T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 20:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 sierpnia 2022, 08:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 26 listopada 2016, 19:49
Posty: 2
model: t4
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć,

Pacjent: multivan 2.5 tdi AJT.

Problem: w trasie zaczęła świecić się kontrolka świec żarowych, okazało się, że to na skutek przepalonej żarówki stopu z prawej strony (po stronie klimy).
Żarówka wymieniona, działa, podobnie jak wszystkie pozostałe światła, niestety auto cyka, ale nie kręci.

Sprawdzone bezpieczniki świateł (plus oświetlenia wewnętrznego, o czym dalej) i akumulator. Tu wszystko ok.

Moje pytanie brzmi - czy możliwe, że przy wymianie żarówki coś naruszyłem/wyrwałem, co unieruchamiałoby auto? Jest tam ciasno, ale miałem wrażenie, że wymiana poszła bezproblemowo. Plus wszystko świeci jak trzeba. No ale kabelków jest tam nasiane sporo i mają już swoje lata.

Jest potencjalnie jedna dodatkowa komplikacja. Równolegle do stopu, coś padło w instalacji żarówki stopnia, przy drzwiach przesównych. Zwyczajnie się nie wyłączała po naciśnięciu. Żeby nie brała prądu wykręciłem ją. A ostatecznie wyjąłem całą kostkę, bo coś tam ewidentnie padło - łączenie jest zaśniedziałe. Nie mam jeszcze nowej na podmiankę (czekam na paczkę). Być może to coś tu nabroiło, ale aż mi się nie chce wierzyć, żeby taka pierdoła położyła T4.

Macie jakieś inne pomysły jak wyśledzić przyczynę problemu?
Z góry dzękuję za pomoc!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2022, 19:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 26 listopada 2016, 19:49
Posty: 2
model: t4
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Okazało się, że padł rozrusznik. Siedział już w nim jakiś Chińczyk i kulturalnie, pod domem postanowił podziękować za współpracę ;)
Pytanie co teraz, szukać regenerowanego? Czy ryzykować drugi raz chińczyka - ten kilka lat chodził?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 sierpnia 2022, 17:55 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Kup używany i daj do regeneracji w porządnej firmie na miejscu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB