T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

SWAP z 2.5 na VR6 24V
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=7&t=682
Strona 1 z 2

Autor:  pietjawawa [ czwartek, 30 września 2010, 21:34 ]
Tytuł:  SWAP z 2.5 na VR6 24V

Czy ktoś podejmował się już takiej zabawy? jak to wygląda od strony osprzętu, jaki osprzęt z 2.5 podejdzie pod VR6 24V? np skrzynia, półosie, rozrusznik, pompa wspomagania? lub jakie części trzeba dokupić?
Pytanie czysto teoretyczne Pzdr.

Autor:  pacark [ piątek, 1 października 2010, 21:38 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

chyba będziesz 1wszy co robi takiego swapa, pewnie najlepiej przerzucić wszystko od dawcy
gratuluje odwagi i zyczę sukcesu w przedsiewzięciu
sam bym takim polatał <55>

Autor:  andrewa1 [ niedziela, 3 października 2010, 21:22 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

ja się przymierzam ale nie interesuje mnie zrobienie po łepkach

kupię całość pod swap coby jak najmniej kłopotu było pojawiają się od czasu do czasu takie zestawy koszt około 3tyś

Autor:  kondys21 [ piątek, 12 kwietnia 2013, 20:28 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

Witam,
przymierzam się do zmiany silnika z mojego vw t4 2.0 b 98r na silnik wraz z wiązką z vw golfa3, passata lub sharana 170ps!!
Jakie będę miał problemy?
Może ktoś się orientuje ?
Nie znalazłem nic na ten temat w necie i zastanawiam sie czy jest to możliwe?

Autor:  czarny1x1x [ piątek, 12 kwietnia 2013, 23:31 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

ładuj się w diesla zawalu dostaniesz z VR6 !

Autor:  Piter [ sobota, 13 kwietnia 2013, 01:21 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

hehe, jak już szaleć to z corrado weź 190PS :), wg mnie nieopłacalna zabawa, ale na bank wykonalna, jeszcze skrzynia z diesla najdłuższa i może być to niezły przecinak, ale ekonomia jazdy będzie leżała :/

Autor:  chemik211 [ niedziela, 14 kwietnia 2013, 10:50 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

Piter napisał(a):
hehe, jak już szaleć to z corrado weź 190PS :), wg mnie nieopłacalna zabawa, ale na bank wykonalna, jeszcze skrzynia z diesla najdłuższa i może być to niezły przecinak, ale ekonomia jazdy będzie leżała :/

Skrzynia musi być od vr6 ale na szczęście w t4 ona miała takie same przełożenie jak najdłuższa

Autor:  Piter [ niedziela, 14 kwietnia 2013, 14:55 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

w sumie racja :)

Autor:  kondys21 [ piątek, 3 maja 2013, 23:32 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

Dzieki koledzy zawału nie dostane moje t4 2.0 teraz pali 18/20 lpg na 100km
i da się przeżyć!a jak bedzie takie spalanie przy mocy 170km to da się przeżyć :):)
czyli mam rozumieć że jest to wykonalne ale nie mogę nigdzie znaleźć czy ktoś już to robił!!i jakie będą problemy????może już ktoś z was coś takiego robił????

Autor:  ba57ardo [ poniedziałek, 16 września 2013, 11:34 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

Widze że dyskusja stara,ale sądzę,że nie będziesz miał większego problemu. Vr-ka wchodzi na orginalne mocowania. Skrzynie też polecam od vrki,choć nie orintuje sie dokładnie co do przełożeń w t4. Nie kupuj z golfa bo te zazwyczaj są bardziej skatowane niż paski albo sharany. Niewykluczone też,że będziesz potrzebował trochę kabelków z orginalnej wiązki. Jeśli znasz kogoś kto robił swapa np do golfa ll to bez problemu włoży go w t4. W trójmieście mogę sprzedać kilka adresów i polecam forum golfa... <01>

Autor:  chemik211 [ poniedziałek, 16 września 2013, 20:48 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

Jak dla mnie temat bez sensu, 2,5 wystarczy tylko wałek z ABT załatwić a jak nie to swój przerobic, i 145-150km mamy

Autor:  Piter [ wtorek, 17 września 2013, 00:35 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

ABT? to nie jest jednostka 2.0 z audi 80/100

Autor:  chemik211 [ wtorek, 17 września 2013, 06:54 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

ABT to jest firma tuningowa

Autor:  Piter [ wtorek, 17 września 2013, 11:46 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

tak podejrzewałem, że o to chodzi ;P

Autor:  ba57ardo [ środa, 18 września 2013, 11:38 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

chemik211 napisał(a):
Jak dla mnie temat bez sensu, 2,5 wystarczy tylko wałek z ABT załatwić a jak nie to swój przerobic, i 145-150km mamy


a taki wałek to po ile? coś jeszcze trzeba dokupić? spalanie wzrasta drastycznie?

Autor:  d-rey [ czwartek, 22 kwietnia 2021, 19:51 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

chemik211 napisał(a):
Jak dla mnie temat bez sensu, 2,5 wystarczy tylko wałek z ABT załatwić a jak nie to swój przerobic, i 145-150km mamy


... czy masz może namiar kto mógłby ogarnąć taką usługę ?

Autor:  maja [ piątek, 21 maja 2021, 20:15 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

Jeśli u mnie po ścince klina nic dobrego nie wyjdzie to będę walczył u siebie . Rozmawiałem z kolegą to podobno mam wszystko co mi potrzebne do takiej modyfikacji. Nie wiem tylko kiedy ,ale będę musiał to zrobić .

Autor:  Simon.pg [ niedziela, 23 maja 2021, 22:52 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

Jak dla mnie temat bez sensu, 2,5 wystarczy tylko wałek z ABT załatwić a jak nie to swój przerobic, i 145-150km mamy


Przypominam, że wałek to dopiero czubek góry lodowej... Strojenie silnika to dopiero wyzwanie. Szczególnie, że ten sterownik to ogarnie tylko ziomek GTO co w starych audi tjuning kiedyś robił. Jedna wizyta na hamowni wraz z zpoprawką mapy to nie 200zł.....

Autor:  chemik211 [ środa, 26 maja 2021, 23:11 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

Simon.pg napisał(a):
Jak dla mnie temat bez sensu, 2,5 wystarczy tylko wałek z ABT załatwić a jak nie to swój przerobic, i 145-150km mamy


Przypominam, że wałek to dopiero czubek góry lodowej... Strojenie silnika to dopiero wyzwanie. Szczególnie, że ten sterownik to ogarnie tylko ziomek GTO co w starych audi tjuning kiedyś robił. Jedna wizyta na hamowni wraz z zpoprawką mapy to nie 200zł.....

Miałem silnik z ABT na częsci i różnice są bardzo duże, od większych tłoków o 1,5mm , inne korby, po większe zawory i rozwiercone potężnie kanały zwłaszcza ssące, tak samo wałek jest inny, a co do programu to akuraj 2,5 jest łatwym kompem zwłasza jeśli mowa o starszych kompach gorzej jest w nowszej 2,5 gdzie wtrysk jest już sekwensyny

Autor:  rudobrody [ niedziela, 24 października 2021, 19:34 ]
Tytuł:  Re: SWAP z 2.5 na VR6 24V

Ja oglądam program z Duda na Turbo i ten pan pewnie by to ogarnął ja.np ma też 2,5 benzyni LPG i po ostatnich wywodach p D na temat skrzyń 8hp 4x4 myślę że marzeniem było by mieć taką skrzynkę i napęd synchro .planuje do emerytury i dalej ujeżdża
Ć moja long caravelke a gdy automacie w niej padać będzie zakupie takie elementy i może da się to tam wsadzić (marzenia) nie wiem czy nie spotkałem się w/w kolegą na wakacjach w stegnie w luxźnej rozmowie po biedrą....

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/