T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 25 maja 2019, 07:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 stycznia 2019, 22:20 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 935
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 74 razy
Ja tez wymieniałem regulatory na nowe, myślałem że to ich wina. Mam teraz 3 w zapasie, zawsze wożę jeden w zapasie, na wszelki wypadek. Wrócę do uzwojenia, u mnie drut był ułamany tuż na wylocie w stojanie, optycznie nie zauważyłem tego. Woda może ma za mało elektrolitów, płyn chłodniczy może ma większą przewodność elektryczną ( nie wiem, nigdy nie sprawdzałem). Najważniejsze że po wymianie na drugi altek problem minął. Na alledrogo jedna firma sprzedaje regenerowane oryginalne altki. Nawet ta firma była pokazana na TVN Turbo jak regenerują altki. Optycznie wyglądał jak nowy, rok czasu już jeżdżę na nim i jak na razie wszystko w porządku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 stycznia 2019, 22:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2077
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG, AJT+

Podziękował: 155 razy
Pomógł: 134 razy
A w końcu jak znalazłeś miejsce? Po iskrzeniu tam i okopceniu potem?
Tak z ciekawości to ta firma jaki włożyła regulator, markowy jakiś czy chiny?


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 stycznia 2019, 22:45 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 935
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 74 razy
Szczerze nie pamiętam jaki włożyli regulator, jutro zerknę jak nie zapomnę. A iskrzenie zauważyłem jak odpaliłem autko, miałem go na kanale. Robiłem coś przy nim i płyn poleciał na altek, a co dalej to już pisałem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 maja 2019, 21:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 11034
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 285 razy
Pomógł: 712 razy
niebieski-n2 powiedz mi, ciężko wymienić samemu w warunkach garażowych łożyska na altku bez prasy i ekstra ściągaczy? U mnie szumi już łożysko i chciałbym to zrobić po godzinach w garażu, bo spać mi to nie daje ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 maja 2019, 22:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2077
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG, AJT+

Podziękował: 155 razy
Pomógł: 134 razy
Pamiętam, że jedno zerwałem sam marketowym ściągaczem, a z drugim był problem.
Mam prawie po sąsiedzku firmę co sama regeneruje i zaopatruje w części innych regenerowaczy; jako, że brałem u nich części to mi to drugie zerwali gratis, nie widziałem czym.
O ile mnie pamięć nie myli tam jest bardzo mała szpara i nie ma tego łożyska jak chwycić.
Z założeniem nowych nie było problemu.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 maja 2019, 22:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 11034
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 285 razy
Pomógł: 712 razy
No właśnie tego się obawiałem po wcześniejszym rozeznaniu po yt, że lekko nie będzie. Najwyżej w ruch pójdzie dremel/szlifierka :-D


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB