T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 15:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2011, 17:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
witajcie pojawił sie dzisiaj taki problem w aucie

poranne odpalenie ok wyjazd w traskę i pada obrotomierz auto szarpie i gaśnie

kilkanaście razy próba odpalenia kończy się niepowodzeniem mimo ze auto odpala nie potrafi osiagnać jakich kolwiek obrotów ,po wystudzeniu silnika auto odpaliło normalnie bez problemu osiąga obroty jednak po kilku minutach znowu gaśnie

teraz troche faktów silnik 2,0 bez sondy cewka wymieniana

ma ktoś jakiś pomysł bo chyba mam zaćmienie i nie mgę rozgryść problemu


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2011, 18:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Te same objawy na benzynie i na LPG? Nie łapie gdzieś lewego powietrza? Ile przejechałeś na świecach?


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2011, 19:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
b8tz napisał(a):
Te same objawy na benzynie i na LPG? Nie łapie gdzieś lewego powietrza? Ile przejechałeś na świecach?

Objawy identyczne na LPG i PB. Na świecach moze z 10tyś


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2011, 19:33 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Przewody WN? Kopułka? Palec rozdzielacza? A może czujnik temp? Sprubuj zdjąć wtyk z czujnika temperatury i sprawdzić co się wtedy będzie działo. Nie wiem czy w benz jest 2 pin czy 4 pin, a może są oba, a nie mam pod ręką schematu el. i nie wiem który za co odpowiada... W każdym razie miałem podobne objawy w Felicji i winowajcą był czujnik temp. 4pin - identyczny jak w T4.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2011, 20:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
czujniki mam dwa 4pin i 2 pin przewody oki palec ,kopułka ok jutro walka z problemem

na wszelki wielki kupie czujnik i tak muszę płyn zlać bo załatwiłem ten kruciec do czujników


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2011, 20:44 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
W moim przypadku do diagnozy pomogło odpięcie. Może uda mi się dzisiaj zainstalować na kompie jakąś autodatę i zerknę w schemat el. ale zakładając że układ zapłonowy jest OK to raczej nic innego nie zostaje....


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2011, 20:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
W AAF dwu pinowy czujnik temperatury (niebieski,pod 1 i 2 swieca) odpowiada za dostarczanie informacji o temp do ecu,w twoim Andrewa1 chyba tez
Jesli sie go odepnie to ecu dostaje informacje ze jest -40 stopni,wyskakuje blad ale chodzi normalnie chodz ciezko pali jak jest cieply i wolno schodzi z obrotow


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2011, 21:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
kurol napisał(a):
W AAF dwu pinowy czujnik temperatury (niebieski,pod 1 i 2 swieca) odpowiada za dostarczanie informacji o temp do ecu,w twoim Andrewa1 chyba tez
Jesli sie go odepnie to ecu dostaje informacje ze jest -40 stopni,wyskakuje blad ale chodzi normalnie chodz ciezko pali jak jest cieply i wolno schodzi z obrotow

ja mam AAC
moze coś w tym jest bo miga kontrolka od temperatury nawet na zimnym silniku kilku krotne wyłączenie zapłonu pomaga jednak jeśli temperatura przekroczy 75stopni


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2011, 21:58 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 7 lutego 2011, 01:36
Posty: 159
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
model: t4 multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 2 razy
Ja w golfie też miałem problem z czujnikiem temperatury tylko u mnie jak był ciepły to żle palił,wymieniłem i było ok,jak odłączyłem też ok,tylko temperatury nie pokazywał oczywiście.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2011, 22:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Podobny problem miałem w Jeep-ie winę ponosiły zimne luty w ecu


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 września 2011, 21:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
po całym dniu walki i szukaniu tego co przed nosem odpaliłem auto

przyczyna mogła być tylko po stronie elektrycznej i na tym się skupiłem

wymiana czujnika 2pin nie pomogła w AAC odpowiada tylko za wskazanie temperatury

padło na cewkę ale i ona okazała się być dobra czyli nic innego jak aparat zapłonowy i tu pierwsze ogledziny nic nie przyniosły kopółka dobra ,palec ok pozostał tylko czujnik halla i to był strzał w dziesiatkę no coż po 18latach miał prawo się zepsuć
wymiana mimo iz banalna okazała sie problematyczna nie szło wyjąć bolca zabezpieczajacego zembatkę po godzinie walki sukces 30s i wymieniony mozolne zmontowanie w całość i próba odpalenia
<yes> <yes> działa jutro ustawienie z lampą i posprzątanie po naprawie

dodam ze koszt tego drobiazgu to 250zł orginał jutro wstawie fotki


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 września 2011, 22:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 kwietnia 2010, 22:07
Posty: 82
Lokalizacja: Władysławowo
model: t4
silnik: 2.0 ACC

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
andrewa1, jak wyjąłeś ten bolec zabezpieczający? ja po dwóch godzinach dałem sobie spokój, podziwiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 września 2011, 22:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
PAWELZWLADKA napisał(a):
andrewa1, jak wyjąłeś ten bolec zabezpieczający? ja po dwóch godzinach dałem sobie spokój, podziwiam


bolec wychodzi w jedną stronę doszedłem do tego po 15min ma czop z jednej strony potem zastosowałem jedyną słuszną terapię młotek i wybijak


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 września 2011, 22:12 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 listopada 2010, 11:39
Posty: 382
Lokalizacja: Sekcja dolnośląsko - opolska
opis: olesno - opolskie
model: Caravella
silnik: 2,5 tdi 102 KM

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 9 razy
Ważne że już jest ok i że stało się to tak blisko domu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 września 2011, 22:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
lukasz.my napisał(a):
że stało się to tak blisko domu.


to fakt bo miałbyś daleko do holowania <england> ale dziękuje za chęci w Niedzielę

obiecana fotka tego czujnika hala

Załącznik:
IMG10209.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB