T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 grudnia 2014, 15:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
czesc poszukuje elektromagnesu lewarka AsB nume 155 927 353 A zamowilem juz 3 lewarek zmiiany biegow oczywiscie dobry ipt a wtyk do elektromagnesu zgnity moze ma ktos jakis dostep do tej czesci ? Czy mozliwe jest zastosowanie jakiegos innego elektromagnesu ?http://www.t4-wiki.de/wiki/N110 to mi pokazala wiki dalej za bardzo nie wiem za co ten elektromagnes jest odpowiedzialny moze ktos podpowie <43> w sklepach towar nie dostepny


Ostatnio edytowano czwartek, 16 kwietnia 2015, 17:57 przez Grzesiek--89, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 grudnia 2014, 01:05 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
w najbliższych dniach po świętach będe miał swoją wajchę na wierzchu to mogę sprawdzić i jak co sprzedać.

Najprościej mówiąc elektromagnes rygluje ciągno lewarka uniemożliwiając nieodpowiedzialne przełączenie skrzyni w luz lub co gorsza na wsteczny, podczas jazdy pewnie rozerwałoby skrzynie od przeciążenia :)

Elektromagnesem steruje włącznik hamulca, i jak już kiedyś wspominałem, awaria włącznika ( wybicie styków, brud itp.) powoduje zakłócenia w pracy lewarka, lewarek potrafi świrować na amen :P

Może zamiast kupować wajchy zainteresuj się tym co masz pod nogami...

PS. viewtopic.php?f=52&t=7280


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...



Za ten wpis autor De'D podziękował: Grzesiek--89 (sobota, 11 kwietnia 2015, 21:10)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 grudnia 2014, 17:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
witam :D mialem problem z lewarkiem bo nie umialem na biegi trafic zamowilem 2 lewarek ale wtyczka z elektromagnesu byla zgnita i po prostu nie chodzi u mnie to samo bylo i dlatego nie widzi na jakim jest biegu vag tez pokazywal caly czas blad przelacznika biegow czy jakos tak :) bez tego auto jezdzi owszem ale w moim przypadku czeste cofanie na miescie swiattla wstecznego by sie jednak przydaly przejrzalem juz cala instalacje do tylu i po podaniu plus na kabel z swiatel wstecznego dzialaja . Zaczynam po prostuu doprowadzac t4 do porzadku bo za dobrze mi sie nim jezdzi i na moje potrzeby jest idealne :D okej jak cos to po swietach czekam na odpowiedz w sprawie elektromagnesu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lutego 2015, 00:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
witam po pewnym czasie dzieki uprzejmosci kolegi udalo mi sie dorwac elektromagnes ktory dziala :D lecz okazalo sie ze problem nie lezal w braku elektromagnesu co sugerowal znajomy lecz lezy w przelaczniku f 125 wiec rozebralem przelacznik wyglada okej jest 7 pinowy a kabli do skrzyni idzie 6 nie wiem moze problem lezy w wiazce elektrycznej z tego wlasnie czujnika moze brakuje wlasnie tego kabla lub jest ktorys zgnity sprawdze rano .Walcze juz z tym wstecznym z 3 jak nie 4 miesiac ale tak latwo sie nie podam :D

Edit
No niestety wszystkie kable maja przejscie wiec zostalo mi poszukac czujnika ze skrzyni z lewej strony taki 7 pinowy jak by ktos cos takiego sprawnego posiadal prosze priv numer orginalu jaki znalazlem to 095 919 823 B


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lutego 2015, 17:54 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
wydaje mi się ze pomieszałeś cos....

F125 Multifunktionsschalter - to jest czujnik zapięty po drugiej stronie cięgna od lewarka i raczej bez sciągnięcia skrzyni do niego nie dojdziesz. pomiędzy maglownicą a sankami jak poświecisz latarką to zobaczysz wtyczke od niego.Jest głęboko dość.
ten numer oem 095 919 823 B to jest wtyk na przodzie skrzyni przy lewym kole gdzie idzie sterowanie elektrozaworami raczej, zaraz pójde zobaczyć dokładnie.


A jaką ty masz skrzynie wogóle ? bo może oboje mamy racje ?? <38>


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lutego 2015, 20:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
o98 numer z vaga odczytany jest on z lewej strony idzie do niego 6 kabli wtyczka jest przy lewym przednim kole według t4 wiki u mnie jest to właśnie ten czujnik wczoraj z ciekawości go wyciaglem otworzyłem poczyściłem ale niestety nic nie dalo kable sprawdzone sa okej wtyczka jest 7 pinowa taka pol okrągła mogę tak nazwac na przodzie skrzyni mam czujnik predkosci jeden jak pamietam taki maly czarny na gorze skrzyni i wiecej nie widzialem tam czujnikow a dosc kopalem pod autem zarazz zreszta pojde zobaczyc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lutego 2015, 21:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
Zapomniałem dodać ze kod błędu ze skrzyni na vagu pokazuje właśnie przełącznik wielofunkcyjny f 125 sciagłem ten przełącznik co jest z lewej strony skrzyni, i z niego mam numer 095 919 823 B, wiec na pewno w moim przypadku to jest ten przełączniki jeden z przodu to jest od czujnika predkosci jazdy g22 . Na wiki znalazlem zdjecie podgladowe http://www.t4-wiki.de/wiki/F125


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lutego 2015, 22:49 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
Grzesiek ale ty masz problem tylko ze światłami wstecznymi czy auto wogóle nie chce jażdzić do tyłu.... jak to jest dokładnie?


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 lutego 2015, 21:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
świata wstecznego kable są okej sprawdziłem podałem plus na wsteczny i świeca.No i oczywiście na desce pokazuje mi cały czas na drive obojętnie w jakiej pozycji lewarek jest ,wymieniłem nawet włącznik światła stop ale to samo jest.Jeśli dobrze rozumie to właśnie ten przełącznik przekazuje sygnał na światła wstecznego gdzieś na t4 wiki widziałem schemat .http://www.t4-wiki.de/wiki/F125 na moją znajomość języka niemieckiego-czyli kiepska po schemacie wnioskuje ze to jest to właśnie moja przyczyna użerania się z tymi światłami .Pozatym vag caly czas pokazuje blad 0293


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 lutego 2015, 11:38 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
światła wstecznego załącza przekaźnik j266 który obsługuje też plus na rozrusznik.
skoro ty masz ciagle drive to jednak wina f125, myslałem moze ze to właśnie j266 mógł ci zaszwankować jeśli chodzi o samo palenie świateł wstecznego.

NO nic chłopie... <38> wiesz gdzie po czujnik zapukać.... służe pomocą jakby co bigsmile


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 marca 2015, 12:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
hmm przełącznik wymieniony na nówkę sztukę kable sprawdzone ale dalej błąd wyskakuje o nazwie 293 i 811 czy można przełącznik zaadoptować vagiem na desce świeci tylko D czyli nic praktycznie się nie zmieniło biegi włącza normalnie .Musi na to byc pewnie jakis sposób tylko pytanie jaki ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 marca 2015, 16:49 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
297 znalazłem czujnik obrotów skrzyni ASB - czujnik G38
811 - układ nie gotowy do odpowiedzi/testowania

szperaj po innych forach jest tego troche...


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 marca 2015, 17:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
Czeka mm na znajomego mechanika i bierzemy do niego teczkę na przyspawanie uchwytu do tłumika.Jeszcze raz sprawdzimy kable z czujnika , szukam cały czas właśnie tłumaczenie błędu 811 znalazłem lecz nie mogę znaleźć dokładnie od czego jest .Nic pożyjemy zobaczmy możne ktoś jeszcze coś podpowie mądrego


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 kwietnia 2015, 19:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
<53> <31> hmm w sumie po pół roku walki z światłami wstecznego biegu z vaga(293 i 811)błędami doszedłem do sedna sprawy przez przypadek całkiem.A wiec już chciałem rozbierać całą deskę rozdzielcza lecz wpadłem na pomysł żeby podmienić przekaźnik 150 na inny po zmianie na inny z mniejsza ilością łapek taki pod ręka miałem na desce zaczęły świecić odpowiednie biegi tak jak powinny być czyli P,R,N,D,3,2,1 .Pozostało mi zakupić odpowiedni przekaźnik i cieszyć się w końcu z świateł wstecznego oraz działającego wyświetlacza biegów na desce rozdzielczej :D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 kwietnia 2015, 17:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
No niestety po zmianie przekaźnika na numer 175 oraz zamiana przekaźnika na drugi przekaźnik 150 oraz zamiana na całkiem inny przekaźnik 53( w instalacji za popielniczka był wsadzony 150 oraz 53) zamieniłem 150 na 175 53 na 150 i odwrotnie nic nie dało błąd jak jest tak dalej wyskakuje ( 293 i 811) wyciągałem instalacje przekaźników do weryfikacji moim oczom ukazał się jeden wolny niebiesko czarny kabel który podłączony pod przekaźnik jest na nim napięcie cały czas 12 v oraz zielono czarny kabelek z bezpiecznikiem ale zakończony kawałkiem kabelka koloru czarnego i ślad po nim ginie w skrzynce bezpieczników .Interesuje mnie najlepiej schemat tych 2 przekaźników oraz jakie tam mam mieć wsadzone przekaźniki wiem ze 150 jest od rozrusznika a 175 od rozruchu skrzyni u mnie rozrusznik ma kabel wpięty pod stacyjkę i pali a powiano być ze bez tych przekaźników auto nie odpalać powinno. Zapomniałem samochód z odpiętym komputerem odpala normalnie czy możliwe jest ze jest zrobi ony jakiś mostek gdzieś ? kable z skrzyni do komputera razem z wtyczkami sprawne oglądane i mierzone z 12 razy jakieś pomysły panowie ? <59>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 11:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
Odnawiam temat poszukuje opisu wtyku F przy skrzynce bezpiecznikow ale dla teczki z automatem rocznik pacjenta 94 z normalnej skrzyni cos nie bardzo pasuje bo brakuje dalej mi PNP reszta sie wyswietla czyli 123d potem dam na N i wyskakuje blad przelacznika


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 31 maja 2015, 12:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
Panowie poszukuje schematu elektrycznego od przełącznika f 125 do komputera skrzyni biegów liczba pinów w wtyczce z komputera skrzyni 38 .Najlepsza opcja było by również odcinek dalszy do przekaźnika J226( 175).Znalazłem na t4 wiki ale za dużo mi nie pomógł. I czy może mi ktoś powiedzieć jak liczy się piny na przełączniku wielofunkcyjnym bo nie ma żadnych oznaczeń.Jedyny schemat ktory znalazlem to byl od 1996 wiec nie bardzo mi pasuje rocznik pacjenta 1994. listopad


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 lutego 2021, 11:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 8 czerwca 2017, 08:35
Posty: 8
model: T4 long
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Grzesiek--89 napisał(a):
No niestety po zmianie przekaźnika na numer 175 oraz zamiana przekaźnika na drugi przekaźnik 150 oraz zamiana na całkiem inny przekaźnik 53( w instalacji za popielniczka był wsadzony 150 oraz 53) zamieniłem 150 na 175 53 na 150 i odwrotnie nic nie dało błąd jak jest tak dalej wyskakuje ( 293 i 811) wyciągałem instalacje przekaźników do weryfikacji moim oczom ukazał się jeden wolny niebiesko czarny kabel który podłączony pod przekaźnik jest na nim napięcie cały czas 12 v oraz zielono czarny kabelek z bezpiecznikiem ale zakończony kawałkiem kabelka koloru czarnego i ślad po nim ginie w skrzynce bezpieczników .Interesuje mnie najlepiej schemat tych 2 przekaźników oraz jakie tam mam mieć wsadzone przekaźniki wiem ze 150 jest od rozrusznika a 175 od rozruchu skrzyni u mnie rozrusznik ma kabel wpięty pod stacyjkę i pali a powiano być ze bez tych przekaźników auto nie odpalać powinno. Zapomniałem samochód z odpiętym komputerem odpala normalnie czy możliwe jest ze jest zrobi ony jakiś mostek gdzieś ? kable z skrzyni do komputera razem z wtyczkami sprawne oglądane i mierzone z 12 razy jakieś pomysły panowie ? <59>




Grzesiek i co udało Ci się znalesc usterkę :)? Ja mam prawie identyczna sytuację od dwóch tygodni nie odpala bo wyświetla wrzucony R w automacie a na VAG błąd 293 i 025 :/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 lutego 2021, 16:33 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Kolego <up> nie wiem czy doczekasz się odpowiedzi od '' założyciela'' tematu nie był na forum od maja 2019 więc nie spodziewaj się że on odpowie ,już szybciej temat podejmie kolega bigos 1966 który jak zdążyłem zauważyć ogarnia tematykę automatów


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 lutego 2021, 18:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Podaj dokładnie co wyświetla Vag.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB