T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 września 2010, 21:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 26 sierpnia 2010, 14:53
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Caravelle GL
silnik: 2.5 Pb/LPG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czy ktoś podejmował się już takiej zabawy? jak to wygląda od strony osprzętu, jaki osprzęt z 2.5 podejdzie pod VR6 24V? np skrzynia, półosie, rozrusznik, pompa wspomagania? lub jakie części trzeba dokupić?
Pytanie czysto teoretyczne Pzdr.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 1 października 2010, 21:38 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
chyba będziesz 1wszy co robi takiego swapa, pewnie najlepiej przerzucić wszystko od dawcy
gratuluje odwagi i zyczę sukcesu w przedsiewzięciu
sam bym takim polatał <55>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 października 2010, 21:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
ja się przymierzam ale nie interesuje mnie zrobienie po łepkach

kupię całość pod swap coby jak najmniej kłopotu było pojawiają się od czasu do czasu takie zestawy koszt około 3tyś


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 kwietnia 2013, 20:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 12 kwietnia 2013, 20:18
Posty: 2
model: t4
silnik: 2.0

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,
przymierzam się do zmiany silnika z mojego vw t4 2.0 b 98r na silnik wraz z wiązką z vw golfa3, passata lub sharana 170ps!!
Jakie będę miał problemy?
Może ktoś się orientuje ?
Nie znalazłem nic na ten temat w necie i zastanawiam sie czy jest to możliwe?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 kwietnia 2013, 23:31 
ładuj się w diesla zawalu dostaniesz z VR6 !


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 kwietnia 2013, 01:21 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 449
Lokalizacja: DW
model: Westfalia
silnik: ACV

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 28 razy
hehe, jak już szaleć to z corrado weź 190PS :), wg mnie nieopłacalna zabawa, ale na bank wykonalna, jeszcze skrzynia z diesla najdłuższa i może być to niezły przecinak, ale ekonomia jazdy będzie leżała :/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 kwietnia 2013, 10:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Piter napisał(a):
hehe, jak już szaleć to z corrado weź 190PS :), wg mnie nieopłacalna zabawa, ale na bank wykonalna, jeszcze skrzynia z diesla najdłuższa i może być to niezły przecinak, ale ekonomia jazdy będzie leżała :/

Skrzynia musi być od vr6 ale na szczęście w t4 ona miała takie same przełożenie jak najdłuższa


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 kwietnia 2013, 14:55 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 449
Lokalizacja: DW
model: Westfalia
silnik: ACV

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 28 razy
w sumie racja :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 maja 2013, 23:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 12 kwietnia 2013, 20:18
Posty: 2
model: t4
silnik: 2.0

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzieki koledzy zawału nie dostane moje t4 2.0 teraz pali 18/20 lpg na 100km
i da się przeżyć!a jak bedzie takie spalanie przy mocy 170km to da się przeżyć :):)
czyli mam rozumieć że jest to wykonalne ale nie mogę nigdzie znaleźć czy ktoś już to robił!!i jakie będą problemy????może już ktoś z was coś takiego robił????


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 września 2013, 11:34 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 sierpnia 2013, 10:19
Posty: 313
Lokalizacja: Gdynia
model: Allstar
silnik: 2.5 benz

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 9 razy
Widze że dyskusja stara,ale sądzę,że nie będziesz miał większego problemu. Vr-ka wchodzi na orginalne mocowania. Skrzynie też polecam od vrki,choć nie orintuje sie dokładnie co do przełożeń w t4. Nie kupuj z golfa bo te zazwyczaj są bardziej skatowane niż paski albo sharany. Niewykluczone też,że będziesz potrzebował trochę kabelków z orginalnej wiązki. Jeśli znasz kogoś kto robił swapa np do golfa ll to bez problemu włoży go w t4. W trójmieście mogę sprzedać kilka adresów i polecam forum golfa... <01>


_________________
viewtopic.php?f=30&t=7745


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 września 2013, 20:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jak dla mnie temat bez sensu, 2,5 wystarczy tylko wałek z ABT załatwić a jak nie to swój przerobic, i 145-150km mamy


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 września 2013, 00:35 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 449
Lokalizacja: DW
model: Westfalia
silnik: ACV

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 28 razy
ABT? to nie jest jednostka 2.0 z audi 80/100


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 września 2013, 06:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
ABT to jest firma tuningowa


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 września 2013, 11:46 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 449
Lokalizacja: DW
model: Westfalia
silnik: ACV

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 28 razy
tak podejrzewałem, że o to chodzi ;P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 września 2013, 11:38 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 sierpnia 2013, 10:19
Posty: 313
Lokalizacja: Gdynia
model: Allstar
silnik: 2.5 benz

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 9 razy
chemik211 napisał(a):
Jak dla mnie temat bez sensu, 2,5 wystarczy tylko wałek z ABT załatwić a jak nie to swój przerobic, i 145-150km mamy


a taki wałek to po ile? coś jeszcze trzeba dokupić? spalanie wzrasta drastycznie?


_________________
viewtopic.php?f=30&t=7745


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 kwietnia 2021, 19:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 7 lutego 2021, 19:58
Posty: 12
model: T4
silnik: 2.5 b

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
chemik211 napisał(a):
Jak dla mnie temat bez sensu, 2,5 wystarczy tylko wałek z ABT załatwić a jak nie to swój przerobic, i 145-150km mamy


... czy masz może namiar kto mógłby ogarnąć taką usługę ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 maja 2021, 20:15 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Jeśli u mnie po ścince klina nic dobrego nie wyjdzie to będę walczył u siebie . Rozmawiałem z kolegą to podobno mam wszystko co mi potrzebne do takiej modyfikacji. Nie wiem tylko kiedy ,ale będę musiał to zrobić .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 maja 2021, 22:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 22 lipca 2020, 09:47
Posty: 8
model: VW T4
silnik: 2.8 VR6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Jak dla mnie temat bez sensu, 2,5 wystarczy tylko wałek z ABT załatwić a jak nie to swój przerobic, i 145-150km mamy


Przypominam, że wałek to dopiero czubek góry lodowej... Strojenie silnika to dopiero wyzwanie. Szczególnie, że ten sterownik to ogarnie tylko ziomek GTO co w starych audi tjuning kiedyś robił. Jedna wizyta na hamowni wraz z zpoprawką mapy to nie 200zł.....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 maja 2021, 23:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Simon.pg napisał(a):
Jak dla mnie temat bez sensu, 2,5 wystarczy tylko wałek z ABT załatwić a jak nie to swój przerobic, i 145-150km mamy


Przypominam, że wałek to dopiero czubek góry lodowej... Strojenie silnika to dopiero wyzwanie. Szczególnie, że ten sterownik to ogarnie tylko ziomek GTO co w starych audi tjuning kiedyś robił. Jedna wizyta na hamowni wraz z zpoprawką mapy to nie 200zł.....

Miałem silnik z ABT na częsci i różnice są bardzo duże, od większych tłoków o 1,5mm , inne korby, po większe zawory i rozwiercone potężnie kanały zwłaszcza ssące, tak samo wałek jest inny, a co do programu to akuraj 2,5 jest łatwym kompem zwłasza jeśli mowa o starszych kompach gorzej jest w nowszej 2,5 gdzie wtrysk jest już sekwensyny


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2021, 19:34 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2019, 17:25
Posty: 93
model: T 4
silnik: 2.5

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 3 razy
Ja oglądam program z Duda na Turbo i ten pan pewnie by to ogarnął ja.np ma też 2,5 benzyni LPG i po ostatnich wywodach p D na temat skrzyń 8hp 4x4 myślę że marzeniem było by mieć taką skrzynkę i napęd synchro .planuje do emerytury i dalej ujeżdża
Ć moja long caravelke a gdy automacie w niej padać będzie zakupie takie elementy i może da się to tam wsadzić (marzenia) nie wiem czy nie spotkałem się w/w kolegą na wakacjach w stegnie w luxźnej rozmowie po biedrą....


_________________
Czy to autostrada czy wioskowa droga prosta
czuje na ciele gęsiego włoska
gdy Teczwórką Swą pomyka brygada Nasza
smakuje nawet w garze sucha kasza...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB