T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2024, 00:34

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 stycznia 2020, 12:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Normalna wsuwka


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 stycznia 2020, 00:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Udało mi sie zdjąć ten plastik, po podaniu z aku napiecia zaworek klika wiec chyba działa, i teraz mam pytanie, skąd podprowadzić do niego plusa, bo myslałem zeby z tej kostki co dochodziła do tego plastiku, ale na niej jest około 10.5v i go nie otwiera, a 11.5v z aku juz tak. Wiec nie wiem czy jest gdzies pod maską plus po stacyjce czy od stacyjki trzeba przeciągać kabel do tego zaworka? :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 stycznia 2020, 08:47 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Wcześniej nie szły dwa przewody do niego. Jeśli tak, to podłącz czarno-zielony. Szaro-biały szedł z immo.
Jak nie zadziała, to podłącz pod czarny przewód w zaworze n18. W ABLu, tam jest napięcie po zapłonie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 stycznia 2020, 18:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dobra, podpinajac z aku prąd do zaworka, przy kręceniu podaje paliwko, teraz pytanie, jak odpowietrzyć układ? :)
I czy należy robić jakieś przerwy w kreceniu rozrusznikiem czy nie ma to znaczenia?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 stycznia 2020, 19:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Wtryski po kolei luzujesz przewody i zakręcasz. Przerwy w kręceniu wskazane


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 09:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Patrzylem miernikiem na tym zaworze n18, i tam chyba nie ma 12v, jakies tam napiecie jest, ale nie 12v(chyba ze jakos zle zmierzylem), a na tych dwóch przewodach co szły do niego na jednym jest troche ponad 11v, ale nie otwiera zaworku, a jak dotkne do akumulatora to otwiera. Do czego jeszcze można podłączyć ten zaworek zeby miał plus po stacyjce?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 11:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Masz zaśniedziałe stuki w konektorach, wszędzie powinno być prawie takie same napięcie co i na akumulatorze. Na schemacie idzie tam bezpośrednio z bezpiecznika https://t4-wiki.de/wiki/Datei:Elektrik_AGR_ABL_Schaltbild.jpg. Przeczyść styki i powinno być dobrze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 11:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
"tam" czyli do zaworu n18, czy na te dwa przewody co szły do zaworka?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 13:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Wszystkie połączenia po drodze


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 13:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Patrzyłem te styki i po naladowaniu akumulatora na tej kostce z dwoma kablami na jednym jest 11.5 v i nie odwiera tego zaworka, a jak bym padniety akumulator i miał ze 11 po podaniu napiecia bezposrednio z aku otwieral go. Czemu tak jest?
I jeszcze to napiecie jest na bialo szarym, na czarno zielonym zero.
Dobra, juz wiem, bezpiecznik nr 15, 10A był przepalony.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 16:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dobra, samochod odpalił ale teraz mi sie ropa leje z góry pompy, tak jakby z tego co idzie linka od gazu. A wcześnie sie nic nie lało, a przeciez tam nic nie ruszałem, jedynie dla ulatwienia sobie linke od gazu zdjąłem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 16:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Czyli jednak zawór?
A co do ciekniecia to może za dużo ruszaleś na sucho? Każda ruchowa uszczelka kiedyś się kończy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 16:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Raczej immo, zaworka nie wymienialem, jest dobry.
Tylko teraz mam problem ze leje z tej pompy, co to z tym zrobić teraz?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 16:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
W sensie że zaworek nie dostawał dostatecznie wysokiego napięcia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 16:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Ta plastikowa puszka na pompie co przykrywała zaworek chyba cos nie przepuszczała napięcia w ogóle, po podłączeniu czarnozielonego kabelka na zaworek wszystko juz działa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 20:08 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 8 września 2010, 16:00
Posty: 246

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 11 razy
Witam. Widzę tu kilku doradców w tej usterce. To może ja dodam swoją radę.
Miałem podobne objawy w swoim VW T4 1,9 z 97 roku. Ponieważ nieszczęścia chodzą parami to i to też miałem. Miałem wycieki na pompie, może to i dobrze się stało w tym czasie.
Kilku fachmanów stawiało na różne przyczyny. Jednemu zawierzyłem [pompiarz] i to on usterkę usunął.
On twierdził kategorycznie że to imo na pompie.Z racji że pompa ciekła to i tak pompę zdjęliśmy i zdjął imo które w inny sposób nie można zdjąć. Od tej chwili [rok] i po problemie.

Szkoda że nie zrobiłem fotki temu coś tylko to coś wyrzuciłem, ponoć jest nienaprawialne.

ps może nie nazywam coś fachowo ale to coś było za pompą.


_________________
Najlepiej to nic nie robić a potem odpocząć.

Pozdrawiam z Wrocławia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 20:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2019, 13:21
Posty: 21
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Ja własnie wywaliłem immo, ale teraz jak odpaliłem to leje mi sie z pompy z "cięgna gazu" (tyle zdążyłem doczytać) i teraz szukam pomocy jak ten wyciek uszczelnic, podobno to nie wielka filozofia, ale jednak przydał by sie ktoś kto wie co i jak i na co sie napotkam przy rozbieraniu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 stycznia 2020, 21:37 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 336
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 25 razy
rosiu_xd napisał(a):

Dobra, juz wiem, bezpiecznik nr 15, 10A był przepalony.

Łukasz12502 napisał(a):
a jeszcze mi się przypomniało.bezpieczniki sprawdź bo któryś jak się spali to ABL też nie odpali.miałem taki przypadek ale już nie pamiętam który to bezpiecznik.

pisałem Ci o bezpieczniku żeby sprawdzić <up>


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>



Za ten wpis autor Łukasz12502 podziękował: rosiu_xd (sobota, 11 stycznia 2020, 09:42)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 marca 2020, 15:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Kontynuuję temat, bo mam już luzem blokadę zaworka na pompie czyli przekaźnik J366 i będę chciał sobie zrobić immo zwłoczne (wstrzymanie dopływu paliwa np. po 2 minutach pracy)
Czy ktoś wie jak działa J366? Albo inaczej co daje immo (J362) na drugi przewód J366 (biały z czerwonym paskiem, czyli na schemacie ws/ro). W tym wątku jest sugestia że na jednym przewodzie jest stały plus a na drugim plus jest podawany z immo i dopiero wtedy zasilany jest zawór paliwowy.
Niestety kwarantanna odcięła mnie i od Teczki i części sprzętu więc nie mam jak sprawdzić.
P.S. parę fotek dla potomności


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB