T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 29 kwietnia 2024, 06:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 15 stycznia 2012, 00:15 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Witam <england> .Mam problem jazdą na benzynie , na gazie jest wszystko w porządku i dlatego aż tak bardzo mi to nie przeszkadzało ale postanowiłem coś z tym zrobić . Do rzeczy , podczas ruszania na 1,2,3 tak nie jest to odczuwalne .podczas jazdy na 4 i 5 gdy po zmniejszeniu prędkości doda się gazu silnik jakby się chwilę [ 1 sekundę ] zastanawiał i dopiero idzie dalej . Albo szarpnie raz i jest już ok i tak prawie za każdym razem przy puszczeni i dodaniu gazu. Nieraz jak skończy się gaz jadę na benzynie lub gdy chcę go od czasu do czasu przepalić to trochę mnie wkurza. Spotkaliście się z czymś takim . Moje podejrzenia to wymieniana jakieś 8 miesięcy temu pompa paliwa która od nowości chodzi głośno ,ale nic po jej wymianie się nie działo dopiero tak gdzieś od września . Z góry dziękuje za pomoc <hi>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 15 stycznia 2012, 22:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Dobrze by było podpiąć pod VAG-a i sprawdzić czy ECU prawidłowo czyta temperaturę z czujnika G62 i błędy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 stycznia 2012, 01:56 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Mikoli to tak po mojemu VAG to komputer ,a ECU to nie wiem. Może wiąże się to z tym problemem który mam od pewnego czasu a chodzi o to że mruga mi kontrolka temperatury na liczniku i tak sobie jeżdżę bo temperatura jest dobra i stan płynu też ok .Myślałem że to czujnik w zbiorniczku płynu chłodzenia a może to ma związek z tym szarpaniem . Może to inny czujnik który ma wpływ na pracę wtrysków


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2012, 00:04 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
tomex napisał(a):
. Może wiąże się to z tym problemem który mam od pewnego czasu a chodzi o to że mruga mi kontrolka temperatury na liczniku i tak sobie jeżdżę bo temperatura jest dobra i stan płynu też ok .Myślałem że to czujnik w zbiorniczku płynu chłodzenia a może to ma związek z tym szarpaniem . Może to inny czujnik który ma wpływ na pracę wtrysków


kontrolka to zimny lut i nie ma nic wspólnego z szarpaniem


lpg to jedno pb to drugie


kontrolka mruga nie zawsze ?

no ale do sedna prawdopodobnie czujnik przepustnicy -potencjometr zaczyna fiksować

warto by było sprawdzić silniczek krokowy bo na instalacji lpg masz drugi


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie



Za ten wpis autor andrewa1 podziękował: tomex (środa, 18 stycznia 2012, 00:40)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2012, 00:40 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Silniczek krokowy mogę podmienić bo mam jeden w zapasie ,tak że spróbuję.Na gazie jest wszystko ok dzieje się to tylko na benzynie.Kontrolka sobie mruga jak coś jej piknie nieraz przejadę 10 km nieraz jak tylko gwałtowniej ruszę i pomyślałem że może to czujnik w zbiorniczku. Silniczek krokowy już raz podmieniałem bo obroty mi spadały jak dojeżdżałem do krzyżówki .pomogło dopiero jak zakleiłem nie wiem jak to nazwać ,to jest montowane na wężyku chyba podciśnienia który idzie chyba dobrze to nazwie pompy hamulcowej. wygląda to jak zawór zwrotny i ma taki otworek diagnostyczny którym zasysało powietrze jak to zakleiłem to obroty są ok tylko nie wiem czy od wtedy nie zaczął szarpać bo na lpg mało jeżdżę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2012, 16:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
<yes> Kurde szarpanie chyba rozwiązane wpadłem na pomysł i kupiłem 98 pb na orlenie przepaliłem go dobrze i na razie jest git .Więcej już nie nie będę kupował benzyny na intermarhe . Gaz mają w porządku a paliwo się popsuło ,może było trochę wody albo ropy dolali. Pozostaje tylko problem z kontrolką płynu chłodzenia miga sobie kiedy chce temperatura w porządku poziom też .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 stycznia 2012, 13:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
dyskusje o Peugeocie zjadła śmieciara
kontynuowanie pociągnie za sobą konsekwencje regulaminowe
uzasadnieniem jest to iż robicie panowie ludziom wodę z mózgu szukającym rozwiązania problemu tylko i wyłącznie w T4


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB