T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 23:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 listopada 2011, 00:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
gazu w 2.0 Pb?Bo przecież nie do węży od nagrzewnicy.
Gazownik powiedział mi,że mam źle podłączone węże a ja zawsze je miałem tak podłączone.
Chciałbym się dowiedzieć od was koledzy jak wy macie to rozwiązane.Najlepiej napiszcie jakoś tak abym to zrozumiał lub prześlijcie jakieś foto.
Gazownik twierdzi,że mam za niską temperaturę parownika a co za tym idzie gazu.

Pozdrawiam
Daniel


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 listopada 2011, 00:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Zasilanie reduktor z zasilania nagrzewnicy a powrót z reduktora do powrotu nagrzewnicy, przewody podpinasz poprzez trójniki


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 listopada 2011, 00:20 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Dokładnie tak jak chemik napisał. Reduktor ma być na małym obiegu - tak żeby ciecz chłodząca ogrzewała go nawet wtedy, gdy zamknięty jest termostat.
Są w zasadzie 2 główne błędy montażu parownika:
1. Zamenione zasilanie z powrotem
2. Wpięcie reduktora na duzym obiegu.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 listopada 2011, 15:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Hmm dziwne,bo jak mam zamknięty dopływ ciepłego płynu do chłodnicy to przewody nie podają płynu do nagrzewnicy i nie ma obiegu.W lato nie mam włączonego obiegu więc jak zamknę dopływ ciepłego płynu do nagrzewnicy to reduktor zamarznie a jak otworzę to będę miał upał w kabinie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 listopada 2011, 21:52 
bo powinno być wpięte trójnikiem przed zaworem ,ale ja gaz używam tylko w zapalniczce, więc niech koledzy mnie poprawią .


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 listopada 2011, 00:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Cyknij fotki to na pewno coś podpowiemy.
Albo masz wpięty reduktor pomiędzy zaworem a nagrzewnicą, lub ktoś podłączył reduktor z nagrzewnicą "szeregowo" zamiast "równolegle".


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 listopada 2011, 15:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
b8tz napisał(a):
Cyknij fotki to na pewno coś podpowiemy.
Albo masz wpięty reduktor pomiędzy zaworem a nagrzewnicą, lub ktoś podłączył reduktor z nagrzewnicą "szeregowo" zamiast "równolegle".
Szeregowo to można ale jak nie ma zaworu na nagrzewnicy czyli przy klimatroniku


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 stycznia 2012, 02:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 16 maja 2011, 15:18
Posty: 78
Lokalizacja: Żary. Lubuskie
model: 2.0
silnik: benzyna

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Kiedyś przerabiałem podobny temat,poczytaj tutaj:
http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=7&t=2209


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 stycznia 2012, 15:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
fredek79 napisał(a):
Kiedyś przerabiałem podobny temat,poczytaj tutaj:
http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=7&t=2209


Dzięki za odpowiedź.
Tego szukałem ale i tak wcześniej mi to zrobił gazownik jak pojechałem na regulację bo okazało się,że parownik jest niedogrzany i nie można było zrobić regulacji.
Szkoda,że wcześniej nie miałem tej odpowiedzi bo robota u mechanika mnie kosztowała 90 zł :-(

Uważam problem za rozwiązany.
Pozdrawiam
Daniel


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB