żle zrobiłem bo luty i zmiana nóg nastąpiła jednocześnie i niewiadomo co go uwaliło. Jutro kupię jeszcze jeden wlutuje z kabelkami na krzyż tak jak gdzieś na forum widziałem i może zadziała a jeżeli nie to mam nadzieję iż ktoś doradzi. Pozdrówka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 11 września 2012, 17:58 
ten pierwszy stabilizator jakie miał oznaczenie czy był taki sam jak ten co zamontowałeś 7810 musisz zamienić nóżki 1 z 3.... lub wlutować pleckami do góry a pod spód podłożyc jakąś nakręteczkę będzie miał studzenie jak co pisz na pw .wstaw odpowiedno i dopiero podłącz zegary powinny zadziałać posprawdzaj ścieżki czy oby się nie przepaliła jakaś i oczywiście bezpieczniki ....nie zamienione te nogi sprawiły zwarę i brak zasilania zegarów


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 września 2012, 12:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 8 września 2012, 14:29
Posty: 3
model: t4
silnik: 2,4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
podłączałem 7810, teraz wymieniłem na nowy 7810 nóżki na krzyż tak jak radzili wcześniej ale niestety temp. i wskażnik paliwa nie działa czy to mógłbym samodzielnie jakoś sprawdzić i wyleczyć czy już tylko wymiana zegarów?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 listopada 2012, 16:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 25 czerwca 2011, 14:29
Posty: 11
model: caravelle
silnik: 2,4 AAB

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam Panowie.

Śledzę temat od dawna. I chyba dojrzałem by zadać pytanie o problem z którym zmagam się drugi rok.

W moim t4 '92 2,4 przestaje działać kontrolka wody, oleju, wskaźnik temperatury i poziomu paliwa. Gdy pchnę / docisnę złącze elektryczne z tyłu zegarów wszystko wraca do normy. Na jakiś czas. Potem znów i znów, i znów....

Pytanie: czy jest to problem złącza czy stabilizatora.


pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 listopada 2012, 17:59 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Skoro pomaga dociśnięcie wtyczki to stawiam na zimne luty na płycie licznika.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 listopada 2012, 18:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2314
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Te luty można samemu poprawić lutownicą.


_________________
T4 95r 2.4 AAB , T4 93r 2.5 ACU , T4 95r 2.5 ACU , Sharan 97 2.8vr6 , Rav 4 mkII 2.0


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 listopada 2012, 22:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 25 czerwca 2011, 14:29
Posty: 11
model: caravelle
silnik: 2,4 AAB

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dzięki.

Czyli trzeba jednak wyciągnąć zegary.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 marca 2013, 02:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 kwietnia 2012, 22:03
Posty: 20
model: T4 westfalia
silnik: 2,4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
sie ma , dawno mnie nie było


mam problem z temperaturą , a konkretnie jej brakiem na wskaźniku

silnik chodzi normalnie, termostat OK, wiatraki chodzą jak należy

czujnik czteropinowy zmieniony , stary zresztą był dobry

gniazdo w zegarach przelutowane jeszcze w czasach jak wskaźnik chodził

a na termometrze brak wskazań - zwieranie kabli od czujnika nic nie daje

co się mogło spaprać w zegarach - jakiś schemat tego germańskiego cudu techniki ???

bo wszystko wskazuje, że zegary sie spsuły i nie chcą działać , cała reszta poza temp działa OK


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Jacek J i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB