T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 23:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 stycznia 2011, 19:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 29 stycznia 2011, 19:21
Posty: 4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, nie mogę znaleźć kabla od czujnika ciśnienia oleju ;/ Wiecie może gdzie on wchodzi albo skąd wychodzi?
Chciałbym to naprawić ;/

dodam jeszcze ze znalazłem cos takiego ale niebardzo moge to zrozumieć

http://zapodaj.net/dfd5e0f0f25f.jpg.html


Ostatnio edytowano sobota, 29 stycznia 2011, 19:25 przez darko016, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 stycznia 2011, 19:24 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Witaj.
A my mamy zgadnąć jaki masz silnik?


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 stycznia 2011, 01:00 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
To czego jak piszesz nie rozumiesz to schemat który mówi, że:
-sygnał z pierwszego czujnika ciśnienia (1,8 bara jak dobrze pamiętam) biegnie do pinu G2/10 skrzynki bezpieczników żółtym kablem o przekroju 0,5 mm i następnie wychodzi ze skrzynki pinem U1/3 i wchodzi do zegarów pinem 8/28 wtyczki;
-sygnał z drugiego czujnika ciśnienia (0,3 bara) biegnie do pinu G2/11 skrzynki bezpieczników niebiesko-czarnym przewodem o przekroju 0,5 mm, następnie wychodzi pinem U1/5 i wchodzi do zegarów pinem 9/28 wtyczki.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 21:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 29 stycznia 2011, 19:21
Posty: 4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
ok poprowadziłem brakujący kabel od czujnika (0,3 bara) do pinu G2/11 ale dalej jest problem, raz zapala się kontrolka od oleju a raz nie więc postanowiłem ominąć pin G2/11 i od razu wpiąć się w wyjście z skrzynki bezpieczników na kontrolkę czyli w pin U1/5 ale jak tak zrobię to świeci się tylko CHECK
jak mogę rozwiązać jeszcze ten problem?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 22:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
darko016 od czego zaczęły się te problemy, może masz licznik źle zakodowany (bo z tego co rozumiem masz licznik niebieski).
Dobrze by było podpiąć licznik pod VAG-a i sczytać jakie ma kodowanie i jaki to licznik :?:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB