T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 00:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 września 2011, 19:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 5 kwietnia 2011, 10:23
Posty: 46
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam dzisiaj odebralem auto od mechanika i ku mojemu zaskoczeniu po odpaleniu silnika świecą sie kontrolki od akumulatora i od oleju lecz gdy lekko przygazuje kontrolki gasną . Gdy zgasze i ponownie odpale odrazu gasną, dopiero jak postoi nie odpalane 15-20 minut znowu sie świecą . Dodam ze mialem sciagana glowice lecz to juz pisalem w innych tematach , ale oprócz tego mialem wymieniane szczotki w alternatorze. Wczesniej o ile pamietam nie swiecily sie kontrolki od razu gasły.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 września 2011, 22:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 lipca 2011, 23:06
Posty: 1967
Lokalizacja: Wrocław
model: Leon
silnik: 1.9 TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 158 razy
Może regulator napięcia? Sprawdź miernikiem ładowanie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 września 2011, 23:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 5 kwietnia 2011, 10:23
Posty: 46
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
jutro sprawdze a jakie powinno być prawidłowe ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 września 2011, 08:10 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 lipca 2011, 23:06
Posty: 1967
Lokalizacja: Wrocław
model: Leon
silnik: 1.9 TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 158 razy
14,3 do 14,5


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2011, 22:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 5 kwietnia 2011, 10:23
Posty: 46
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam sprawdzalem ladowanie i jest w normie wynosi 14,4 nie mam nigdzie lewego poboru prądu . Te kontrolki sie swieca tylko i wylącznie po pierwszym odpaleniu silnika, gdy dodam troche gazu odrazu gasną, jak nie dodam to sie caly czas swiecą . Po chwili gasze silnik ponownie odpalam i sie nie swieca . To wystepuje jak auto postoi dobre 20-30 minut sprawdzalem po 5-10 -15 minutach i odrazu kontrolki sie gaszą. Dodam jeszcze gdy przy tym 1 odpaleniu jak dodam lekko gazu to czuje wtedy takie lekkie obciązenie silnika wtedy sie chyba zaczyna zalanczac alternator. I mam pytanie czym to moze byc spowodowane czy jak mi wymieniali szczotki mogli cos przeoczyć ? Dzisiaj bylem u innego mechanika i powiedzial ze to normalne ale cos mi sie nie chce wieżyć wczesniej tego nie zaobserwowalem . Co o tym sądzicie ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 10:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
martin88007 napisał(a):
Te kontrolki sie swieca tylko i wylącznie po pierwszym odpaleniu silnika, gdy dodam troche gazu odrazu gasną, jak nie dodam to sie caly czas swiecą


ja u siebie miałem dwa razy dokładnie tą samą sytuację i za każdym razem wystarczyło wymienić regulator napięcia ( jest on razem ze szczotkami )

masz ładowanie nawet wtedy jak się te kontrolki świecą ??
bo ja nie miałem


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 10:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 2 lipca 2011, 10:52
Posty: 66
Lokalizacja: GDAŃSK
opis: SCANIA pl.o /gdańsk
model: t4
silnik: 2.4D

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
miałem to samo w toledo 1.9d . i winę za tą sytuacje ponosi zegar . musisz go wyjąć rozebrać i tam jest kondensator pewnie się rozlał znajdż jakiegoś elektronika żeby go wymienił koszt kondensatora około 0.50 zeta ja tak zrobiłem i jak ręką odjął


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB