T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 18 kwietnia 2024, 23:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 czerwca 2023, 09:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 2 czerwca 2023, 18:32
Posty: 1
model: T4
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Szanowni Państwo.
VW T4, 2.5, 65 kW.
Opis przypadku: podróż przebiegała standardowo, żadnego szarpania czy dławienia się silnika. W pewnym momencie silnik zgasł i nie dał się ponownie odpalić. Po sprawdzeniu bezpieczników okazało się, że jeden nich jest przepalony. Jednakże po założeniu nowego i przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję uległ on natychmiastowemu przepaleniu.
Pytanie moje brzmi: za co odpowiedzialny jest bezpiecznik zaznaczony na zdjęciu strzałką.
Załączam pozdrowienia


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2023, 21:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Skoro silnik zgasł to jest on od zasilania pompy wtryskowej. Drugi obok jest od przepływomierza, N75 i N18. Nigdy nie wiem który jest który <cool>
Zacząłbym od sprawdzenia 10 pinowej wtyczki pompy pod silnikiem.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 września 2023, 08:05 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 4 września 2021, 10:51
Posty: 3
Lokalizacja: Skała k/Krakowa
opis: T4 syncro namiot na kółkach, rocznik 1999
model: T4
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Pali mi bezpiecznik nr 15. Sterowanie silnika. Nie działa prędkościomierz i zliczanie kilometrów. Czujnik prędkości nowy (poprzedni był fizycznie rozpaprany), ale bez zmian. Co jeszcze jest pod tym bezpiecznikiem ? Gdzie szukać zwarcia ? Kable od czujnika wyglądają ok.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 11 września 2023, 19:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
W benzynach przynajmniej pierwszych pod 15 jest jeszcze czujnik cisnienia w ukladzie wspomagania kierownicy.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB