T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 29 kwietnia 2024, 00:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 27 października 2011, 22:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam
Jak w temacie.W zeszłym tygodniu zaczęły się poważne kłopoty z autkiem.
Auto źle pali na gazie,nie chce utrzymywać wolnych obrotów a czasem wejdzie na obroty do 3500 min i ciężko jest go uspokoić i często jedynym sposobem jest zgaszenie silnika i odpalenie go od nowa.
Na benzynie też nie jest ciekawie.Autko też ma podobne objawy typu wolne obroty i nie chce iść na maxa przez dłuższy czas po prostu przerywa przy wyższych obrotach.Na gazie jest to samo i jest to nawet bardziej odczuwalne.
Rok temu wymieniłem kable i świece,kopułkę i palec rozdzielacza.
Czasem jak mi zgaśnie na gazie to nawet na benzynie mam problem odpalić.Najgorzej jest jak mi zgaśnie na skrzyżowaniu bo muszę wówczas troszkę pokręcić rozrusznikiem :-)
W sierpniu na początku miesiąca wymieniłem cewkę zapłonową i jest to cewka firmy vika bodajże ale nie jest pewien.
Mam do wymiany jeszcze reduktor gazu który już zakpiłem i w wkrótce go wymienię.
Kurcze takie fajne autko ale czasem mi daje popalić.
Co może być przyczyną takich objawów.
Potrzebuję jak najszybciej pomocy.Od czego zacząć?Wymienić znów kable świece palec kopułkę?
Jeżeli wymienić to na jaką firmę?Poproszę dokładne numery i symbole kabli,świec,kopułki,palca.
Silnik 2.0 Pb+lpg

Pozdrawiam
Daniel


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 października 2011, 16:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Na gazie nie powinno się odpalać samochodu


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 października 2011, 21:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
a czy przypadkiem nie masz wody zamiast płynu ?

z pb to zacznij od silniczka krokowego na 24h do benzyny to on odpowiada za wolne obroty

ale zapytam jeszcze o to czy miałeś coś takiego jak wystrzał gazu ?


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 października 2011, 22:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam
Ja auta nie odpalam na gazie ale na benzynie,bo inaczej bym go nie odpalił taka to jest instalacja lpg.
Mam płyn Petrygo.
Czasem jak zacznie się dusić i nie chce iść to jak mu wcisnę gaz do końca i mimo,że nie chce iść to strzeli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 października 2011, 22:44 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 października 2010, 01:14
Posty: 83
Lokalizacja: Pomorskie klimaty GST
model: Transporter 4x4 Komb
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 7 razy
cyt "Czasem jak zacznie się dusić i nie chce iść to jak mu wcisnę gaz do końca i mimo,że nie chce iść to strzeli."
dla mnie to efekt zbyt ubogiej dawki gazu, jak wcześniej pisałeś szwankujący reduktor może być przyczyną a od strzałów może być uszkodzony przepływomierz lub nieszczelność pomiędzy nim a kolektorem ssącym. Zalecam diagnostykę vagiem... powodzenia i dobrej myśli będzie żył


_________________
Jakoś nie mam pomysłu na podpis...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 listopada 2011, 16:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Nie mam Vaga aby zrobić test.Czy są jakieś urządzenia do analizy typu VAG które można zakupić na alledrogo?Czy może ktoś z kolegów ze śląska ma takie urządzonko i może w weekend mógłbym podjechać na test.
Co do silnika krokowego czy to musi być na 24h czy wystarczy na noc?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 listopada 2011, 16:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
I co z tym silnikiem krokowym na noc?
Co z tym Vagiem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB