T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 20 kwietnia 2024, 07:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 stycznia 2021, 01:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 kwietnia 2014, 19:03
Posty: 113
model: Multivan
silnik: 1,9

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
Podobny problem, przeglądałem forum i nadal mam kilka wątpliwości i mam nadzieje, że uda się je rozwiązać.

Pacjent - 2,4 92r.

Status - Nie działa wskaźnik temperatury, po zmostkowaniu pinów na czujniku wskazówka podnosi się do 1/4, strasznie długo grzeje świece niezależenie czy wtyczka jest włączona czy wyjęta.

Od czego się zaczęło - przy odpalaniu usłyszałem dziwne strzały z przekaźnika, obstawiam, że 102 (mam włożony jakiś zamiennik)

Póki co wymieniłem króciec wraz z dwoma czujnikami - i tak podciekał, więc skorzystałem z okazji. Zero poprawy.

I teraz pytanie, czy pruć wiązkę? Bo wydaje mi się, że grzanie świec nie jest związane z licznikiem i dziwne jest pojawienie się dwóch awarii na raz, może gdzieś przetarła się wiązka? Czy są miejsca szczególnie na to narażone, czy rozcinać cały peszel i lecieć po kawałeczku?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 stycznia 2021, 12:04 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1704
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Trochę chaotycznie to opisałeś, albo ja jeszcze się nie obudziłem. Na początek sprawdził bym wszystkie masy. Gruby kabel łączący silnik z karoserią. Także połączenie wszystkich brązowych kabli, które są połączone w środku wiązki. Wiązka tych kabli znajduje się w komorze silnika, lewa strona przed ścianką akumulatora.



Za ten wpis autor bigos1966 podziękował: żółf (wtorek, 26 stycznia 2021, 16:47)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 stycznia 2021, 14:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 kwietnia 2014, 19:03
Posty: 113
model: Multivan
silnik: 1,9

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
Główne masy obczyszczone i dokręcone, posprawdzam małe masy, bo faktycznie tego jeszcze nie robiłem

Dziś próbowałem zlokalizować to łączenie mas, szukałem w peszlu w którym idą przewody od czujnika temperatury, rozciąłem peszel do momentu jak wychodzą z niego przewody do bezpiecznika świec nie nic nie znalazłem, który to będzie peszel? Bo masy łączą mi się przy skrzynce bezpieczników

W końcu jakieś owoce walki! Podszedłem do wiązki od drugiej strony i mnie olśniło. Urwana masa czająca się pod pompą wtryskową, a zbiór mas był zaraz obok w wiązce pomiędzy pompą, a alternatorem. Niepotrzebnie rozbierałem licznik i inne bambetle, zaraz jadę do garażu składać dalej i mam nadzieję, że będzie git:) Dzięki bigos za podpowiedzi;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB