T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 20 kwietnia 2024, 14:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2019, 16:50 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Panowie pomocy,co mogło się stać . Auta nie otworzę z pilota ( scyzoryk ) Rano po przyjeździe do pracy zamknąłem auto jak co dzień , teraz po pracy auta nie otworzę z pilota. !! Alarm uzbrojony więc nawet nie próbuję otworzyć ręcznie bo jak go potem wyłączę ? Na scyzoryku mruga dioda ,więc bateria jest OK , ale jak się dostać do auta ?


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2019, 17:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1704
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Otwórz kluczem auto i szybko uruchom samochód. Powinien się wyłączyć alarm. Ale niech ktoś to sprawdzi na sprawnym aucie. U mnie to działa, tylko ja nie mam oryginalnego alarmu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2019, 17:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 302 razy
Pomógł: 745 razy
Ja mam taki alarm, że mogę otworzyć auto na uzbrojonym i ręcznie go wyłączyć. Taki przycisk.
Może ty też tak masz?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2019, 18:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1704
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Rafał, a spróbuj tak jak ja napisałem. Uruchomione immo powinno rozłączyć alarm.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2019, 18:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 302 razy
Pomógł: 745 razy
Jureczku, właśnie spróbowałem i nie działa twój sposób. Silnik uruchomiony a alarm dalej wyje i mruga kierunkami.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2019, 18:34 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Czyli tak próbował nie będę bo wyjdzie obciach zwłaszcza że auto stoi w centrum <zniesmaczony>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2019, 19:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 302 razy
Pomógł: 745 razy
A przycisku którym ręcznie deaktywujesz alarm nie masz?
Może u ciebie zadziała, bo alarmów na rynku jest sporo - może twój zadziała tak jak u Bigosa?
Zawsze możesz otworzyć z kluczyka, szybko otworzyć maskę i odłączyć syrenę.
Z tym, że alarm jeszcze może działać jak tzw "odcięcie zapłonu", czyli rozrusznik kręci a auto nie pali.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2019, 19:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Jadę zaraz jeszcze raz , może się odwiesił . Przełącznika nie mam Rafałku


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2019, 20:16 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 10 października 2017, 17:39
Posty: 335
model: T4 DIY POP-TOP
silnik: ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 55 razy
A może aku w samochodzie padł i żadnej wyjącej niespodzianki po ręcznym otwarciu nie będzie :P


_________________
Moja Teczka <57> http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t ... t=nasz+bus


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2019, 21:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
No i kupa dalej . Zmieniłem baterie na nowe w obu pilotach , czerwone diody w nich mrugają po każdym naciśnięciu zamka otwierania czy zamykania ale nic się nie dzieje ! Akumulator jest nowy więc nie mógł paść. Kurde , tak sobie myśle ,że prawie trzy tygodnie temu zmieniłem dwa zamki w drzwiach L+R i czy to może mieć coś wspólnego z tym dzisiejszym zachowaniem ? Chyba raczej nie , co ? Bo normalnie hulał po zmianie do dziś !
Umówiłem się z mechanikiem/elektrykiem na jutro , zobaczymy co wymyśli ,bo w sumie to on zmieniał zamki ...


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2019, 22:14 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
Jeśli wstawiłeś chińskie siłowniki to może masz tak jak mi się przytrafiło: woda dostała się do wnętrza, skorodowało połączenie kablowe i szła zwara. Aku po nocce 8V


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 sierpnia 2019, 13:47 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Dzisiaj udało sie wejść do auta. Oczywiście nie obyło sie bez wycia syreny ale w końcu udało sie ją wyłączyć. Narazie pozbyłem sie całkowicie alarmu. Nie wiadomo co tak naprawde sie popsuło bo kolega ktòry mi to ogarnął nie miał dzisiaj za wiele czasu. Upożądkował tylko bałagan w kablach, poizolował wszystko i po dwuch godzinach udało sie odpalic auto. Niestety centralnego zamka nie udało sie naprawić i dziś nie mogł stwierdzić przyczyny dlaczego przestał działać. Po wakacjach umòwiłem sie na wizyte i przy okazji zmiane radia.


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 sierpnia 2019, 19:53 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 listopada 2013, 13:58
Posty: 167
Lokalizacja: okolice DBL
model: T4
silnik: był ACV jest ABL :(

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 5 razy
a to oryginalny centralny zamek?jeśli tak to sprawdź bezpieczniki, miałaem podobny przypadek w sharanie, centralny nie działał wogóle, ani z pilota ani z przycisku, winny był spalony bezpiecznik przy aku bodajże 3A albo 5A


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 sierpnia 2019, 18:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Kubek napisał(a):
Dzisiaj udało sie wejść do auta. Oczywiście nie obyło sie bez wycia syreny ale w końcu udało sie ją wyłączyć. Narazie pozbyłem sie całkowicie alarmu. Nie wiadomo co tak naprawde sie popsuło bo kolega ktòry mi to ogarnął nie miał dzisiaj za wiele czasu. Upożądkował tylko bałagan w kablach, poizolował wszystko i po dwuch godzinach udało sie odpalic auto. Niestety centralnego zamka nie udało sie naprawić i dziś nie mogł stwierdzić przyczyny dlaczego przestał działać. Po wakacjach umòwiłem sie na wizyte i przy okazji zmiane radia.


Kuba - patrząc od lewej 14 bezpiecznik 15A zakładając że centralny masz ori. Mógł się ewentualnie przywiesić więc odpiąć mu plusa na chwilę i kluczyk trzeba zakodować na nowo, instrukcja jest na youtube, ja robiłem na przykładzie passata.
Bezpiecznik możesz mieć też na samym dole tam gdzie są dokładane bo to od wersji T4 zależy, ale który to to już trzeba patrzeć po kablach


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 sierpnia 2019, 19:47 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Centralny jest oryginalny , zamki/siłowniki w drzwiach chinolami nie są . Od ich wymiany wszystko chodziło jak powinno przez prawie 3 tygodnie , także wątpię żeby to miało jakiś z tym związek.


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 sierpnia 2019, 21:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
bigos1966 napisał(a):
Otwórz kluczem auto i szybko uruchom samochód. Powinien się wyłączyć alarm.

Możesz mi wyjaśnić jaki jest sens posiadania takiego alarmu i co to jest za bzdura zrobienie takiegoż, który po szybkim wejściu do samochodu pozwala na jego uruchomienie ?? Przecież alarm jest po to aby samochód bez jego wyłączenia nie tylko wył ale i się nie uruchomił.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 sierpnia 2019, 09:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1704
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Samochód jest zabezpieczony przez immobilizer. Tylko oryginalnym kluczykiem możesz silnik uruchomić, dlatego jeżeli uruchamiasz kluczykiem silnik alarm powinien się sam wyłączyć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 sierpnia 2019, 11:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Proszę Cie. Jeżeli immo uważasz za.skuteczne zabezpieczenie to pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 sierpnia 2019, 11:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Nadal nie rozumiem po co alarm skoro samochód jest " zabezpieczony " przez immobilajzer. Alarm powinien być dodatkowym zabezpieczeniem niezależnym od innych. Każda inna opcja jest dla mnie bez sensu. Do tego obejście immo przygotowanej osobie w TDI zajmuje maks 3 sekundy.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 sierpnia 2019, 11:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
bigos1966 napisał(a):
Samochód jest zabezpieczony przez immobilizer. Tylko oryginalnym kluczykiem możesz silnik uruchomić, dlatego jeżeli uruchamiasz kluczykiem silnik alarm powinien się sam wyłączyć.


Ma oryginalny centralny , kluczyk scyzoryk. Próbowałem po otwarciu auta szybko go odpalić i zaświeciły się tylko kontrolki. Po przekręceniu kluczyka dalej ani mru mru . Musieliśmy odciąć na szybko puszkę alarmu ,rozkręcić ją i wyjąć baterię bo wył jak szalony. Potem 2h łączenia okablowania tak jak było przed montażem alarmu i auto odpaliło. Po wakacjach będę grzebał dalej, zawita nowy alarm <good>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB