T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lipca 2016, 21:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 15 czerwca 2016, 12:19
Posty: 8
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
chciał bym najlepszą instalacje jakie polecicie

silnik to ACU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lipca 2016, 15:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Landi Renzo Omegas i bardzo kumaty gazownik


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lipca 2016, 17:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 15 czerwca 2016, 12:19
Posty: 8
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
czyli przykładowo taki zestaw?
http://www.agsiedlik.pl/zestawy-landi-r ... megas.html

co znaczy kumaty gazownik, czy przy tym silniku są jakieś "myki" przy instalacji ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lipca 2016, 19:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Ten silnik jest goeszy w gazowaniu niż dużo bardziej zaawansowane jednostki, podstawa to kolektor ssący do sciągnięcia aby dobrze wywiercić, drugie regulacja, i jak już sciągnie kolektor to wtryski wejdą w kolektor i przewody będą miały 6-7cm przez co uzyskasz dużą dokładność dawkowania


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 września 2016, 14:36 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 19:27
Posty: 28
Lokalizacja: Sławno
model: Transporter T4
silnik: 2.5B AET

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Ja w 2.5 AET założyłem zwykłą instalację za 1900zł. Gazownik odradzał sekwencję. Powiedział, że to strata pieniędzy. I miał rację. 2 lata śmigam na gazie i nic się nie dzieje, ani razu nie strzelił, a nawet nie byłem na przeglądzie kontrolnym. W mocy nie czuję różnicy. Dlatego jak ktoś twierdzi, że tylko sekwencja to moim zdaniem gada głupoty i naciąga na koszty. Co do butli to zamontowana jest pod siedzeniem - przegroda holenderska. Na pełnej robię ok 350 kilometrów, a wchodzą 54 litry.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 września 2016, 20:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Nie masz się czym chwalić ja miałem 42l i robiłem 320km przy źle nawierconym kolektorze i instalacji KME w sekwencji. Nie strzela nie pryka jeżdżę już prawie 6lat .Tylko regularne wymiany filtrów, świec i przewodów i innych części ale robię bardzo dużo kilometrów.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 września 2016, 21:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
danieljd napisał(a):
Ja w 2.5 AET założyłem zwykłą instalację za 1900zł. Gazownik odradzał sekwencję. Powiedział, że to strata pieniędzy. I miał rację. 2 lata śmigam na gazie i nic się nie dzieje, ani razu nie strzelił, a nawet nie byłem na przeglądzie kontrolnym. W mocy nie czuję różnicy. Dlatego jak ktoś twierdzi, że tylko sekwencja to moim zdaniem gada głupoty i naciąga na koszty. Co do butli to zamontowana jest pod siedzeniem - przegroda holenderska. Na pełnej robię ok 350 kilometrów, a wchodzą 54 litry.

To pojedź na hamownię i sobie sprawdź, różnica jest w mocy a co do tego że nie ma sensu to gazownik troszku zacofany, aet to już pełna sekwencja gdzie gaz sekwencyjny aż się prosi ale że nawiercenie kolektora prawidłowe idzie wykonać tylko po sciągnięciu kolektora pan pewnie się bał


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 września 2016, 12:46 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
do AET zwykła instalka?! <szok>
no tak, tanio i szybko, więc nie może być dobrze
Ty nic nie czujesz, ale ciekawe co na to Twój silnik, instalka strojona była na AFR?
daj namiary na tego gazownika dla potomnych, żeby omijali ten warsztat szerokim łukiem



Za ten wpis autor pacark podziękował: chemik211 (czwartek, 29 września 2016, 21:44)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 października 2016, 13:08 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 19:27
Posty: 28
Lokalizacja: Sławno
model: Transporter T4
silnik: 2.5B AET

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Nie myślę, że gazownik zacofany. Po prostu przedstawił mi realnie sytuację. Oczywiście powiedział, że jak chcę to nie ma problemu, on założy sekwencję i wiadomo - więcej zarobi. Ale uświadomił mi, że w tym silniku nie ma to sensu i szkoda moich pieniędzy. Ale jak widzę opinie są różne :) ja tam jestem zadowolony :) a tak w ogóle to jakie są konkretne powody zakładania sekwencji? Zwykłą instalacją uszkodzę silnik? Pytam tak z ciekawości bo zdania i tak nie zmienię :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 października 2016, 22:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Widzisz ja sądzę że jednak zacofany albo sprytny, roboty mniej a pieniądz większy zarobił i to jest sztuka, przy silniku aet są akurat same korzyści montując sekwencję ,przynajmniej skład mieszanki jest kontrolowany i mieszankę ma silnik jak należy wiadomo kwestia komponentów instalacji , tłoki w silniku aet są bardzo na to wrażliwe gdyż są wykonane z plasteliny, z resztą zawory też są z plasteliny w tych silnikach


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 października 2016, 15:22 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
danieljd napisał(a):
a tak w ogóle to jakie są konkretne powody zakładania sekwencji?


precyzja dawkowania lpg!!!
w T4 przy zakładaniu sekwencji gazownik poświęcił by na to 2 dni (u mnie tak było) a tu ciach prach i po sprawie, szybka łatwa kasa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 października 2016, 16:27 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Kolego Pacark znalazł byś zdjęcie jak powinien być nawiercony kolektor do VR6. Mam drugi kolektor i chciałbym go dobrze nawiercić. Jak będę rozbierał silnik to go w tedy podmienię.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 października 2016, 17:02 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
fotek szukaj na lpg-forum.pl
kiedyś widziałem, jak znajdę wcześniej to dam linka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 października 2016, 21:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Czy chodziło ci o tę fotkę. Tak ma być nawiercony kolektor ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 października 2016, 21:32 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
niee, to jest dramat jakiś

zobacz tutaj, jest lepiej, choć nie wiem czy wkrętki nie powinne być dłuższe, najlepiej jest, jak gaz podawany jest prosto na zawór ssacy, tak jak benzyna wtryskami pb

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=17& ... ead#unread


Ostatnio edytowano wtorek, 18 października 2016, 21:48 przez pacark, łącznie edytowano 1 raz


Za ten wpis autor pacark podziękował: bigos1966 (środa, 19 października 2016, 14:13)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 października 2016, 21:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jeśli dobrze pamiętam to wtryski benzynowe są w różnej odkległości chyba że się mylę, a jeśli są w rożnej to niestety ale wkrętki od gazu też muszą być w różnej, a kolektor na pierwszy żut oka źle nawiercony na pewno nikt go nie sciągał tylko wiercił na aucie


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 października 2016, 13:27 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
chemik dobrze pisze
ja zrobiłbym tak jak na zdjęciach (silnik vr6 fsi) z lpg-forum.pl
muszą być tak zrobione żeby jeden z banków nie pracował na ubogo

Obrazek
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 października 2016, 14:26 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
A nie można zrobić różnych długości wężyków przed kolektorem. A z drugiej strony jakie powinny być te odległości wężyków, jak to zmierzyć.
Wrzucę jeszcze te fotki tak powinno być ?
A one są pod jakimś kontem nawiercane ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 października 2016, 14:35 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
napiszę łopatologicznie
1."rurka" podająca gaz powinna być skierowana na zawór ssący i jednakowo na wszystkich cyl
2. odległość między "rurką" podającą gaz a zaworem ssącym powinna być na wszystkich cyl taka sama
3. odległość miedzy końcem "rurki" a wtryskiem lpg powinna być taka sama, im krótsza tym lepsza


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: LPG
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 października 2016, 15:26 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
A widzisz, teraz wszystko wiadomo. Czyli odległość wtrysków benzynowych niema znaczenia, ważne jest aby długość od końca rurki podającej gaz względem zaworu ssącego była taka sama.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB