T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 listopada 2018, 22:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 stycznia 2014, 12:36
Posty: 37
model: t4
silnik: 2,5i R5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam kolegów.
Chciałem zapytać czy któryś z Was orientuje się który pin na kompie idzie do elektrozaworu na pompie paliwa? Zakupiłem t4 z DE z przeszczepionym 2,5 tdi, i świeci mi się błąd odcięcia pompy. Na pompę Niemiec puścił bezpośredni kabel ze stacyjki. I teraz moje pytanie: czy takie rozwiązanie "na krótko" ma jakieś negatywne wpływy na pracę silnika? Czy np może podawać zła dawkę paliwa albo źle sterować np doładowaniem?


_________________
Podpisu brak ;P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 listopada 2018, 23:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Elektrozawór na pompie to tylko odcięcie paliwa. Nie ma nic wspólnego z dawkami itp. służy jedynie do zgaszenia silnika.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 listopada 2018, 08:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 stycznia 2014, 12:36
Posty: 37
model: t4
silnik: 2,5i R5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Tak też sądziłem ale czy np nie jest połączony z czymś jeszcze (+ po zapłonie w końcu) co by odpowiadało za pracę silnika


_________________
Podpisu brak ;P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 listopada 2018, 09:42 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Najprawdopodobniej jest zasilany plusem po stacyjce.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 listopada 2018, 19:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Z immo jest połączony, nie steruje żadnymi parametrami pracy silnika.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 listopada 2018, 22:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 stycznia 2014, 12:36
Posty: 37
model: t4
silnik: 2,5i R5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Dzięki chlopaki


_________________
Podpisu brak ;P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 listopada 2018, 23:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Schematy:
https://t4-wiki.de/wiki/Ventil_N109_(Kraftstoffabschaltung)


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 listopada 2018, 19:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 stycznia 2014, 12:36
Posty: 37
model: t4
silnik: 2,5i R5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Chłopaki dziś podpinalem kompa do mojej instalacji w busie i napotkałem na takie problem. Mam jakby 2 złącza obd. Oryginalne z tdi które jakby wogole było nieaktywne i drugie podpięte pod stara instalacje i to gniazdo działa. Z takich ciekawostek to mam na pewno pętle czytający kod z kluczyka oraz puszkę immo wzięta w instalację. Jednak auto odpalam kluczykiem bez pestki. I tu moje pytanie jest nastepujace. Czy istnieje możliwość odpalenia tdi omijając immo?? Samochód generalnie zapala dość długo, mocno dymi i nie ma mocy. A zawór na pomie jest podłączony na krótko do stacyjki. Czy ten "niemiecki patent" to zwykle ominięcie immo? I jak ewentualnie sprawdzić czy w moim kompie jest immo? Zapomniałem dodać jakie mam kody bledow:
1) o1237. Odcięcie paliwa
2) 00532. Napięcie zasilające.
Ktoś wie może gdzie szukać przyczyny?
Ewentualnie czy macie namiar na kogoś ogarniętego w tdi w okolicach Wroclawia?


_________________
Podpisu brak ;P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 grudnia 2018, 17:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 stycznia 2014, 12:36
Posty: 37
model: t4
silnik: 2,5i R5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Mala refleksja z dzisiaj. Po grubszy h poszukiwaniach stwierdzam że wszystko jest sterowane kablem bezpośrednio ze stacyjki na pompę. Z pompy idzie czarnobialym kablem najprawdopodobniej do kompa. I to jest jego +. Masa na kompie jest ale stałego + (czarno/zolty) brak. I tu moja prośba. Czy któryś z kolegów ma lopatologicznie rozpisane poszczególne piny kostki komputera? Tzn.
Pin1 ..stały +
Pin2 .... Coś tam innego
Ewentualnie schemat ale tylko samej kostki komputera


_________________
Podpisu brak ;P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB