T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 września 2020, 14:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2015, 13:34
Posty: 5
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witajcie,

Od dłuższego czasu mam poniższy problem, może ktoś z Was to "przerabiał" i będzie w stanie mi pomóc :
Świece grzeją prawidłowo, rozrusznik kręci ale 1 raz na 10 silnik nie odpala. Nie ma znaczenie czy jest zimny czy ciepły chociaż mam wrażenie, że częściej się to zdarza jak auto jest nagrzane od słońca (w lato). Jest taki pierwszy zryw jakby jeszcze resztka paliwa była a potem już tylko kręci rozrusznik i tyle. Jak kupowałem auto to poprzedni właściciele powiedzieli, że trzeba lekko docisnąć przekaźnik świec i to pomaga. Rzeczywiście tak było ale postanowiłem pozbyć się problemu na dobre. Kolega elektryk wymienił kostkę stacyjki podstawę bezpieczników i przekaźnik od świec (zaznaczam, że problemu z grzaniem świec nie było). Przez długi czas było ok ale problem powrócił. Jak nie chce zapalić to muszę poruszyć kablami przy kostce lub przekaźnikiem czasem nakładką na stacyjkę z kablem immobilizera lub wyjąć na chwilę kabelek, który wychodzi zza podstawy bezpieczników i wchodzi w lewy pionowy pin gniazda przekaźnikowego nr 10 (jakieś obejście masy ? ). Nie ma reguły co akurat pomoże konkretnego dnia. I tak to wygląda...Domyślam się, że immobilizer nie dostaje masy lub plusa (tego nie wiem) i stąd takie objawy ale jak raz na zawsze pozbyć się togo problemu...nie wiem.
Mam nadzieję, że ktoś z Was podsunie mi jakiś pomysł.
Z góry dziękuję :-)
Pozdrawiam
Andrzej


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 września 2020, 00:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
A na pompie jest pudełko od immo osłaniające elektrozawór paliwa i idą do nieego dwa przwody?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 września 2020, 20:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2015, 13:34
Posty: 5
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Patrząc od góry za trzecim wtryskiem na końcu pompy widać dwa wychodzące przewody. Bez odchylenia przedniej atrapy nic więcej nie widzę...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB