T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 16 kwietnia 2024, 16:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Immo na pompie.
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 20 grudnia 2019, 12:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam, borykam sie z problemem w swoim 1.9 TD ABL, że nie odpala, kręci kreci, ale nie odpala, po odkręceniu przewodów od wtryskiwaczy okazuje sie ze nie daje wgl paliwa na wtryski, a pompa z filtra paliwa zaciąga, wiec doczytałem sie ze moze być winowajcą elektrozawór i chciałem podać plus z akumulatora i zobaczyć czy to to, ale elektrozawór okazuje sie ze jest zabudowany plastikiem z immo, i teraz mam pytanie jak sie do tego dobrać, i co jest pod tym plastikiem, chciałbym wiedzieć co może mnie czekać żeby niczego nie uszkodzić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 20 grudnia 2019, 21:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12301
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Immo padło, dobrze trafiłeś
viewtopic.php?t=9438


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 grudnia 2019, 10:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Czytałem już ten temat, chodzi mi mianowicie że doczytałem się gdzieś że ten plastik od immo przykręcony jest na jakieś zrywalne śruby, i da sie je wyciągnąć jedynie wykrętakiem do śrub, prawda to? :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 grudnia 2019, 10:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Prawda


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 grudnia 2019, 09:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
A nie da rady sprawdzić tego elektrozaworu bez zdejmowania immo?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 grudnia 2019, 19:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
To immobilizer wysterowuje zaworem, a ten ostatni jest tak obudowany żeby nie dało sie do niego dotrzeć metodą nieniszczącą. Inaczej każdy złodziej by sobie poradził


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 grudnia 2019, 20:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1704
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Nie ma rzeczy niemożliwych. Mechanicznie usuń immo i już.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 grudnia 2019, 20:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Ale przecież pytajacy chce bez zdejmowania


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 grudnia 2019, 21:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1704
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Ale ten plastik na zaworze to nie immo. Sterownik immo jest przy liczniku po prawej stronie, on daje sygnał do kompa a dopiero komputer otwiera lub zamyka ten zawór. Pewnie też ma jakiś swój sygnał a nie zwykłe +12v. Wystarczy sprawdzić jaki wysyła sygnał przy sprawnym immo komputer i po sprawie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 grudnia 2019, 22:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Co rozumiesz pod pojęciem kompa w 1.9TD ?


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 grudnia 2019, 22:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Chyba skrzynkę immo do której podłączona jest cewka otaczajaca stacyjkę


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 grudnia 2019, 23:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1704
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
J 315 https://t4-wiki.de/wiki/Steuerger%C3%A4t_J425_(Diesel)

Mała poprawka, idą dwa sygnały do tego zaworu. Jeden z kompa, drugi z immo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 stycznia 2020, 22:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
A wie ktoś może jakie napięcia powinny przychodzić na te wtyczkę do tego ustrojstwa?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 stycznia 2020, 20:27 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 336
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 25 razy
o ile dobrze pamiętam to w 1.9 jest plus po zapłonie i plus z imo ale mogę się mylić.pamiętam że kiedyś to wywalałem i wstawiałem zwykły zaworek do pompy to na jednym pinie był plus po zapłonie wzięty do zaworka.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 stycznia 2020, 09:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Z tego co widziałem w necie, to pod tym plastikiem immo, jest zwykły zaworek na 1 pin. I to jest chyba wina zaworka, bo immo jak by blokował to by odpalił na chwile i gasł, tak mi sie zdaje.

..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 stycznia 2020, 09:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Silnik da radę odpalić na tych resztkach paliwa ktore są za zaworkiem?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 stycznia 2020, 13:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Wiesz co, pamietam jak go odpalałem wtedy to troche jakby chciał zagadać i mówie "za krótko na rozruszniku przytrzymałem" i potem juz drugi raz nic. Mierzyłem napięcia na tych pinach, na jednym w spoczynku na wyłączonym kluczyku jest 0.26 v a po przekreceniu na zapłon około 11v (moze było by wiecej ale akumulator troche jakby słaby, w sumie to takie jak na akumulatorze) a na drugim pinie bez zapłonu nic, dopiero przy kreceniu pojawia sie napiecie około 0.26v. Myślicie jakby do tych śrub od tego plastiku dokleił jakimś klejem dwuskładnikowym zwykłą srubke to dało by to rade odkręcić, czy raczej to jest mocno dokręcone?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 stycznia 2020, 15:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
U mnie juz poprzednik pozbył się tej oslony i zaworek sie otwiera jaj sie na nim pojawia plus po stacyjce


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 stycznia 2020, 20:58 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 336
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 25 razy
u mnie w ABL-u z immo tylko kręcił ale odpalić nawet na chwilę nie chciał.
a jeszcze mi się przypomniało.bezpieczniki sprawdź bo któryś jak się spali to ABL też nie odpali.miałem taki przypadek ale już nie pamiętam który to bezpiecznik.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 stycznia 2020, 10:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
A tak przy okazji to wiecie może jak zdjąć kostke co jest przy filtrze oleju (prawdopodobnie od czujnika cisnienia oleju) bo ma nadłamany kabel i chciałbym to zarobić, a nie chce nic połamać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB