T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 18:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 405 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 22:27 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Dzięki za odp.Czyli jak kontrolka zgaśnie to powinno pojawić się napięcie na kablach które idą do akumulatora [przy odłączonym 2 aku też. a jeżeli nie ma to coś nawaliło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 22:32 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Dokładnie. Jak nie będzie napięcia na drugim akku sprawdź czy pojawia się napięcie na przekaźniku pod fotelem kierowcy.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękowali: 2 multivanek (sobota, 13 lipca 2013, 01:00) • tomex (niedziela, 12 lutego 2012, 22:34)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 22:38 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Ok ale o ile sobie przypominam są dwa pod siedzeniem ,to pytanie w którym szukać. Pytanie drugie czy ogrzewanie siedzenia zasilane jest z 2 aku. bo tu była awaria spalił się włącznik i na razie czekam aż się ociepli żeby od nowszej teczki adoptować.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 22:41 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Przekaźnik numer 214 lub 426. Ogrzewanie siedzeń nie ma nic wspólnego z drugim akku.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękowali: 2 multivanek (sobota, 13 lipca 2013, 01:01) • tomex (niedziela, 12 lutego 2012, 22:47)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 22:47 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
No to super dzięki wielkie jak tylko mrozy lekko puszczą to sprawdzę bo zawsze się na meczę z fotelem żeby go z powrotem cofnąć . <england>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 22:51 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Aby ułatwić dostęp do drugiej baterii wiekszość foteli kierowcy ma po prawej stronie taka mała wajche której użycie powoduje, że fotel daje się przesunąć dalej do przodu.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: tomex (poniedziałek, 13 lutego 2012, 00:24)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 00:23 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Ślimaczku to wiem do przodu idzie ok gorzej do tył coś blokuje i lecą wtedy nie cenzuralne słowa <30> i trochę potu ,co zwykle pomaga ale nie jest to komfortowa sytuacja i zwykle długo się zastanawiam zanim go odsunę do przodu <bezradny>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 lutego 2012, 16:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 10:26
Posty: 62
model: Multivan
silnik: 2,5TDI ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 5 razy
W kwestii prądu rozruchowego jest jeszcze jedna bardzo ważna kwestia - norma w jakiej dokonano pomiaru.

Na stronie 12 załączonego pliku znajduje się tabelka z zestawieniem prądów wg różnych norm.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.



Za ten wpis autor t4fan podziękował: tomex (wtorek, 14 lutego 2012, 18:44)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 lutego 2012, 18:45 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Dzięki bardzo na pewno się przyda <hi>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 09:05 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 14 lutego 2011, 20:20
Posty: 187
Lokalizacja: Wieluń
model: Multivan
silnik: 2,5TDI 102ps

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 11 razy
Wracając do napięcia przy którym powinien przekaźnik załączyć do ładowania drugi akumulator to nie powinno być to mniej niż 13,0 -13,5 V


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 09:27 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
A co odpowiada za pomiar napięcia?


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 09:29 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 14 lutego 2011, 20:20
Posty: 187
Lokalizacja: Wieluń
model: Multivan
silnik: 2,5TDI 102ps

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 11 razy
W przekaźniku jest dioda zenera. Przynajmniej ja ją mam.



Za ten wpis autor BEN podziękował: slimak (czwartek, 16 lutego 2012, 10:01)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2012, 14:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 23 marca 2012, 23:16
Posty: 9
opis: wersja USA, 1993, klimatyzacja, el. szyby i lusterka, LPG,
model: Carevelle
silnik: 2.5 B

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam !!
To mój pierwszy post na forum - zaszczyt posiadania t4.
Ile mnie czasu będzie mnie kosztowało założenie 2. akumulatora pod siedzenie i rozwiązanie tego techniczne?
Chciałbym mieć możliwość odpalania busa w awaryjnych sytuacjach z pomocą 2 akk.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2012, 16:29 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Witaj, zależy za ile uda Ci się kupić wiązkę drugiego akumulatora i akumulator. Montaż to dwie godzinki roboty plus dorobienie zworki w miejsce przekaźnika łączącego obie baterie.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2012, 19:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
no minie się zeszło trochę dłużej z sześc godzin ale ja robiłem sam mocowanie aku w swojej podstawie fotela
-trzeba odkręcic fotel od podstawy
-podstawę od samochodu
-zrobic i wspawac w podstawę fotela półkę montażową aku ( tania opcja ale więcej czasu potrzeba )
-kupic oryginalną podstawę fotela z półką montażową aku ( szybko ale drogo )
-przeciągnąc kable pod wykładziną do akumulatora
-zdemontowac ogranicznik przesuwu fotela
-wszystko zmontowac w całośc


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2012, 20:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Czy w oryginale jest jakos rozwiazane ewentualne odprowadzenie gazow powstajacych podczas ladowania akumulatora czy wszystko leci do kabiny?
Miejsca pod fotelami co prawda nie mam ale znalazlbym je w innej czesci kabiny


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2012, 20:22 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Niektóre auta maja wężyk odpowietrzający akku wyprowadzony pod samochód przez otwór w podłodze.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2012, 20:27 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Cytuj:
Niektóre


znaczy sie mozna bez?


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2012, 20:30 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Można, auto ma na tyle dużą objętość, że wydzielane przez akumulator gazy nie powinny wyrządzić szkody.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 listopada 2012, 21:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 302 razy
Pomógł: 745 razy
Dopiszę moje pytanie do tego tematu.

Demontując fotel kierownika, czyli mój, znalazłem pod nim pokazany na zdjęciu przekaźnik. Wyczytałem w tym temacie, że służy on do podłączenia dodatkowego akumulatora. Pytanie jest takie: czy na podstawie tego co widać na zdjęciu możecie powiedzieć czy taki akumulator był wcześniej zamontowany czy jest to standardowa instalacja? Dodam, że jest tam ucięty i niezaizolowany kabel zaznaczony strzałką.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 405 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB