T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 18 kwietnia 2024, 08:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2011, 18:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 maja 2011, 10:31
Posty: 110
Lokalizacja: Toruń
model: VW Caravelle long
silnik: 2,5TDI,102

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.Tempomat założony i działa.Dzięki wielkie tym którzy mi pomogli?Mam pytanie czy w ten tempomat po wciśnięciu hamulca lub przycisku zapamiętuje ostatnią prędkośc?Mój nie!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2011, 19:09 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Zapamiętuje, przesuń suwak RES w lewo i auto powinno rozpędzić się do zadanej prędkości.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2011, 19:17 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 maja 2011, 10:31
Posty: 110
Lokalizacja: Toruń
model: VW Caravelle long
silnik: 2,5TDI,102

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
slimak napisał(a):
Zapamiętuje, przesuń suwak RES w lewo i auto powinno rozpędzić się do zadanej prędkości.

Coś nie chce zaskoczyc.Może popsuty włącznik lub źle zaprogramowane.Dzięki.Wystarczy mi to co mam. <31> <beer>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 czerwca 2011, 15:51 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 9 lutego 2011, 14:51
Posty: 104
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 2 razy
Martin napisał(a):
Coś nie chce zaskoczyc.Może popsuty włącznik lub źle zaprogramowane.Dzięki.Wystarczy mi to co mam. <31> <beer>


A czy jak jedziesz na tempomacie i
- wciśniesz/przytrzymasz chwilę RES to czy auto przyspiesza?
- wciśniesz/przytrzymasz chwilę SET to czy auto zwalnia?

jeśli tak to po naciśnięciu sprzęgła/hebla/gazu do powrotu do zapamiętanej prędkości wystarczy przesuń suwak RES w lewo - też musi działać u ciebie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 czerwca 2011, 18:27 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 maja 2011, 10:31
Posty: 110
Lokalizacja: Toruń
model: VW Caravelle long
silnik: 2,5TDI,102

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
metaldaw napisał(a):
Martin napisał(a):
Coś nie chce zaskoczyc.Może popsuty włącznik lub źle zaprogramowane.Dzięki.Wystarczy mi to co mam. <31> <beer>


A czy jak jedziesz na tempomacie i
- wciśniesz/przytrzymasz chwilę RES to czy auto przyspiesza?
- wciśniesz/przytrzymasz chwilę SET to czy auto zwalnia?

jeśli tak to po naciśnięciu sprzęgła/hebla/gazu do powrotu do zapamiętanej prędkości wystarczy przesuń suwak RES w lewo - też musi działać u ciebie

Dzis testowałem tempomat.I jednak zapamiętuje tylko po wcisnięciu hamulca lub sprzęgła. Po wcisnieciu set auto przyspiesza,Cos mam odwrotnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 czerwca 2011, 16:16 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 9 lutego 2011, 14:51
Posty: 104
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 2 razy
a może zamontowałeś go w miejsce wycieraczek <śmiech>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 czerwca 2011, 17:58 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:48
Posty: 284
Lokalizacja: Wałbrzych
opis: 90 KM
model: CARAVELLE GL
silnik: 1,9 TDI - 1Z

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 35 razy
Zamień przewody we wtyczce 1 z 4.
W/g kolorów 1 to ws i łączy się z sw/bl który podaje zasilanie.
4 to sw/ge i łączy się sw który informuje ECU o załączeniu tempomatu.


_________________
Wysłane z PC bez użycia tapatalka <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 czerwca 2011, 18:05 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 maja 2011, 10:31
Posty: 110
Lokalizacja: Toruń
model: VW Caravelle long
silnik: 2,5TDI,102

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
BOGUSS napisał(a):
Zamień przewody we wtyczce 1 z 4.
W/g kolorów 1 to ws i łączy się z sw/bl który podaje zasilanie.
4 to sw/ge i łączy się sw który informuje ECU o załączeniu tempomatu.

BOGUSS mozesz jasniej.Jestem blady z elektryki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 czerwca 2011, 18:15 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:48
Posty: 284
Lokalizacja: Wałbrzych
opis: 90 KM
model: CARAVELLE GL
silnik: 1,9 TDI - 1Z

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 35 razy
Masz schemat i dostosuj się do niego.
Bo według mnie zamieniłeś 1 z 4 .


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Wysłane z PC bez użycia tapatalka <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 czerwca 2011, 20:40 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 maja 2011, 10:31
Posty: 110
Lokalizacja: Toruń
model: VW Caravelle long
silnik: 2,5TDI,102

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
BOGUSS napisał(a):
Masz schemat i dostosuj się do niego.
Bo według mnie zamieniłeś 1 z 4 .


Zmieniłem przewody we wtyczce tak jak kazałeś i żadnej zmiany!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 czerwca 2011, 20:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 2 grudnia 2010, 17:34
Posty: 13
model: t4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam, Panowie zrobiłem tak: założyłem manetkę, dorobiłem wiązkę i ... zonk samochód nie odpali. Wszystkie objawy takie jak tuż przed uruchomieniem silnika tzn. przgasanie radia, wentylatorów i nic tylko przekaźniki słychać.Dodam iż rozrusznik 2 dni po regeneracji, kostka stacyjki ok
Miałem uruchomić silnik i pojechać pod komputer co jest nie tak? Może komputer musi przyjechac do mnie <38>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 25 czerwca 2011, 10:26 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 9 lutego 2011, 14:51
Posty: 104
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 2 razy
pewnie zwarcie jakieś wyszło - posprawdzaj kable te co dorabiałeś i te przy skrzynce, ale też dobrze obejrzeć kable co do drzwi idą (w tej gumie) bo u mnie one dawały zwarcie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 lipca 2011, 17:25 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 2 grudnia 2010, 17:34
Posty: 13
model: t4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Tak jak mówisz zwarcie było. Podłączyłem jak w schemacie manetka sprawna (sprawdzona przez program) przycisk RES działa tzn samochód przyspiesza tylko przycisk SET nie reaguje tzn samochód nie zwalnia. Co może być nie tak?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 lipca 2011, 18:17 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Nie każdy sterownik a w zasadzie żaden starszy nie ma funkcji zwalniania tempomatem czyli najprawdopodobniej masz wszystko OK.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 lipca 2011, 22:09 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Może się mylę - temat był już poruszany z tego co widziałem - ale powiedzcie czym różni się podłączenie pedału z potencjometrem+manetki do diesla a do benzyny? Bo tak sobie patrzę i myślę, że chyba wielkiej różnicy nie ma.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 października 2011, 21:07 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 16:21
Posty: 40
Lokalizacja: Stettin
model: Multivan
silnik: 1,9 TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
to kto wie co i jak żeby w 1,9td z 93r mieć tempomat?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 października 2011, 21:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
w silnikach bez elektroniki czyli nie TDI widziałem tylko w 2.4D i jest to bardzo skomplikowany system mechaniczno-elektryczny oparty na podciśnieniu
schemat masz tu:
viewtopic.php?f=8&t=78
od strony 27-67


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 października 2011, 19:57 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 14 lutego 2011, 20:20
Posty: 187
Lokalizacja: Wieluń
model: Multivan
silnik: 2,5TDI 102ps

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 11 razy
Pytanie do Kolegów kombinatorów ;). Spotkałem się ostatnio w peugeocie z funkcją tempomatu ograniczającą możliwą prędkość, czyli auto szło do zadanej. Czy może spotkał się ktoś z takim rozwiązaniem w teczce ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 października 2011, 16:29 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 9 lutego 2011, 14:51
Posty: 104
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 2 razy
Coś takiego testowałem w Sprinterze i niezbyt do gustu mi przypadło.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 września 2012, 15:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 17:14
Posty: 100
model: T4 Caravelle 2000 r
silnik: 2.5 TDI 102KM Syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Wrzucam oryginalną instrukcję montażu i aktywacji tempomatu, może się komuś przyda. Ja robiłem wg tego i działa :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB