T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 23:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 marca 2011, 14:33 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
prof.Prezes napisał(a):
przy jakiej predkosci silnik w t4 2,5 pali 17l


140-150kmh z ASB dosyć mocno obciążony


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 marca 2011, 11:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 30 marca 2011, 20:23
Posty: 3
model: caravelle
silnik: 2,5B

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Czy ktoś montował sobie butlę lpg 95L w miejsce koła zapasowaego. W Bielsku zakłądy nie chcą się tego podejmować, bo podobno butla będzie za blisko ziemi. Proszę o wskazówki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 marca 2011, 19:21 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Jutro wrzucę fotki mojej butli to sam ocenisz.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 marca 2011, 19:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jak coś to zapraszam do KRK


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 marca 2011, 23:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 22:11
Posty: 68
Lokalizacja: SO
model: multivan
silnik: ACU

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
pacark napisał(a):
prof.Prezes napisał(a):
przy jakiej predkosci silnik w t4 2,5 pali 17l


140-150kmh z ASB dosyć mocno obciążony


17l/100km u mnie było przy 140-160km/h i raz 18 wyszło z przyczepa ale też dużo korków było więc tego nawet nie licze


_________________
Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 1 kwietnia 2011, 10:13 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
davidoff napisał(a):
Witam. Czy ktoś montował sobie butlę lpg 95L w miejsce koła zapasowaego. W Bielsku zakłądy nie chcą się tego podejmować, bo podobno butla będzie za blisko ziemi. Proszę o wskazówki.


pod auto spokojnie wchodzi pełny toroid 720x270, tylko trzeba porzeźbić w aucie, tu masz fotostory jak wyglada montaż takiej butli http://www.gaskutsche.de/lpg_frank.php

ronin36 napisał(a):
Jutro wrzucę fotki mojej butli to sam ocenisz.


tez chętnie zobacze jak to wyglada z tyłu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2011, 10:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 30 marca 2011, 20:23
Posty: 3
model: caravelle
silnik: 2,5B

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Niestety na zdjęcie się nie doczekaliśmy:). Panowie w Bielsku nikt nie montował takiej butli (95L) w miejsce koła. Czy znacie zakład w pobliżu Bielska (Śląsk, Kraków) który robił już coś takiego w w t4? Wolałbym powierzyć cięcie komuś, kto kiedyś to robił.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2011, 11:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
chemik211 napisał(a):
Jak coś to zapraszam do KRK

Co do cięcia to nie ma problemu, butlę ci mogę założyć, jak znajdę zdjęcia to pokażę ci jak założyłem butlę w ptcruizer tak żeby jej nie było widać, przerobiony cały tylni pas,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2011, 20:07 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
davidoff napisał(a):
Niestety na zdjęcie się nie doczekaliśmy:). Panowie w Bielsku nikt nie montował takiej butli (95L) w miejsce koła. Czy znacie zakład w pobliżu Bielska (Śląsk, Kraków) który robił już coś takiego w w t4? Wolałbym powierzyć cięcie komuś, kto kiedyś to robił.

Sorry, zawalony mam czas. Wrzuce naprędce to co porobiłem. Butla 94L przykręcona na 4 śruby do podłogi bez żadnych przeróbek, zawór Tomasetto ustawiony na godz. 15.30, butla polskiej produkcji z Kobylnicy. Dolna krawędź butli patrzy wyżej niż tylni wahacz i mniej więcej jest na równi z dolną krawędzią tylniego tłumika, a na pewno nie jest to najniższy punkt całego podwozia <england>


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2011, 21:14 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
super
widzę, że nie musiałes ciac wspornika w podłodze, to jaki rozmiar butli masz zamontowany?
wielozawór masz tak odsłonięty? bo ja mam w plastykowej obudowie
moj komp od gazu jest między aku a ecu pb i miałem juz przygodę ze kwas na niego sie wylał i wtyczka jest potopiona ale miejsce najlepsze
jeszcze jedno, jakiego scorpiona masz zamontowanego?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2011, 21:19 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Na ostatniej fotce jest w osłonie, zdjąłem osłonke zeby pokazać zawór. Zmierzę butlę oraz prześwit pod nią i się odezwę. Jak będę miał auto na kanale to zrobię jeszcze jedną fotkę prostopadle do podwozia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 kwietnia 2011, 10:24 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
kurcze moja butla z zasiegiem 300km troche mnie wkurza i nie wiem czy coś nie zmienię, ostatnio jechałem Szczecin-Drezno-Frankfurt/M-Geneva to wcześniej musiałem logistycznie rozpisać trasę żeby nie szukac stacji lpg :-)
butla 95l, powiedzmy wejdzie 90l podzielić na 17l/100 to wyjdzie jakieś 530km! jak bym robił tyle na butli, jest ok bo zawsze się wtedy znajdzie stacja przy autobahnie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 kwietnia 2011, 12:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 30 marca 2011, 20:23
Posty: 3
model: caravelle
silnik: 2,5B

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Niestety nie mam uprawnień by oglądać wyżej dodane załączniki. We wtorek jadę do Cieszyna do firmy, która prawdopodobnie założy butlę 95L w miejsce kołą. Macie pomysł, jak mogę te zdjęcia zobaczyć?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 kwietnia 2011, 16:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 14 marca 2011, 15:13
Posty: 10
model: t4
silnik: v6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,

A jaką instalację polecacie do silnika 2.8 V6 204KM?

Dostałem takie propozycje:
Stag 300 Plus, wtryskiwacze Hana czerwone (czy nie będą za słabe, czy nie powinny być zielone?), reduktor Gurdner
lub
BRC P&D, wtryskiwacze żółte, reduktor Genius Max

Instalacja Landi Renzo podobno jest głośna (wtryskiwacze) i najdroższa, dlatego ją raczej odrzucam.
Butlę chciałbym w miejsce koła i ew. drugą w próg, jeśli jakaś się zmieści.

Jaka opcja będzie najlepsza?

pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 maja 2011, 23:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Najlepsza opcja to LandiRenzo Omegas, później Prins a później Stag300plus wtryski Keihin ewentualnie Matrix HS lub podróbę keihin-ów Hane zieloną a nawet zastanawiał bym się nad niebieską, co do reduktora gurnter to reduktor nie warty swojej kasy, albo 2xAC R01 albo skorpion GT lub 1-liga IG1, no i podstawa ściągany kolektor do wiercenia


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 maja 2011, 22:53 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
mam staga ale teraz pakowałbym bezapelacyjnie kit LandiRenzo z medami i IG1

chemik211 napisał(a):
Matrix HS lub podróbę keihin-ów Hane zieloną a nawet zastanawiał bym się nad niebieską


no właśnie mam dylemat, jesli bedę wymieniał swoje magiki (50kkm przebiegu na fullgrupie to juz troche jest) co zapodać do swojego bo mam mentlik


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 maja 2011, 13:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Pacark brał bym Matrix HS ewentualnie Hanę wybór należy do ciebie lub zadzwonił bym do bdb o keihin używkę


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 maja 2011, 18:58 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
Jam w moim 2,5 AET mam instalacje całą na BRC wtryski pomarańczowe i do tego butla 95L i chwale sobie, jedyny minus to butla która przy pełnym załadunku lubi sobie czasem zahaczyć, ale to sporadyczne przypadki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 maja 2011, 18:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 14 marca 2011, 15:13
Posty: 10
model: t4
silnik: v6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ja się skłaniam ku BRC, cena wychodzi niewiele wyższa od Staga. Z tego co czytałem na niemieckim forum (gdzie jest zdecydowanie więcej aut z tym silnikiem), zakładają instalacje BRC i specjalnie nic złego się nie dzieje.

Co do butli 95L, to mimo że tu na forum jak widzę jest kilka osób które ma taką i w Niemczech też je zakładają, to każdy gazownik się krzywi, że będzie za nisko i może obcierać. Trochę mnie to martwi, zwłaszcza że w V6 jest 20mm niższe zawieszenie, a nieraz też będę jeździł z przyczepą. Stako chyba też oferuje butlę ok. 88l 720/250mm i ta byłaby te 2cm wyżej, więc nie wiem, czy takiej nie wybrać.

Co do kolektora, czy rzeczywiście tak istotne jest jego wyjmowanie do montażu? Pytam, bo kilku gazowników, którzy już oglądali auto, twierdzą, że "mają swoje sposoby i sobie poradzą bez wyjmowania" albo że "jak nie będzie trzeba, to nie będą wyjmować". Nie wiem, czy na pewno upierać się przy jego wyjmowaniu.

pzdr


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 maja 2011, 20:37 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
tas napisał(a):
Co do kolektora, czy rzeczywiście tak istotne jest jego wyjmowanie do montażu? Pytam, bo kilku gazowników, którzy już oglądali auto, twierdzą, że "mają swoje sposoby i sobie poradzą bez wyjmowania" albo że "jak nie będzie trzeba, to nie będą wyjmować". Nie wiem, czy na pewno upierać się przy jego wyjmowaniu.
pzdr

Bajki <ziew> nie daj sobie wcisnąć kitu. W 2,5 kolektor musi być ściągnięty, nie ma innego sposobu poprawnego montażu. Polecam przeglądnięcie LPGForum.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB