T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 20:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 09:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 lipca 2011, 20:58
Posty: 8
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam kolegów
Podczas jazdy zgasł mi silnik i już nie chciał odpalić, choć to diesel 1.9TD. Po wnikliwej analizie bezpieczników okazało się że bezpiecznik nr.15 jest do wymiany. Wymiana nic nie dała bo pali bezpiecznik cały czas. Czy ktoś się orientuje gdzie jest pies pogrzebany ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 10:18 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Ten bezpiecznik jest od "elektroniki" pompy wtryskowej.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 10:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Zobacz przewody elektryczne wszystkie idące od silnika czy gdzieś się nie zwarły stopiły np.od recyrkulatora , podobnie miałem u siebie ale w benzynie,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 10:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 lipca 2011, 20:58
Posty: 8
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A czy przekaźnik 104 może podczas jazdy zrobić zwarcie, gdzie skutkiem jest wywalenie bezpiecznika nr 15 ?

Bo gdy wyciągnąłem ten przekaźnik włożyłem nowy bezpiecznik to normalnie nie wywaliło go choć gorzej odpalił.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 13:06 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 lipca 2011, 23:06
Posty: 1967
Lokalizacja: Wrocław
model: Leon
silnik: 1.9 TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 158 razy
Ja miałem podobny problem +/- 2 miesiące temu, po czym problem ustał. W czwartek znów mi się spalił 2 razy i nie wiem co jest przyczyną, bo później zrobiłem z 500km i na razie gra. Będę musiał wyciągnąć akumulator i posprawdzać przewody. Daj znać jak dojdziesz o co chodzi. Bo elektryk u którego robiłem auto nie znalazł przyczyny, ale auto zaczęło jeździć. A powiedz mi od czego jest ten przekaźnik?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 13:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 lipca 2011, 20:58
Posty: 8
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Przekaźnik jest od świec żarowych, też byłem u elektryka wyciągnął przekaźnik wsadził bezpiecznik odpalił wsadził przekaźnik i tyle pojechałem, a następnego dnia historia się powtórzyła..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 13:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 lipca 2011, 23:06
Posty: 1967
Lokalizacja: Wrocław
model: Leon
silnik: 1.9 TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 158 razy
U mnie problem polega na tym, że przekaźnik wkładam tylko rano, żeby odpalić auto i od razu wyciągam, bo jak zostawiam przekaźnik podczas jazdy, to nagrzewa się tak, że nie idzie go dotknąć. W ciągu dnia odpalam bez przekaźnika. Czyli u mnie jest (chyba) trochę inny problem. A chcę dojść do tego co to jest, bo jeżdżę dużo i po autostradach i nie chcę mieć jakiegoś problemu w trasie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 13:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 lipca 2011, 20:58
Posty: 8
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
To może spróbuj wymienić przekaźnik bo może gdzieś tam się zakleiły styki ? Ale pytanie jest czy przez to wywala bezpieczniki ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 14:23 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 lipca 2011, 23:06
Posty: 1967
Lokalizacja: Wrocław
model: Leon
silnik: 1.9 TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 158 razy
U mnie nie. Na 100% bo jeżdżę bez przekaźnika. Bardziej przychylam się do uszkodzonego kabla. Bo nie wiem co jeszcze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 10:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 maja 2010, 16:50
Posty: 82
model: czechobil :)
silnik: 1.9 TD ABL

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 2 razy
Też mam 1,9 TD , i też gasł podczas jazdy co jest bardzo niebezpieczne (brak wspomagania). Odpowiedzialny za ten stan rzeczy był ułamany przewód do elektrozaworu na pompie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 10:45 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Bezpiecznik 15 w autach bez IMMO przez pin G2/4 zasila elektrozawór pompy.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 21:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
czester52 napisał(a):
U mnie nie. Na 100% bo jeżdżę bez przekaźnika. Bardziej przychylam się do uszkodzonego kabla. Bo nie wiem co jeszcze.



masz imo więc szukaj problemu przy wtyczkach na pompie jakieś przetarcia ,zalanie olejem itp...


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 września 2011, 08:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 lipca 2011, 20:58
Posty: 8
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
U mnie problem się rozwiązał, wiązka kabli była przepalona i gdzieś tam podczas jazdy się czasem stykały kabelki i wywalało bezpiecznik. Człowiek lżejszy o pareset złotych ale z zadowoleniem jedzie w trasę <26>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB