T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 29 kwietnia 2024, 11:48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 kwietnia 2011, 19:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 23 marca 2011, 16:31
Posty: 56
Lokalizacja: Trojmiasto
model: VW T4 Caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Mam pytanko odnosnie licznika - w oryginale mam zestaw z zegarkiem bez obrotomierza, ale kupilem niedawno od passata B3 1.6 (diesel) licznik z obrotomierzem. Po przekladce pali mi sie kontrolka kierunkowskazow non-stop, ale jak wrzucam prawy kierunkowskaz to lampka mruga, natomiast w druga strone pali sie caly czas tak jak w polozeniu zerowym. W oryginalnym zestawie kazda lampka jest osobno a tutaj jest jedna wspolna. Co moge z tym fantem zrobic.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 kwietnia 2011, 20:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
kmicic-lt napisał(a):
Mam pytanko odnosnie licznika - w oryginale mam zestaw z zegarkiem bez obrotomierza, ale kupilem niedawno od passata B3 1.6 (diesel) licznik z obrotomierzem. Po przekladce pali mi sie kontrolka kierunkowskazow non-stop, ale jak wrzucam prawy kierunkowskaz to lampka mruga, natomiast w druga strone pali sie caly czas tak jak w polozeniu zerowym. W oryginalnym zestawie kazda lampka jest osobno a tutaj jest jedna wspolna. Co moge z tym fantem zrobic.


zrób foto tego licznika

na pewno musisz rozdzielić prąd wchodzący to licznika bo po przewodach wchodzą dwa od kierunków


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 kwietnia 2011, 21:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 23 marca 2011, 16:31
Posty: 56
Lokalizacja: Trojmiasto
model: VW T4 Caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Oto foto:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 kwietnia 2011, 21:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 23 marca 2011, 16:31
Posty: 56
Lokalizacja: Trojmiasto
model: VW T4 Caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Nast. fotka:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 kwietnia 2011, 21:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
no tak kontrolka sterowana (-) a nie jak w t4 ( +)mi

proponuje zrobić tak rozkręć go to znaczy zdejmij szybke i osłone czarną

wyjać szybkościomierz i zrobić foto zastanowię się jak najprościej to zmodyfikować


ps
a jaki masz ten stary ---foto proszę coś mi świta na odległość będzie cięzko ale damy radę


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 00:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 23 marca 2011, 16:31
Posty: 56
Lokalizacja: Trojmiasto
model: VW T4 Caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Tutaj jest rozebrany po calosci:
Załącznik:
SDC10129--1.JPG


A tutaj ten stary czyli oryginal:
Tylko predkosciomierz byl inny.
Załącznik:
SDC10130--2.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 00:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 23 marca 2011, 16:31
Posty: 56
Lokalizacja: Trojmiasto
model: VW T4 Caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A tu bez predkosciomierza


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 17:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
stary to wiem jak wygląda mam takiego rozebranego

ten nowy nie miał zadnej płytki? na której temperatura i obrotek był zamontowany?

ps juz się dopatrzyłem jak jest to montowane

no to w tej sytuacji jedynie pozostaje przeszczep obrotka do starego zegara


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 18:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 23 marca 2011, 16:31
Posty: 56
Lokalizacja: Trojmiasto
model: VW T4 Caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ten nowy ma plytke no i plus zegar elektroniczny ponizej. tylko sie zastanawiam bo caly czas jest zasilanie na tej diodzie, jak wlacze kierunek to mruga ale w polozeniu 0 sie caly czas pali mysle ze dobrze byloby przewody od licznika ktore odpowiadaja za dzialanie kierunkow i mieszcza sie one przed przekaznikiem gdzie jest caly czas zasilanie - przelozyc za przekaznik gdzie nie ma zasilania, wiec wtedy moze by sie nie palila caly czas i jedynie sie by zalaczala po wlaczeniu kierunkow. nie wiem czy dobrze mysle?

A jeszcze teraz przestala sie palic kontrolka oleju nie wiem czemu?


Ostatnio edytowano środa, 13 kwietnia 2011, 19:15 przez Kenobi, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem, uzywaj opcji Edycja


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 20:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
problem polega na tym ze masz 1 kontrolke a do licznika przychodzą dwa przewody z kierunków

aaaaaaaa zez pisze i właśnie rozwiązałem problem

musisz posprawdzać piny gdzie co jest i w tym z passata

konkretnie pin od kontrolki sprawdz po ściezce to po pierwsze

w kostce w aucie musisz wypiąć oba prewody kierunkow i złączyć je razem kazdy z osobna zabezpieczyś diodą prostowniczą i tak przygotowane przewody podpiąć pod pin kontrolki zaraz odszukam rozpiske pinów


tu masz rozpiskę pinów w twoim aucie

viewtopic.php?f=8&t=1610


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 23 marca 2011, 16:31
Posty: 56
Lokalizacja: Trojmiasto
model: VW T4 Caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzieki za info troszke inaczej to przerobilem, ale dziala. Musialem w liczniku zmoskowac ten 2 pin od kierumkow a reszte podlaczylem pod przekaznik od strony bezpradowej, no i na razie hula mam nadzieje ze bedzie ok. Dzieki za wszelkie podpowiedzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
kmicic-lt napisał(a):
Dzieki za info troszke inaczej to przerobilem, ale dziala. Musialem w liczniku zmoskowac ten 2 pin od kierumkow a reszte podlaczylem pod przekaznik od strony bezpradowej, no i na razie hula mam nadzieje ze bedzie ok. Dzieki za wszelkie podpowiedzi.



znaczy więcei pracy ale jeśli działa <brawo> <england>


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Takie OT- czy obrotomierz z passata 1.6TD działa w 2.4D? <38>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
KrzySieK napisał(a):
Takie OT- czy obrotomierz z passata 1.6TD działa w 2.4D? <38>


działa ale z całym zegarem jak widać wyzej to flaki ma całkiem inne


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 22:31 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
KrzySieK napisał(a):
Takie OT- czy obrotomierz z passata 1.6TD działa w 2.4D? <38>


Musi, tu i tu jest sterowany z alternatora, być może lekko przekłamywać, ale nie czepiajmy się szczegółów.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 00:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 23 marca 2011, 16:31
Posty: 56
Lokalizacja: Trojmiasto
model: VW T4 Caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
KrzySieK napisał(a):
Takie OT- czy obrotomierz z passata 1.6TD działa w 2.4D? <38>


Na razie wszystko dziala, zobaczymy na trasie. Ciekaw jestem ile bedzie przeklamywac - choc nie powinien. Troszke bylo pracy przy tym ustrojstwie ale dalo rade. :lol:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB