T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 10:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 marca 2012, 22:13 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Ten drugi przewód idzie chyba do przekaźnika pompki dodatkowej zamontowanego nad rozetą.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 marca 2012, 23:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 stycznia 2011, 20:56
Posty: 41
model: T4
silnik: 2.0 benzyna AAC

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A po co tam przekaźnik??? jak pompka jest sterowana z czujnika i tak. Jesli juz nawet jest potrzebny to jest do niego w miare dobry dostep zeby go ew wymienic??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 marca 2012, 11:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Przekaźnik jest po to żeby obwód pompki załączał się tylko po zgaszeniu silnika, jest zamontowany nad rozetą.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 marca 2012, 14:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 stycznia 2011, 20:56
Posty: 41
model: T4
silnik: 2.0 benzyna AAC

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam ponownie

Panowie znalazłem troche info ktore mnie interesuja a mianowicie http://www.t4-wiki.de/wiki/Geber_G62_(Kühlmitteltemperatur) tylko ze na tych schematach sa same Diesle a ja potrzebuje taki tylko ze do benzyniaka o kodzie silnika AAC. 2.0

Wie ktos moze jak to znaleźć?? Prosze o pomoc :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 marca 2012, 15:13 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:40
Posty: 362
Lokalizacja: okolice Kraka
model: VW T4 Caravelle GL
silnik: 2.4 D/AAB

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 5 razy
http://www.t4-wiki.de/wiki/Schalter_F95 ... achlauf%29


_________________
Nie jeżdżę z MTU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 21 marca 2012, 00:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 stycznia 2011, 20:56
Posty: 41
model: T4
silnik: 2.0 benzyna AAC

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzieki Wielkie przez ogromne W. To forum jest najlepsze. Ogarnąłem schemat i bd dalej działał.

Jak będziecie miec ciekawe info piszcie wszytsko sie przyda:D

PZDR


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB