T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 23:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wymiana silnika
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 września 2011, 22:16 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Koledzy noszę się z zamiarem wymiany silnika. Mam okazję zakupić po dość okazyjnej cenie AMV 2.8v6 z 2002r, przebieg podobno 156tyś, w komplecie z ASB, instalacją komory silnika, kompem, rozrusznikiem, alternatorem, (generalnie kompletny silniczek). Podpowiedzcie czy się opłaca, czego jeszcze mi będzie brakowało, na co jeszcze uwagę zwrócić. Czy z montażem duży problem będzie, mocowania, zawieszenie itp?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 września 2011, 22:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Nie ma rzeczy nie możliwych ale prywatnie wolał bym już kupić t4 z vr6 niż się bawić w przeróbki szkoda pieniędzy i czasu, do tego spalanie zabójcze


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 września 2011, 23:05 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
chemik211 napisał(a):
Nie ma rzeczy nie możliwych ale prywatnie wolał bym już kupić t4 z vr6 niż się bawić w przeróbki szkoda pieniędzy i czasu, do tego spalanie zabójcze

Pisałem o v6, różnica 65km ale zawsze <cool>
2.8 (2792) VR6 103 kW / 140 KM przy 4750 obr/min 240Nm przy 3200 obr/min
2.8 (2792) V6 150 kW / 205 KM przy 6200 obr/min 245Nm przy 2500 - 5500 obr/min
a jak mi znajdziesz multika w dobrym stanie z takim silnikiem to będziesz mistrzem :P (oczywiście nie mówię o ciągnięciu go z USA, bo tam większość trafiała)
Spalanie, no cóż, zawsze można zagazować a przyjemność z jazdy niezapomniana :P


Ostatnio edytowano piątek, 9 września 2011, 23:07 przez olek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 września 2011, 23:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
V6 to tez vr6 tylko zmienili nazwę


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 września 2011, 23:08 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Generalnie masz rację ale ja miałem na myśli ten najmocniejszy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 września 2011, 23:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
olek napisał(a):
Generalnie masz rację ale ja miałem na myśli ten najmocniejszy

Jak dla mnie alkoholik


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 września 2011, 23:15 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Heheh, wiesz co, nie licząc tej obecnej t4 to przez ostatnie 10 latek najmniejszy silniczek jaki miałem to 5.4 v8, więc nie dziw się, że tęsknię za czymś większym <55>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 września 2011, 23:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
No moja poprzednia zabawka miała 3,5l w bmw i też lubiła wypić


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB