T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 30 września 2020, 16:34

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 września 2018, 20:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2052
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/sharan
silnik: 2.4d/2.5pb/2.8

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 48 razy
Mój już stopił się w środku ,więc nic mu nie pomoże.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 lutego 2019, 14:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 9 lipca 2018, 09:41
Posty: 85
model: multivan
silnik: 2.0
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 3 razy
Mam taki kłopot. Teczka niedawno kupiona, pakiet startowy zrobiony, teoretycznie wszystko powinno być OK, ale... kilka dni światła działały normalnie. Teraz wyłączyłem światła po dojechaniu na miejsce, a lewe postojowe świecą nadal. Coś niechcący przełączyłem, za jakiś czas zgaśnie? Czy, jak będę chciał wrócić do domu, to nie wrócę, bo będzie rozładowany akumulator? Pierwszy raz tak się stało. Wczoraj wymieniałem żarówki H4, ale po tym światła normalnie zgasły, tak jak powinny. Dzisiaj leje. Coś zamokło? A może po prostu włączyłem jakąś funkcję niechcący?

edzia: dobra, temat ogarnięty, pewnie wyszedłem na blondynkę, bo to coś oczywistego. Odpaliłem go, włączyłem i wyłączyłem światła i jest ok. Musiałem coś pokombinować ze światłami wysiadając, bo gadałem przez telefon i nie zwróciłęm uwagi.
Jakbyście mi powiedzieli, jaką sekwencję zastosowałem, to będę dźwięczny :)
Nie przypominam sobie, żebym w poprzednim multiku miał kiedykolwiek taki problem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 lutego 2019, 14:53 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 18 stycznia 2013, 17:19
Posty: 578
Lokalizacja: Oleśnica
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 Tdi 151AXG

Podziękował: 59 razy
Pomógł: 12 razy
A kierunkowskaz masz wyłączony?
Tak się dzieje przy włączonym kierunku,w prawo,lub w lewo.



Za ten wpis autor słowik podziękował: michalski (czwartek, 21 lutego 2019, 15:07)
  Statystyki: 4.76%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 lutego 2019, 15:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5264
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 480 razy
Przy wyłączonym zapłonie:
- włączony lewy kierunek - świeci lewy postój;
- włączony prawy kierunek - świeci prawy postój.
W obu przypadkach, przy wyciągnietym ze stacyjki kluczyku powinien zadziałać brzęczek.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: michalski (czwartek, 21 lutego 2019, 15:07)
  Statystyki: 4.76%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 lutego 2019, 15:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 9 lipca 2018, 09:41
Posty: 85
model: multivan
silnik: 2.0
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 3 razy
Dziękuję. Brzęczyk nie zadziałał, bo się kilka dni temu okazało, że nie działa czujnik otwarcia drzwi kierowcy. Upierdliwe, ale jeszcze nie zdążyłem zrobić. To już wiem, czemu w poprzednim nie miałem tego problemu. Tam działał czujnik i po prostu wyłączałem ;)
A teraz musiałem odruchowo wyłączyć, jak wsiadłem za drugim razem i zobaczyłem, że "pyka" i nawet nie zwróciłem uwagi.
Wot i tajemnica.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 września 2020, 20:20 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 321
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 20 razy
potrzebuje pomocy w prądologi której nie za bardzo lubię.czy ktoś mi powie za co odpowiada pin w kostce od włącznika świateł zaznaczony na zdjęciu pierwszym?(kabel biało-czarny)bo mam tam taki bajpas połączony z żółtym kablem pod kierownicą a trop prowadzi do kostki pod kierownicą.rocznik auta 1992.
Załącznik:
Zdjęcie0371_Easy-Resize.com.jpg

Załącznik:
Zdjęcie0372_Easy-Resize.com.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 września 2020, 21:05 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 321
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 20 razy
skoro nikt nie pomoże to odpowiem sobie po części sam .chociaż nie wiem który pin od czego ale sprawdziłem rzeczony bajpas i po prostu po włączeniu świateł drogowych zostawia mijania i świecą dwa żarniki razem.nie wiem po co ktoś to zrobił i nie wiem czy to mogło wykończyć przełącznik świateł mijania/postojowych bo w tym roku to już drugi padł.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 września 2020, 09:15 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 452
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 24 razy
Jeśli nie masz instalacji na przekaźnikach to oczywiście że instalacja dostała w du%ę. Do tego odbłyśniki które musiały znosić temperaturę z 2 żarników (110 zamiast 55W na lampę). Kabelek pewnie 1,5mm2 i prąd rzędu min 8A na lampę czyli z wlacznika 1 żyła 16A. Maks ciągle obciążenie takiego przewodu to ca 15A. Zobacz czy nie skruszała izolacja. Spróbuj go zgiąć i sprawdź czy nie pęka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 września 2020, 18:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 321
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 20 razy
nie mam przekaźników.instalacja nie tknięta tylko drugi włącznik w tym roku już szlak trafił.dlatego zainteresowałem się owym kablem poprowadzonym na lewo do kostki włącznika.no i okazało się że ktoś sobie "ulepszył"światła.i za każdym razem wytopiony tylko jeden styk w włączniku bodajże pierwszy z brzegu na dole.a tak ogółem to u mnie przy tym przy kierownicy od kierunków i długich też ktoś rzeźbił bo jest "owalny" jak w nowszym a z drugiej strony od wycieraczek "kanciaty" jak w przedlifcie.a takich patentów ogółem w całym aucie jest kilka bo np.nawiewem tez się steruje panelem nawiewów na tył z lepszej wersji zamiast ori pokrętłem obok suwaków.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 września 2020, 22:14 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 452
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 24 razy
obstawiam że na ten pierwszy styk idzie zasilanie, czyli jak zapalisz długie to na tym jednym styku musi pociągnąć 4x55W - ok 16A na odpalonym silniku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB