T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2024, 17:48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 stycznia 2021, 13:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Jeśli wentylatory chodzą po zrobieniu zworki we wtyczce od czujnika w chłodnicy na obydwu biegach to w instalacji nie ma żadnej usterki. Są tylko dwie możliwości jeśli silnik osiąga odpowiednią temperaturę. 1. Zły czujnik 2. Niedrożna chłodnica - do czujnika nie dochodzi chłodziwo o odpowiedniej temperaturze.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 stycznia 2021, 15:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 27 maja 2020, 22:02
Posty: 6
Lokalizacja: W-wa
model: Multivan
silnik: 2,5 AFF

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Termostat mam 87*, co do czujnika w chłodnicy sam nie wiem, kupiony w intercarsie po nr. vin. Numer był na nim ten sam co w poprzednim.
Nie ma co teraz gdybać, poczekam na termometr to będzie bardziej klarowne.

Doszedł mi jeszcze problem z kontrolką poziomu płynu w zbiorniku wyrównawczym. Zwarłem przewody we wtyczce, kontrolka przestała się palić. Zadowolony że zdiagnozowałem zakupiłem nowy zbiorniczek (przynajmniej poziom płynu już widać :) ) a tu niespodzianka... kontrolka znów się pali, ki czort ???
Gdzieś wyczytałem, że tą kontrolkę jest również odpowiedzialny czujnik temperatury przy termostacie... może to on odpowiada za te 2 problemy...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 stycznia 2021, 17:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 27 maja 2020, 22:02
Posty: 6
Lokalizacja: W-wa
model: Multivan
silnik: 2,5 AFF

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Nareszcie udało mi się przeprowadzić właściwe testy, faktycznie wskaźnik na zegarach przekłamuje i to sporo jak się okazało. Odpaliłem auto i pozwoliłem mu się porządnie rozgrzać na postoju mierząc temperaturę. Wskazówka na 110* to jest rzeczywiście 90* i załączają się wentylatory. Czyli temat wentylatorów można uznać za zamknięty :) Poczyściłem i dogiąłem styki we wtyczce zbiorniczka wyrównawczego i również temat kontrolki został rozwiązany. Pozostaje zatem błędne wskazanie na zegarach. To ten stabilizator napięcia czy zimne luty ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB